DTM:n sinkkubileet

Mama näemmä järjestää taas perinteiset sinkkubileensä 1. helmikuuta.

Liikennevalotouhu kuuluu asiaan vanhaan tapaan, eli:
vihreä lappu rinnassa - helppo nakki ja punainen lappu - vaikea tapaus. Keltainen sitten siltä väliltä...

Ja numerolapuissa on numerot, joten viestejä voi lähetellä suuren viestitaulun kautta namipaloille.

Ehkäpä tuolta taas joku löytää etsimänsä :)
Niin.. taas ovat tulossa ja taas on hyvä syy pysyä sieltä poissa. ;)

Yksissä olen paikalla ollut ja itse tykkäsin tuosta toiminnasta perin vähän. En voi sille
mitään, mutta nuo tuovat mieleeni ennemminkin ns. hyväksytyn keinon hankkia itselleen
yhden yön kestävä juttu, vaikka muuten olisikin niitä vastaan. Ihan vain sillä verukkeella,
että "katsotaanpa jaksanko tuota vielä huomenna aamusta."

Voisin jättää tietenkin kirjoitukseni tuosta asiasta tähän, mutta optimisti kun olen, vaikkakin
kyyninen sellainen, totean sen, että voihan joku sieltä sen onnen löytää. :-)
  • 3 / 16
  • SonarNerd
  • 26.1.2002 21:42
Sieltä saa yhdenyön juttuja ehkä nuoret&kauniit. Mä en edes niitä, vain masiksen. Siksipä pysynkin mokomista pois...
Koko sinkkubileiden idea todellakin on hyvä tekosyy jahdata yhdenillanpanoja oikeutuksella. :) Tehkööt kukainen mitä milloinkin halajaa, mutta itse tuolta kyllä pysyn poissa ihan vaikka sen takia, että vitutuksen saa halvemmallakin ja ei siellä minua kukaan kuitenkaan kaipaa.
  • 5 / 16
  • pieni mies
  • 29.1.2002 21:40
Hmm... miksi monet paheksua niin kovin " yhden-illan-juttuja "? Jostakin on lähdettävä eli jollei jonkun kanssa joskus lähde, ei mitään voi löytääkään...

Siis ainakin minulla olleet iki-iiiiihanat suhteet ( monta, koska olen aika "vanha" ) on alkanut siitä että olen jossain tavannut kivan hemmon, jonka olen vienyt kotiin / mennyt hänen kotiinsa / hotelliin... ehkä joillakin sekin voi toimia että soitellaan ensin muutama viikko, sitten tavataan käydään leffassa jne... hyvä niin.

Joskun se on yksi yö, joskus vuosi tai monta vuotta... ei ihminen kulu siitä jos viettää 1 yön " turhaan " jonkun kanssa... ja onhan siinä ihmisessä JOTAIN kivaa ollut kun on lähdetty yhdessä, eikö? Ei minua ainakaan saa KUKAAN mukaan ellen minä itse ole kiinnostunut hänestä! Aina ei ole ollut kovin hauskaa ( eli jäänyt siihen yhteen yöhön ), mutta riski on otettava.

Ei kai kukaan niin munaton ole että lähtee vaikkei haluakaan... (?)

t:
pieni mies
Minä henkilökohtaisesti en välttämättä haluaisi aloittaa suhdetta sängyn kautta. Tietenkin se on hyvä tapa tutustua siihenkin puoleen, mutta omasta mielestäni seksi ei ole se tärkein asia suhteessa. Onhan se tietenkin tärkeää, että seksijututkin toimivat ja kummallakin on sen suhteen hauskaa, mutta minusta se vaan ei ole se kunnon keino aloittaa ihmissuhdetta.

En sinänsä arvostele yhdenyön juttuja, hemmetti! jokainen meistä tarvitsee seksiä silloin tällöin. Ihminen on seksuaalinen otus ja tulee aikoja, kun oma käsi ei yksinkertaisesti riitä. Siihen ne jutut ovat aivan omiaan. "goodbye and thank-you"

Ehkä siihen negatiiviseen asenteeseen hieman vaikuttaa sekin, että omalta kohdaltani tuollaiset jutut ovat jääneet vain siksi: yhden yön kestäväksi kestävyyttä koettelevaksi seksiksi, jossa ei tunnepuolelta ole tietoakaan. Tärkeintä on saavuttaa orgasmi ja sillä selvä.

Kyyninen asenne? Ehkä. Ja mitä tulee Dtm:n sinkkubileisiin: toivottavasti ihmisiä on onnistanut sitä kautta löytää itselleen se oma rakas. Jos yksikin pari sieltä on muodostunut, niin silloin olen tyytyväinen. Itse sellaiseen uskoni menetin jo yli vuosi sitten.

--Druusi Puumis--
  • 7 / 16
  • SonarNerd
  • 2.2.2002 21:12
Olen kai sitten joko kauhean ronkeli tai sitten kauhean yököttävä, koska kaikki jotka minulle on tulleet yhden yön juttuja ehdottelemaan on melkein poikkeuksetta olleet etovia tai muuten vaan wanhoja setiä.

Sitäpaitsi yhden yön jutuista saan ikävän morkkiksen ja itseinhon.
"Hmm... miksi monet paheksua niin kovin " yhden-illan-juttuja "? "

No, henkilökohtaisesti voin sanoa etten "saa" yhden illan jutuista mitään, tai ainakaan mitään mitä haluan.

"Jostakin on lähdettävä eli jollei jonkun kanssa joskus lähde, ei mitään voi löytääkään... "

No ei se "mitään" kyllä sängystäkään löydy. Ja on mielestäni mielen köyhyyttä ja "helppoutta" etsiä "jotain" vain sängystä. Kertakäyttökulttuuria.

"onhan siinä ihmisessä JOTAIN kivaa ollut kun on lähdetty yhdessä"

No hyvin monessakin ihmisessä on JOTAIN tai varsin paljonkin kivaa mutta voihan sen muutenkin ilmaista kuin sänkyyn hyppäämällä.
  • 9 / 16
  • pieni mies
  • 3.2.2002 15:36
Niin, ja yksi asia joka on ongelmallinen, on se että sinkut (kin) liikkuu ryhmissä... mitenkä siihen pääsee sekaan juttelemaan sen kivan kanssa? Vielä monet homot on "niin pusi pusi" ystäviensä kanssa (ihan hyvä, mutta...) että on mahdoton tietää kuka on kenenkin poikaystävä, ja ketkä on "vain ystäviä" ja vapaita.

Katsellaan vain sieltä ryhmästä kaihoisasti muita, mutta ei ole "munaa" lähteä ryhmästä kiertämään ravintolaa jne. (joku voi vaikka luulla että ko yksilö on ns. "puutteessa"...). Vasta kun pilkku tulee he joskus liikkuvat... siis valitettavasti liian myöhään / liikaa marinoituina lähtevät liikkeelle...

Minä myös nimenomaan "inhoan" nettihakuja "iso muna", "hoikka hyvännäköinen", "eka kerta mulla, ja haluan koripallojoukkueen kerralla" jne. ilmoja, jotka on aivan pölöjä...

t:
pieni mies

PS.
Monta kuukautta vapaana ollut, pitää karhu / pullukka miehistä, jotka ei aina tajua etten minä tosiaankaan leiki heidän kanssaan...
(mainos, hehee)
kyllä sitä sitä nyt paheksutaan yhdenyön juttuja... hyi hyi!!! morkkista pukkaa ja kaikkee. tosiasia kuitenkin on että on yhdenyönjuttuja ja yhdeyönjuttuja. joskus voi sattua kohdalle ikiihana unelmen prinssi mutta todennäköisempi kumppani on tietysti iljettävä vanha setä. kumpaakin kokeneena voin sanoa ettei pidä lähteä eikiinnostavan kumppanin kanssa vaan poimia ne namut päältä...
Minä itse olen pahimpia tapauksia tuossa kaverien kanssa hengailussa... Ei puhettakaan, että kiertelisin Mamassa yksikseni, saati juttelisin kenenkään tuntemattoman kanssa... Vaikka muuten olen varsin sosiaalinen, niin edes "voimajuoma" ei saa minua kahden kesken olemaan aktiivinen kiinnostavienkaan tapausten kanssa... Tämä lienee sitä perisuomalaista ujoutta :D
Niin, ja sitten kun ei saada suuta auki silloin, kun siihen olisi nimenomaan tilaisuus, niin seuraavana päivänä laitetaan ilmoitus deitti-netiin: "Hei sinä kivannäköinen kundi farkuissa ja puserossa, kateltiin toisiamme DTM:ssä eilen illalla. Jos olet kiinnostunut, niin vastaa tähän!" Hohhoijaa...
Minusta on lukuisia kertoja näyttänyt siltä että tuomitsevimmin yhdenyön juttuihin julkisesti suhtautuvat ne, joilla ei ole itsellään mahdollisuutta yhdenyön juttuun. Ulkonäkörajoitteisuuden takia, lähinnä.
Sitähän on niin hyvä esittää siveyttä itseään, kun **** ulkonäkö joka tapauksessa suorastaan pakottaa pysymään siveänä.
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että monista yhdenyön jutuista on tullut pitkäaikaisia ystäviä.
Ja vinkkinä: eipähän siten ystävyyden eri vaiheissa tarvitse miettiä millainen seksikumppani tosta olis tullut - kun testaa tuommoiset asiat pois alta, voi sitten (niiltäkin osin) olla ihan rehellinen ystävänsä kanssa - ja antaa tälle käyttökelpoisia suhdevinkkejä, kun kerran tietää toisen sänkytaipumukset.
Minkäköhän takia muuten, minun yhdenyön jutuistani noin 100% on osoittautunut bottomeiksi, vaikka vain noin 90% homokundeista "on enemmän tai vähemmän passiivisia"..... (disclaimer: kaikenmoisten siveyden sipulien huojentamiseksi, tätä viimeistä on lupa pitää dzoukkina)
Ja kun nyt vitsailuun päästiin, niin vinkkinä ulkonäkörajoitteisille: pyydystä itsellesi bottom joka tiedostaa ettei sillä niin väliä ole minkä näköinen heppu siellä toppina on kunhan se osaa hommat ja jaksaa - eihän takaraivossa silmiä kuitenkaan sijaitse.
Okei, myönnetään että olen se rumilus josta kukaan ei ole kiinnostunut. Voin istua/seisoskella vaikkapa mamassa yksikseni monta tuntia ja ainoat jotka tulevat juttelemaan on vanhat limaiset sedät.

Mutta vaikka ajateltaisiin teoreettisesti, että joku muukin olisi kiinnostunut, niin en silti voi sanoa saavani yhdestä yöstä kuin pahan mielen. Elämäni kun ei pyöri seksin saalistamisen ympärillä. Seksi on mielestäni osa jotain suurempaa kokonaisuutta, ei mikään itsetarkoitus.

Saan kädeltäni aivan saman kuin satunnaiselta kumppanilta, jonka nimeä ei edes aamulla muista...
Minä en ihan aina ymmärrä tuota botton / top jne. juttua... mulle ainakin tuo juttu riippuu ihan kumppanista, voin sopeutua tilanteen mukaan. Ja seksiin liittyy niin paljon muutakin kuin tuo juttu. Ei kai kukaan vain ole niinkuin vitsissä, perä törröllään ja odota... eihän?

Ja siitä yksin seisoskelusta... ei minuakaan kukaan yleensä tule iskemään, joudun itse tekemään sen "likaisen" työn. Että siitä vain kaikki liikkeelle! Jos ihmiseen saa katsekontakstin, eikä saa vastaan pahempaa irvistelyä, niin juttelemaan heti vain.
En tiedä olenko poikkeava yksilö, mutta mä ainakin arvostan sitä, että ventovieraat tulee juttelemaan. Aihe voi olla mitä vaan maan ja taivaan väliltä, kunhan ei klassista "käyksä täällä usein?". Itsekin pyrin liikkumaan ja menen mieluusti sosialisoimaan ihmisten kanssa. Uskon, että tällä tavalla oon antanut itsestäni hyvän kuvan ja pelastanut jonkun ressukan päivän! :)