DTM kuolee, kuolee pois

DTM siis lopettaa lopultakin! Johan se on ollut aikakin. Ei siellä enää edes käy ihmisiä. lauantaisinkin koko paikka lähes tyhjä... Ja nyt nämä syntymäpäivä "juhlat" aikaistettu vaikka lokakuussa olisi oikea juhla! Saa nähdä nouseeko DTMn tilalle joku uusi disco?
Höpö höpö... miksi kuulostat niin katkeralta? Ettet vain olisi jotain Herkun henkilökuntaa itse? Hmmm.... Siihen paikkaan kun ei yksikään homo menisi ellei se sattuisi olemaan gay-paikka. Heteroravintola Herkku olisi pohjasakkaa.
Äläpäs nyt yleistä.
Herkussa hemmetin kivaa musaa, ja ainakin meidän poruk-
ka on siellä aikas mukavia iltoja viettänyt. Että silleen...
Herkku pohjasakkaa? Eikös DTM ole myös aika pohjasakkaa?

Mietitäänpäs... Herkussa on siistit ja ehjät vessat aj siellä on aina vessapaperia sekä toimiva käsien kuivauslaite sekä saippuaakin löytyy.

DTMssä vessat ovat nuhruiset, vessanpöntöt ihan hajalla, usein ei ole edes vessapaperia viitsitty laittaa taikka saippuaa, myöskään käsien kuivauslaite ei toimi. Vessat myös usein haisevat DTMssä hyvin oksettaville...

Herkussa tanssilattia on ehjä (vaikka onkin vähän pieni). DTMssä tanssilattia on ihan hajalla ja haisee aivan kuvottavalle.

Eli onko DTM muka jotenkin hohdokas paikka kun ottaa huomioon nuo faktat?
Kaikki te puhutte Dtm:n loppumisesta! Miksiköhän siellä on kuitenkin tulossa kaikenlaista ohjelmaa ja tapahtumaa, mm. vielä tässä kuussa kaikki DragSpecialit ja synttäriviikot, lokakuullakin on vielä itse Marion!

Mun silmissäni ei paljoa lopulta näytä... siis tällainen ohjelmien satsaus ja tapahtumatoiminta, jos muka kuitenkin ravintola on lopettamassa toimintaansa!

Mistä te nämä tiedot oikein ongitte? Mullekkin on korviin kantautunut kaikennäköistä hataraa "tietoa", mutta kuulostaa aika ihmeelliseltä...
Kimi, oot oikeessa! Eikai se mesta voi lopettaa kun noin paljon ohjelmaa on luvassa?

Toisaaltaan, ehkä se takoo nyt rahaa kun vielä voi. Eihän mikään mesta lopeta ohjelman tarjontaa vaan sen takia jos mesta on menossa kiinni kuukauden tai kahden kuluttua? Mietipä Kimi sitä! Siis eihän mikään kauppakaan lopeta tuotteiden myymistä vain sen takai että liike lopettaa parinkuukauden kuluttua. Ei, vaan silonhan ne aloittaa alennusmyynit ja muun hulabaloon.
  • 7 / 24
  • Asiakas vaan
  • 16.9.2002 12:10
No johan on loogista. Varmaan Stockakin on lopettamassa toimintaansa. Sehän mainostaa hurjasti uusia syyskauden tavaroita ja pitää toisinaan jopa alennusmyyntejä ja hulluja päiviä sun muita. Ja viimeks musta ihan näytti, että siellä yhden sovituskopin verho repsotti vähän epäilyttävästi. Sanokaa mun sanoneen, kiinni se on ennekun ehditte kissaakaan sanoa!
En mä nyt usko että kukaan ihan tolleen asiaa tarkoitti nim. Asiakas Vaan. Ehkäpä Asiakas Vaan ei osaa lukea rivien välistä ;) Siis kun joku ihmetteli että eihän DTM voi mennä kiinni kun siellä on ohjelmaa, mutta eihän se trakota että jos se mesta menis oikeesti kii etteikö siel järkättäis silti ohjelmaa! HALOO! Älkää olko noin kauheen naiveja ;) DTM on voi ihan hyvin mennä kiinni vaikka siel ohjelmaa onkin, eihän alennusmyynnitkään aian loppua tiedä mut kyl yleensä kun alennusmyynti on niin sillon loppuu esim. kesäsesonki tai talvi... Eli ehkä DTM loppuu jollain tavallan. WHo knows ;)
Kimi hyvä, mä en puhunu lopettamisesta. Otin vaan kantaa että ei se DTM nyt kovinkaan hohdokas mesta ole...

Ja Asiakas, siis DTMssä ei repsuta pelkästään yks verho vähän vaan se koko mesta on enempi tai vähempi rempallaan :(

Ja noi lopetusjutut... No enpä tiijä. Paljon on ollu huhua että se paikka lopettais. Kylhän se jo alkaakin veteleen viimesiään että eipä se mikään yllätys olis vaikka se menis kii...
Täällähän parjataan Dtm:ää oiken urakalla ja useaan otteeseen...

Mitäköhän oikein tarkoittaa kun Ritua haukutaan siitä, että hän on tehnyt hyvästä paikasta läävän? Aikoinaan se oli herkun tasoinen läävä, jossa soitetttiin mm. CatCattia ja Take Thattiä (=Paula ja Kyllie jne). Sitten jossain vaiheessa repästiin teknolijalle ja rajusti. Paikassa kävi paljon heteroita tms. vain joraamassa. Iskettiin siis samoille apajille Hypen kanssa.

Pitääkseen suosionsa pitää ravintolan tyydyttää muuttuvan asiakaskuntansa tarpeet. Homoravintoilla tehtävä on sinällään hankala, kun samat tyypit roikkuvat paikalla enemmän kuin heterobaareissa. Toisaalta ravintolaan mennään siksi, kun se on homoravintola. Se taas toisaalta johtaa siihen, että etenkään viikonloppuiltoihin ei tarvitse satsata. Eikä ehkä sisustukseen, valokalustoon jne.

Hercules on hyvä esimerkki siitä miten paikka vetää porukkaa vain koska se on uusi, eli käy vaihtelusta. Tosiasia on, että vastaavan tasoista (hetero)läävää ei Helsingistä löydy. Ellei nyt sitten Kontulan ostarilta...

Tuliko kukaan ajatelleeksi, että
- Kaivohuone on haissut homeiselle ladolle jo vuosia?
- Ravintola Teatterissa on liikaa täysin ammattitaidotonta henkilökuntaa? Ja lasinsiruja tanssilattia täynnä.
- Silja Linen laivojen diskossa on parempi musa kuin Herkussa.

Kohottakaamme kaikki lasillinen Dtm:lle!

Helsingin yö on muuttunut paljon siitä kun paikka avattiin.

Ja muuttuu edelleen. Toivottavasti jatkossakin Helsingissä on enemmän kuin yksi homoravintola.


Nauttikaa elämästä. Juhlia ei ole koskaan liikaa!
Joku mainitsi että ihmiset käyvät herkussa uutudenviehätyksen takia. Ilmeisesti kenellekkään ei ole tullut mieleen että jotkut käyvät herkussa myös sen musiikin takia? Itse tiedän ainakin monia.. Kaikki ei ole teknon ystäviä vaan tykkäävät esim. disco ja dance-musasta joita Herkku palvelee erittäin hyvin...Ja se tunnelma..
se on paljon rennompi ja rehellisempi kuin dtm:ssä.
Itse olen käynyt tän vuoden aikana 2 kertaa dtm:ssä ja joka kerta olen pettynyt.. hmiset on suurimmaksi osaksi itseään täynnä pullistelevia hetskuja sekä homoja ja eipä ole tullut tanssittuakaan.

Mutta loppujen lopuksi jokainenhan käy siellä missä viihtyy.
Voi näitä juttuja ja topiccia. Kun on tiennyt asioista jo pitkään aika lailla niin huvittaa lukea näita "DTM kuolee pois"-juttuja. Satuja gaykansalle. Hallusinaatioita ja turhautuneisuuden levittelyä..
Olen monilta tahoilta kuullut että DTM:n vahtimestarit harrastavat ikiomaa mielivaltapeliään. Moisten ääliöiden takia koko läävältä pitäisi perua toimiluvat pois. Ääliöparat, kun eivät mistään parempaakaan työpaikkaa saa niin haluavat sitten kiusata edes homoja....
Olisikohan syytä ensin itse todeta asia ennen kuin alkaa jotain kuultua totuutena laukoa? Mitä olen DTM:ssä pyörinyt niin ei ole kyllä valittamista pokeissa. Palvelu toimii ja on ystävällistä ja ne häirikötkin pysyvät ulkopuolella varsin tehokkaasti. Mistä siis pitäisi valittaa? :)
"DTM kuolee, kuolee pois"?!?

Ei se kyllä eilen eikä torstaina siltä näyttänyt. Tupa oli täynnä ja musiikki hyvää.
Dtm:ssa on ehkä kaupungin parhaat poket! Henkilökunnassa ei ainakaa ole valittamista.
Oli ihan liikaa jengiä dtm:ssä pe ja la, ei mahtunut edes liikkumaan sisällä! Vali vali. Ei ole sekään hyvä. Olis edes vähemmän ihmisiä..
Heh, ja juuri kun täältä loppui ainainen "Mamassa ei enää käy kukaan, siellä on ihan tyhjää" ininä. :>
Mamassa oli just kivaa pe ja la, mutta to oli todella kivaa! Mutta ei sieltä seuraa löydy.
Ai nyt oli liikaa sakkia... No kamalaahan se olisi jos joskus homoravintolassa viihtyisi :)

Mitä mamastako ei löydy seuraa...? Jopas nyt... omat musitikuvani ovat aivan toisen suuntaisia...

Toisaalta muistan myös, että missään ei ole mitään jos ja kun sille päälle sattuu...

Mikä on ja missä vika, miksei tää toimi siis ;)
Seuraa saa. Kun vaan viitsii. Siitä oli todisteena koko juhlaviikko. Oli valinnanvaraakin.
Mulle on sama vaikka lopettas DTM ja Herkku...molemmat yhtä tylsiä paikkoja, tosin DTM vielä tylsempi.