Katsoiko joku mtv3:sta "Mullan alla"?

  • 1 / 7
  • Jukkis
  • 5.2.2003 12:00
Harmikseni en katsonut sitä alkua!!!! Mutta lopussa näin, että leukani loksahti auki, miehet suutelivat... ja lopulta katsoin tekstikanavalta ohjelman tarinaa niin, että tykästyin ohjelmaan.

Kertokaa onko hyvä ja onko se katsomisen arvoista :) Rakastan mustaa huumoria :D
  • 2 / 7
  • Antti
  • 5.2.2003 16:26
Mä tykkäsin. Paras kohtaus oli, kun perheen itkevä äiti kiidätettiin arkun luota verhoilla peitettyyn tilaan ja perheen tytär kommentoi tuhlaajapoikaveljelleen että sinne viedään aina kaikki joilta pokka pettää:-)!!
  • 3 / 7
  • Ichhe
  • 5.2.2003 17:48
Hä-hää!

Olen nähnyt kaksi tuotantokautta sarjasta Six Feet Under Canal+ Kullalta ja voin sanoa, että tätä ei voi missata. Mullan alla poikkeaa todella paljon tavanomaisesta jenkkisarjasta. Siinä asiat näytetään niin, kuin ne ovat. Ja kerrankin amerikkalaisessa tv-sarjassa näytetään kahden miehen välistä elämää suhkot realistisesti. Ja muutenkin kaikki hahmot ovat uskottavia.
Syksyllä alkaa kolmannen tuotantokauden jaksot Canal+ Kullalla.
  • 4 / 7
  • Jukkis
  • 5.2.2003 23:46
Jee :D täytyy laittaa jättilappua tv:n yläpuolelle seinään että avaapas tv kun mullan alla -sarja alkaa :D

Olis kiva jos näitä olis enemmän kaltaisia ohjemia tarjolla meikäläisille ja lesboillekin myös :)

Valitettavasti asun maalla ja näkyy vain 3 kanavaa... :(
Määkin asun maalla, mut saan Canal+:n näkymään satelliitilla ja monta muutakin kanavaa.
  • 6 / 7
  • Jukkis
  • 9.2.2003 20:49
Tiedän, mutta ne maksaa. Ei tää pikkumiehellä ole varaa mukavuuksineen...
  • 7 / 7
  • Statisti
  • 10.2.2003 9:04
Minä putosin heti polvilleni sohvan eteen, kun sarja alkoi ryhdikkäästi ruumisautomainoksella! Sitä seurasi hetken kuluttua balsamointiaineen mainos, haavanpeittoaineen mainos sekä hiekansirotinmainos. Aivan hervoton idea. Saakohan oikeat arkkumanut minkäkinlaisia mainoksia alansa tuotteista? Ja kuinka kornisti?

Sinänsä on myös hyvä oivallus näyttää kuinka rutinoituneet ja viileät hautausalan yrittäjät menevät ihan sekaisin, kun oma läheinen kuolee ja se haaste pitäisi sitten kohdata.

Oli muuten hieman vaikeaa olla viime viikolla ihan oikeissa hautajaisissa, kun oli ensin nähnyt tämän aloitusjakson. Onneksi kyseessä ei ollut aivan lähimmäinen ihminen.