Hercun mainosjonot

Tuossa eräällä toisella keskustelukanavalla oli juttua niistä Herculeksen surullisenkuuluisista mainosjonoista. Sitähän ne nimenomaan ovat, sillä miten muuten voi selittää, että saman pituinen jono imuroituu DTM:ssä sisään 15-20 minuutissa, kun se Hercun ulkopuolella matelee tunnin? Sen jälkeen, kun tuossa syksyllä taitoin 15 metrin matkaa tunnin verran vesisateessa päästäkseni Herccuun (kun olin ystävälleni luvannut tavata hänet siellä), niin taitoin myös pinnani ja olen välttänyt tuota paikkaa. Ei Herccu ole niin korvaamaton, että pitää alistua moiseen ihmisarvon polkemiseen.
  • 2 / 7
  • JasoniQ
  • 19.3.2002 18:51
Edellinen kirjoittaja puhuu asiaa. Itse olen Herculeksen ystävä, mutta toisinaan on tullut valittua itselleen sellainen ravintola, jonne ei aina tarvitse jonottaa kymmentä minuuttia kauempaa.
Mielestäni pitkä jono ravintolan oven ulkopuolella enemmänkin karkoittaa asiakkaita kuin esmes tuo heitä jonottamaan sateeseen.
Tässä kohtaa lieneekin syytä todeta, mikä olikaan se ravintolan ensimmäinen kontakti asiakkaaseen: ovipalvelu. Vaikkei ovipalvelu Herculeksessa olekaan töykeää, johtaa jonojen pitäminen siihen, että suurin osa porukasta jatkaa matkaa johonkin Helsingin muista juottoloista. Niitähän täällä riittää...
  • 3 / 7
  • Mika
  • 19.3.2002 21:02
Onko Herkun jono mainosjono? Kyllä siellä on varsinkin lauantaisin jo puolen yön jälkeen niin täyttä, että jono on enemmän kuin paikallaan. Lienevät myös edelleen varovaisia sen surullisenkuuluisan Karpolla on asiaa -ohjelman takia, jossa paikkaa syytettiin liiasta asiakasmäärästä. Ja kyllähän jonoa yritettiin lyhentää remontoimalla paikkaan 100 asiakaspaikkaa lisää. Homot vaan lisääntyvät nopeammin :)

No, jonosta ja joskus ahdistavan suuresta asiakasmäärästään huolimatta Herkku on kuitenkin kaupungin mukavimpia (ja ainoa) homodisco. Kunpa vain saisimme sinne 70-lukulaisen teemaillan, jolloin levylaukusta kaivettaisiin esiin 12-tuumaisilla vinyyleillä Sylvester, Chic, Donna Summer, Lipps Inc sun muut.
  • 4 / 7
  • Niksu
  • 24.3.2002 15:39
Olin just viime yönä herkun jonossa, se jonotus kesti ab. 15min ja sisään pääsi suurinpiirtein siinä tahdissa kun ulos tuli porukkaa.. eli paikka oli täynnä... tuli testattua taas toi Manstreet ja huh huh.. vaikka musikki olikin 12 jälk Abbaa etc. niin ei oikein puraissut..
Ja kävi niin kuin ennenkin että parhaat biisit soi kun olin hercun ovenlasin väärällä puolella=)..
Herccu on kyllä ehdottomasti paraspaikka hesassa jos haluu kuunnella skaalan erillaista biletys musaa...
  • 5 / 7
  • shani
  • 6.4.2002 17:24
Eilen kävelin Herccuun suoraan sisään joskus ennen yhtä!!! Ja porukkaa oli kuitenkin sisälläkin. Joskus sentään näinkin:)
Omaa tyhmyyttä, jos menee jonottamaan Herculekseen viikonloppuna. Olen huomannut, että viikonloppuna kannattaan mennä ennen klo 23, koska jonon muodostus alkaa silloin. Kaippa jotkin määräykset on olemassa, kun jonot tyssää, eikä uusia asiakkaita oteta kuin sitä tahtia, kun vanhoja lähtee ulos. Miksi pitää tulla vasta loppuyöstä, kun ei ehdi kauan bailata.
  • 7 / 7
  • Lauri L
  • 17.10.2002 12:20
Hrekussa on vaan asiakaspaikkoja 300 Ei siis sinne enemmän lailisesti mahu...... siitä ne jonot. Terv.