Mikkelistä

Moi.Tiedän vaan nähneeni täällä jopa lesboparia tai ohimennen nähnyt.Siis kuulemma mikkelissä yhteensä 34kpl lepakko on vaikka voi olla totta.Opiskelen vielä alle 2 vuotta siksi en ole tutustua muita edes vielä.toki olen varattu,mutta tuskin haittaa kavereiksi tai ystäviksi sitä.Häiritsisikö teitä jos olen vaikeasti huonokuuloinen?Asuin mikkelissä kovin pitkään,mutta olin poissa mikkelin kuviosta 8 vuoteen ja nyt palasin tänne mikkeliin:).

Muuten voisitte kirjoittaa minun mailia mitzi82(at)luukku.com.Mutta minun on pakko sanoa rehellisesti eli olen oikeastaan vaikeasti huonokuuloinen.Kysy vain pois,että jos tuntuisi epävarma tai tiedon puutteita niin mielellääni vastata.

:)
moro.. itse asustelen lähellä mikkeliä, mutta ois kiva tavata muita lesboja tai bi-naisia.. yhtään en ole viel tavannut....
Mikkelistä ollaan! Onhan täällä meitä muutamia, mutta olisi toki mukava tutustua uusiin ihmisiin.
Täälläkin ois yks bi-tyttönen Mikkelistä ;) Tuntuu ettei täällä ole ketään eikä tapahdu mitään, joten olis kiva tutustua samanhenkisiin naisiin, saa laitella sähköpostia :)
  • 6 / 11
  • BeNaisa
  • 17.10.2012 20:36
Laitetaan nyt sama tännekin viestiketjuun :)
Täällä myös bi-nainen Mikkelin laidalta. 30v ja mielelläni tapaan muitakin saman henkisiä. Ps. lauantaina lähdössä Mikkelin yöelämään ;-)
82naisa@gmail.com
Aika vanhahan tämä viesti on mutta laitanpa viestiä jos joku kiinnostuisi. Ystävyyttä ja juttukaveria etsin, olen aika erakoitunut, tykkään pelata koneella ja lukea. Olen hiljainen ja ujo, mutta en mikkään tylsimys ole, tutustuessa ihan ok. Romanttisessa parisuhteessa elelen, joten en ole etsimässä sen enempää. Mikkelin alueelta jos joku haluaisi tutustua, laitappa viestiä :)
  • 8 / 11
  • Myworld82
  • 2.11.2013 14:29
Ymmärrän hyvin.Ei se haittaa jos olet aika hiljainen ja ujo,mutta osaan kärsivällinen :).On tietenkin tutustuminen on todella mukavampaa.Jos haluaisit olla uusia ystäviä niin mikseipä :).
Täälllä olis kans mikkelistä bi tyttö;) olis kiva tutustuu muihi,kinn:)
  • 11 / 11
  • Arkkupakastin
  • 30.3.2014 19:21
Minä oon Mikkelistä kotoisin, nykään asun Varkaudessa, mutta paljon kotiseudullakin käyn :)