Vuoroin vieraissa

Mä kävin laajentamassa elämänkokemusta viime lauantaina käymällä heteropaikassa "Mother" (DTM vakkarina jotain yhtymäkohtia täytyy olla kun poikkeaa aidan toisella puolella...jos ei muussa niin sit nimessä).

Kokemuksia:
+ paikan positiivisuus yllätti - kaikilla näytti olevan aidosti hauskaa. Jengi jutteli sponttaanisti myös tuntemattomien kanssa...ns. smalltalk taito
+henkilökunta oli tosi ystävällistä, poket aivan ihania!!
+heterot eivät näyttäneet pahastuneen homppeleiden paikalla oloa (eli mulla ei ollut lappua "olen homo" mut mun vinoviettisyys näkyy ulospäin)
+ wc:t oli puhtaat, saippuaa löytyi ja käsikuivuri puhalsi
+ siellä oli sängyt tanssilattian päädyssä jonne pystyi menemään pitkäkseen kun alkoi väsyttään
- musa oli tasapaksua jumputusta, tosin ihan kuunneltavaa mut kolmen tunnin jälkeen alkoi puuduttaan
- homppelit puuttui katukuvasta

Eli en mä jatkossa enää poikkea vieraissa....
En oo kyllä vähään aikaan käynyt Motherissa, mutta kesällä harrastelin lounastelua siellä moneen otteeseen. Käsittääkseni siellä kävi muitakin homoja kuin minä ja jotkut ystäväni. Paikan homomyönteisyydestä kertonee myös sieltä löytyvä Attitude-lehti. Onhan paikka sitäpaitsi siinä ihan DTM:n tuntumassa ja oivallinen aloittelupaikka, ennen Mamaan siirtymistä ;)
Muissa baareissa on aina välillä kiva käydä. Parhaimmillaan kuulee hyvää ja erilaista musiikkia sekä näkee runsaasti iloista bilettämistä. Ympäristönvaihdos yleensä pirstää.

Tai sitten saa överit kännäävistä misuista ja äijistä, baaritiskillä ja lattialla tuuppivista uhohetroista, kalliista hinnoista ja siitä että ei voi pussata kundikaveriaan katsomatta ensin ympärilleen.

Tossa eräskin lauantai tuli käänyttyä Mocambon ovelta kun sisään leijaili juuri sirpapullonsa kätkeneet tyttöset. Ja Kerman ovella kun ulos tuli Erottajaa alas pyllymäkeä laskevia öykkäri kundeja. Hetkeä aiemmin oli poistuttu Teatterista kun yleinen örvellys rasitti. Uusi suunta otettiin turvallisen ankeaan dtm:ään...

Ehkäpä se on tämä pimeä vuodenaika tai sitten sietokyky örvellykseen on vaan laskenut pysyvästi.

Mistä löytäis kivan bilepaikan? Juu, tiedän to tai ke on parhaat bileet Mut kun ei jaksa, kun aamulla pitää olla töissä... Mikään paikka ei silleen kutsu tällä hetkellä. Vaatimuksena on oikeastaan vain hyvä musa ja tanssilattialla tilaa varpaille, muuallakin kuin muiden kenkien alla... Sen designin voi tunkea ****, sillä ei pitkälle pötkitä.

Huulet törölle ja menoks??? No jaa ;)
Joo, "Mutsi" on kiva paikka. Siellä tulee käytyä joskus alkuillasta (22-01-) ennen siirtymistä taas niihin homobaareihin! ;-) Myös päivisin mukava ja rento kahvittelupaikka. On kyllä luokiteltavissa ns. trendibaariksi, joten hyvännäköistä porukkaa riittää. Itseäni se pieni joskus aistittavissa oleva nirppanokkaisuuskaan ei häiritse, sillä mihänä sopeudun niin Kallion räkälöihin kuin trendipaikkoihinkin! ;-)
  • 5 / 11
  • Mictrone
  • 22.11.2002 16:51
Mä yleensäkin olen aina ihmetellyt, että miksei homot tapaa käydä missään hetskupaikoissa? No, mulle toisaalta aivan sama, mutta ihmettelen vaan. Eikö kumminkin Helsinginkin kokoisessa kaupungissa ole niin paljon montaa muuta vaihtoehtoa ku iänikuiset mama ja hercules? Jokaisen oma asiahan se tietenkin on, mutta itseäni kyllästyttäisi moinen.
Mun mielestä on ihan ok, ettei niitä DTM:n homoja näy tavallisissa paikoissa. Sitten kun sellaisesta paikasta pokaa jonkun, on jäbä yleensä kokematon jätkien suhteen. Nam!
"Heteropaikoissa" on silloin tällöin kyllä kiva käydä, mm. s0dassa on mielestäni mukava tunnelma ja hyvää musiikkia ja Memphiksen 404:ssä on tullut myös tanssahdeltua. (Noh, klubit on tietty asia erikseen.) Yleensä ongelmaksi muodostuu ainakin mun kohdalla sopivan porukan löytäminen, yksin ei sellaisiin ns. tuntemattomiin paikkoihin jaksa / viitsi / uskalla lähteä notkumaan. Joskus kaveri-/työporukalla taas on ollut oikein mukavaa kun on ollut tuttuja ympärillä.

Loppuillasta kulku suuntautuu yleensä kuitenkin Mamaan, koska siellä on takuuvarmasti kavereita paikalla ja saa taas vaihteeksi olla täysin vapaasti se mitä on. :)
"Mun mielestä on ihan ok, ettei niitä DTM:n homoja näy tavallisissa paikoissa. Sitten kun sellaisesta paikasta pokaa jonkun, on jäbä yleensä kokematon jätkien suhteen. Nam!"

*EH* ja mitä iloa siitä sitten on...? Kokemuksesta tiedän, että kysessä on todennäköisesti täysin kaapBI, joka ei osaa sängyssä mitään eikä hänessä ole mitään kanttia edetä suhteen tasolla kenties johonkin syvempään. t. nimim. "kerran kaapissa olevaan bisseen liikaa ihastunut" ;-)
Luulen, että jos todella haluaa nauttia irtoseksistä niin silloin kannattaa etsiä kokenut Tuonelan Tuomo - joka tuntee kaikki jutut ja on ollut puutteessa jonkin aikaa.

Simo Siloposki-Pellavapää kun on aika avuton kuitenkin silleen tosipaikan tullen...

Itselläni ei kokemusta ed. mainitunlaisesta käyttäytymisestä joten ihan vain mutu tuntumalta tässä arvelen...ehkä joku kokenut vois kommentoida (huom! pointti->irtoseksistä nauttiminen).
Irtoseksistä nautintoa - niin sitäkin voi saada sen myönnän kyllä.

Kokemuksia sekä kokeneemmista Tuomoista että siloposkista ja siltä väliltä... vaikka keskustelualue onkin väärä :)

Kokeneemmat eivät yllättävän usein ole olleet kokeneita muussa kuin anonyymissä seksissä ja irtosuhteissa. Kolmeenkympiin mennessä ei takana ole yhtään vuodenkaan suhdetta. Ja se on näkynyt suhtautumisessa seksipartneriin. Ei juuri kunnioitusta toista ihmistä kohtaan, hapuilevat ja kovakouraisetkin otteet "kyllä se sisään menee". Väkisinkin tuli mieleen tietty ryvettyneisyys elon merissä ja ainakin tämän silloin nuoren pojan halut laskivat/katosivat.

Sitten nämä kokemattomammat ehkä ekaa kertaa husavaat (mkl bisset) ovat yleisesti ottaen suhtautuneet vielä inhimillisesti. Into ja kiinnostus on hyvin vahvasti läsnä. Ja meno sen mukaista ;=)

Teknisesti, en ole yhdeltäkään ns. selkeästi kokeneelta saanut parempaa seksiä kuin kokemattomalta. Päinvastoin, kokeneemmalle sitä on paljon helpommin vain yksi reikä/kalu/suu muiden joukossa. Hän on saanut jo monta nuorta, komeaa ja kookkaampaakin jne. Ja jos sellainen asenne näkyy, niin ainakin multa se vie kaiken kiinnostuksen.

Nuoruuden typeryyksiä tai ei, jotain aina jää käteen. Yllättävänkin avoimesti miehet ovat seksikäyttäytymisestään kertoneet. En viitsi valehdella ettenkö olisi noista paljatuksista välillä pettynyt, järkyttynytkinkin, mutta mielenkiintoisia, opettavaisiakin ne ovat olleet.

Juu ja mähän olin se hienoperse, joka ei lopulta antanutkaan:) Syyt ovat luettavissa edellä. En usko suoritukseen. Ja kokemukset on kuitenkin ulkoisesti ihan ok perusmiehistä ilman mitään ihmeempiä kapakka/hinsuelämän leimoja.

98% irtosuhteissa seksi on heikkoa, oma oikea kämmen oli silloin sitä kuuminta ja estottominta seksiä ;) Oikeesti!
Yhdyn EvilSin näkemykseen. Kokemattomat ja bisset on parhaita! Tämä siis TOPin mielestä.