Dtm 10 vuotta!

Mamahan täyttää pyöreät 10 vuotta parin viikon päästä (22.9.-29.9) ja luvassa on melkoisesti kaikkea kivaa (mm. Kikka live on stage, Valtee ja Heiskanen -show, Chippendales yms..)

Onkohan Mama silloin täynnä porukkaa? (Ainakin minä! Skippaan koulun ja lähden Hesaan bailaaman. Senkin pahis! Lol.)

Onkohan tohon Jarkko Valtee ja Osku Heiskanen -show'hun kauheat jonot, että kannattaako mennä aikasin jonottamaan??


Lisää: http://www.dtm.fi/finframes/mita.htm

Onnea Dtm:lle!
Ai on DTMn ravintolapäälikkö Riitta-Liisa Suominen saanut tänne naputeltua oman pikku mainoksensa!!! Että kehtaakin tolleen esiintyä opiskelijana se vanha ämmä. Kuulinkin että se meinaa mainostaa noita DTM bileitä monella tapaa kun ei porukka nykyään enää siitä paikasta pahemmin innosta. Huh huh! Alas on menny se paikka kun ei enää rahaa ole kunnon mainoksiin vaan pitäät olleen yrittää.
Mistä ihmeestä "joopajoo" on noin katkeraksi tullut dtm:ää ja ritua vastaan?
No ymmärrän JustJoon mielipidettä! Miksi ei oliis tullut katkeraksi? Mietitäänpä miten ihanasta paikasta tuo Ritu SUominen on tehnyt noin hirveän läävän? Siis eikö ole ihan oikeutettua tuntea jonkinlaista katkeruutta?

DTM oli joskus todellinen helmi. Se voitti mennen tullen monet huipputason heteromestatkin. Mutta nykyään se jää varjoon jopa usealle pikkukylän discolle. Niissäkin sentään yleensä lattiat ja vessat kunnossa.

Ja musiikki oli aikasemmin DTM uutta ja tuoretta. Ei tarvinnut kuulla samoja listahittejä illasta toiseen (ja nykyäänhän usein sama kipale soi useammankin kerran illassa).

Ehkäpä tämä nuorempi sukupolvi ei tiedä (eikä edes välitä) siitä että miten hohdokas paikka DTM on ollut. Syvälle se on vajonnut.
Hmm.. viimeksi kun tarkistin, niin kyllä mulla oli vielä pili tallella, enkä mä nyt niiin paljon naiselta näytä...! Lol.

Te ette sentään asu Jyväskylässä. Käykääpä JKL:n Setan bileissä, niin sitten ette kyllä valita Dtm:n "vioista"!
  • 7 / 12
  • Zuubaduu
  • 19.9.2002 17:49
Mun mielestä on ihan yks hailee vaikka mitään ohjelmaa ei olisikaan pilvin pimein. Jos mä haluan nähdä transun hyppivän lavalla tai ne samat vanhat zippendalesit niin meen sitte vaikka seksimessuille.

Jos diskossa soitetaan tanssittavaa ja vetävää musiikkia, henkilökunta jaksaa hymyillä jopa humalaisille asiakkailleen ja jos asiakaskunta itse on kivan näköstä niin siinä se on kaikki oleellinen.

Yleensä tommosella roskaohjelmalla on vain taipumus näkyä korotettuina sisäänpääsymaksuina. :(
no on sentään 27.9 ilmanen sisäänpääsy (perjantai) ja vielä chippendalez.
Tosin en sen takia mene sinne vaan siksi että pitkästä aikaa on house classics ilta! Toivottavasti ei sentään musiikki ei keskity viimeisen 2 vuoden aikaisiin "house"hitteihin vaan tulis sitä vanhaa kunnon biittiä... sitä minkä takia aikoinaan mamassa tuli käytyä useamman kerran viikossa.. :)
Torstaina 26. pvä kun Valtee ja Heiskanen esiintyy niin on myös ilmanen sisään pääsy, vaikka se onkin melkosen suosittu!
Eilen keskiviikkona oli ihan jees synttäribileet. Kossu-RedBullit heti ovella ja muutama drinkkilippu nostatti fiilistä illan "pääesiintyjän" lavalle tuloon asti, sitten pitikin jo lähteä kotiin. Toivottavasti sitä Kikkaa ei enää kierrätetä ja pyöritetä uusissa tiloissa avajaisissa? Sorry Kikka-Fanit! ;-) Minä vaan en henk.koht. viehäty ollenkaan ladyn musiikista ja esiintymisestä (kuten en monen muunkaan vanhemman polven naispuolisista iskelmälaulajista, joista niin moni muu homo kyllä tuntuu tykkäävän, mutta makunsa kullakin).
Joo! Kunnon biittiä pitäis olla nyt perjantaina eikä mitään tylsää löysää "housee" joka ei nostata tanssifiilistä vaan pistää uneen...
DTM:n tiskijukat eivät tiedä kunnon biitistä yhtään mitään, tuskin ovat nähneet yhtään ulkomaista huipputason gaydiskoa..siis nähneet. Kännissä kun ei mitään näe..
Toivottavasti eivät seuraa Roballe puljun mukana..