Dtm:stä alennusta

  • 1 / 6
  • EvilS.
  • 2.12.2002 12:09
Tulevasta uudesta uljaasta dtm:stä saa tuntuvaa alennusta sisäänpääsystä, yllätys yllätys ei setan jäsenkortilla vaan City-lehden markkinoimnalla city cardilla; tämä luki heidän neittisivuillaan: "Pysyvä etu: Kuohuviinipullo 10 euroa (norm. 20,20 eur). Sisäänpääsy kahdelle yhden hinnalla. Viikolla city cardia tiskillä vilauttamalla saat yllätyksen."

Setan kortillahan saa vain sen euron alennuksen ja se on aika kaukana tuosta 50%:sta.

Iskeekö suvaitsevaisuus korville? Muuttuuko setan jäsenten alennus myös? City card ja hesetan jäsenyys ovat muuten kutakuinkin 1:1 samanhintaisia.
  • 2 / 6
  • Jarmus
  • 3.12.2002 10:51
Eiköhän juju ole siinä että nykyään huomattavasti suurempi osa homoja lukee cityä ja kuin on setan jäsen.
Järjestöt on menettäneet merkitystään aika paljon verrattuna vaikka aikaan kymmenen vuotta takaperin kun itse olen rymynnyt kaapistani pihalle.
Saahan Dtm toki loistavaa mainosta cityssä tollasen diilin tehdessään.
Kultaseni, se on bisnestä. ;)
  • 3 / 6
  • EvilS.
  • 3.12.2002 11:49
Bisnestä tottakai. Ja siihen kuuluu oleellisesti imago ja sen hallinta. Jos paikka mainostaa "dtm is proud to be gay" on outoa jos paremmat edut suunataan muille.
Bisnestä on hyvää ja huonoa. Tässä siihen enempiä puuttumatta, mutta moinen kummaksuttaa.

Sitä paitsi aivan sumea veikkaus, luulen että dtm:n kanta-asiakkailla ei ole sen yleisemmin cityn kuin setankaan korttia. Joten mitä siitä bisneksestä?
  • 4 / 6
  • Antti
  • 3.12.2002 13:44
Joo mä luokittelen itseni kanttiksien joukkoon ja mulla ei ole kumpaakaan korttia - enkä aio hankkia.

VIP kortti on toinen, minkä kyseenalaistan. Ei sillä, että mulla koskaan sellaista olis tarjottu mutta kerran pääsin yhden puolitutun VIP seurueessa sisälle ja oikeesti mua HÄVETTI mennä sisään jonon ohi. Päätin silloin, että toista kertaa en mene - en omalla enkä toisen kortilla.
  • 5 / 6
  • daffy
  • 4.12.2002 10:46
Mä ainakin laitoin Cityn kortin tilaukseen, siinä oli ton dtm-jutun lisäksi sen verran hyviä etuja että maksaa itsensä aika pian takaisin.
  • 6 / 6
  • Mictrone
  • 24.1.2003 19:06
Mäki laitoin citycardin tuleen ku stadiin muutan kuitenki maaliskuus, iha kivoi etui.