Room Bar

  • 1 / 8
  • Arska
  • 4.9.2002 10:19
Ihmettelin aikani ja huomasin että kukaan ei kirjoita mitään Roomista. Olisin kaivannut jotain dataa paikasta etukäteen.. No ajattelin sitten olla se ensimmäinen kirjoittaja. =) Eli kiva pieni paikka jossa mukava istua iltaa kavereiden seurassa. Hyvä musiikki ja palvelu. Suosittelen lämpimästi. Kommentteja ?
Jees, joo, Ihan OK=) Mut miten se voi olla niiiiin kuuma mesta? Ilma ei tunnu kiertävän ollenkaan... Vai johtuuks se tästä kesästä.... en tiedä, ?
Kysyin asiaa ja vastaus oli:
"Läheinen työmaa aiheuttaa niin paljon pölyä että ilmanvaihdon suodattimet menee tukkoon alle päivässä." Joten puhdistaminen lienee ajan hukkaa varsinkin kun nämä suodattimet on kuulemma vaikeassa paikassa...
  • 4 / 8
  • Tomppa
  • 21.9.2002 11:31
No siellähän sitä istutaan kuin kanat orrella eikä kukaan puhu mitään , kaikki katselevat vaan toisiaan.
Paikkaan pitäis saada jotain menoa.
  • 5 / 8
  • eka visiitti
  • 4.11.2002 19:37
Kävin eka kerran ko. baarissa ja olin todella yllättynyt...
positiivisesti,kerrankin baari jossa saa olla valoisassa,siistissä ympäristössä.Musiikki todella hyvä ja ilmapiiri ystävällinen,niin asiakkaiden kuin baarimestareiden puolesta.Onnistunut!!!!Tsemppiä jatkoon!!!
  • 6 / 8
  • ande
  • 4.11.2002 21:52
Samaa mieltä... Room on todella kiva paikka, jossa on ystävällinen henkilökunta ja siistit, viihtyisät tilat. Yleensä en ole joutunut Roomissa seuranpuutetta valittelemaan, vaan aina on löytynyt mukavaa juttuseuraa - jos ei muualta, niin sitten baaritiskin toiselta puolen!
  • 7 / 8
  • Wicked
  • 5.11.2002 9:14
Jep, room on kieltämättä varsin mukava illanviettopaikka - varsinkin kun menee sinne yhden tai useamman kaverin kanssa. Siellä on oma rauhansa ja silti voi katsella mukavan näköisiä ihmisiä. Ja kun ikäjakauma asiakaskunnassa on paristakympistä ylöspäin niin sieltä löytyy jokaiselle silmänruokaa. :)
Ja palvelu on aina ainakin minulle ollut kovin ystävällistä - baarimikon kanssa tulee vaihdettua usein sana jos toinenkin tiskiltä tilatessa. Sitä paikkaa on tullut ikävä, vaikka harvemmin noissa baareissa tulee istuttua kun tällainen bilehile olen...