Gimmel!Gimmel! Gimmel!

  • 1 / 6
  • Haahuu
  • 22.11.2002 17:49
Vanha himpsu innostui ja osti Gimmelin levyn. Nyt "roviolla" biisi raikaa noin sadatta kertaa ;D
  • 2 / 6
  • Jade
  • 2.12.2002 19:34
Gimmel on hyvä, vaikka extreme kaupallinen onkin. Sanat ovat kyllä täyttä soopaa, mutta ei haittaa minua, koska normaalisti huomioni kiinnittyy vain melodiaan. Studiossa tytöt on kaunis ääni. Sääli ettei heidän biisejään soiteta radiossa.
  • 3 / 6
  • ray of light
  • 2.12.2002 23:48
täytyy kyllä sanoo että jenni on mahtis pakkaus mutta musa ei kyllä uppoo - aikalailla samalla mallilla tehtyä tavaraa kuin naikkarit - ristolle siitä pisteet =)
  • 4 / 6
  • Kokuma
  • 3.12.2002 13:23
GRÄÄH!!

Vietin viikonlopun sukulaisten luona ja jouduin kestämään 12-vuotiasta serkkutyttöä jolla on aivan mahdoton "Gimmelz-tauti":

Gimmelz sitä ja Gimmelz tätä. Loputonta vertailua "Kuka on kivoin". "Kuka laulaa parhaiten". "Kellä on paras tukka" ja kyselyä "Onx susta *se* vai *se* parempi?" (anteeksi, etten tiedä Gimmel-typyjen nimiä ulkoa).
Sitten taas katsellaan Gimmelzin konserttia ja PopStarsin viimeisintä jaksoa sadatta kertaa videolta, lauletaan Gimmelzin biisejä miten-sattuu sanoilla ja harjoitellaan Gimmelzin koreografioita joka paikassa, keittiössä, kylppärissä ja vielä bussipysäkilläkin.

Olin tulla hulluksi aivan tosissaan.

Jossain Sunnuntain aamupäivän tienoilla olin täysin valmis kuristamaan sen tyypin, joka keksi tuoda PopStars-systeemin Suomeen, ja myös sen tyypin joka aikanaan keksi että bändejä voi tehdä palkkaamalla kasan hyvänaamaisia, ja -perseisiä teinejä ja laittaa heidät ketkumaan lavalle tiukoissa trikoissa laulamaan äänellä joka on voideltu liukkaaksi mikserillä.

Kaikki BSB:t ja Spice Girlsit (= kootut markkinointituote-bändit) ovat sontaa.
  • 6 / 6
  • Haahuu
  • 4.12.2002 11:27
Kokuma! Aletaan sydän ystäviksi, niin mä voin tuurata sun serkku tyttöös ja tehdä sun jokaisesta päivästä GIMMEL päivän. ;)