Setan bileet Jyväskylässä

Ootteko koskaan käynyt Setan bileissä Jyväskylässä? Mitäs sanotte?
  • 2 / 6
  • Toinen boy
  • 26.5.2002 17:24
Olen. Mitäs noista nyt sanoisi... En minä ainakaan kamalan hyvin viihdy. Lisäksi hinta laatu-suhde on huonohko: jos et ole ko. organisaation jäsen, olet köyhtynyt seitsemän euroa jo silloin, kun astut itse biletilaan sisälle. Ja kun tietää, mikä siellä odottaa, niin aika usein päätyy siihen, että viettää iltansa jossain kaupungin anniskeluravintolassa, esim. Elohuvissa, jossa sielläkin kyllä tarjontaa riittää, jos osaa katsoa.
  • 3 / 6
  • Kolmas boy
  • 12.6.2002 1:22
Nii... kaks kertaa oon käyny, ja voin sanoo, et yksin ei kannata mennä. Mut jos ottaa kaverin mukaan nii voihan sinne mennä ihmetteleen... tarjonta vaihtelee aika paljon ja aika sattumanvaraisesti... joskus siellä on porukkaa ja enimmäkseen ei..
ilmeisesti JKLs on joku sellanen keskinäisen kyräilyn kerho jossain porukoissa mitä mä en tunne...
  • 4 / 6
  • 1st boy
  • 16.6.2002 20:57
Jep. Yksin jos menee niin kuolee. TYLSYYTEEN! Mutta jos on oikean kaverin (/kaveriporukan) kanssa niin voi jopa viihtyä :D Viimeks oli todella tylsää (yksin alkuillasta, kaveri tuli myöhemmin).. mutta sitä edellisellä kerralla jopa viihdyin hyvin (aika iso kaveriporukka).

Ihmisiä ne bileet vaan kaipaa. Jos olis paljon ihmisiä niin olis puolet kivempaa kaikilla!

Kaikki vaan heinäbileisiin 6.7.!!
  • 5 / 6
  • jappis
  • 28.6.2002 10:07
Joo, välillä on ihan ookoo bileet, mut jengiä sais käydä enemmän. Onks vika markkinoinnissa vai missä. Luulis nyt että tänkin kokosessa kaupungissa ois alan ihmisiä ruuhkaks asti. Heinäbileisiin kaikki vaan joo. Ja kaverit kans.
  • 6 / 6
  • 1st boy
  • 28.6.2002 10:57
Veikkaan että hinta ei oikeen innosta ihmisiä. 6euroa on aivan liikaa! Jos vertaa siihen minkälaista siellä on...
Heinäbileissä on myös håmåkaraoke! :D