IS: laulaja Frederikillä on lukuisia lehtolapsia ympäri Suomen!

• 1 / 3
  • JuhaniV
  • JuhaniV
  • 15.3.2011 17:52
Luin Iltasanomien viihdeuutisjutun, joka nettilehdessä on otsikoitu "Frederik tunnustaa: En tiedä lasteni määrää". En ole kiukustunut pitkään aikaan niin perusteellisesti, kuin tästä lehtijutusta.

- Suomalaisen machokulttuurin ikoni, laulaja Ilkka "Frederik" Sysimetsä, 66, myöntää, että villien artistivuosien seurauksena hänellä on lukuisia lehtolapsia ympäri Suomea.

Sysimetsä sanoo pitävänsä lehtolapsiinsa satunnaisesti yhteyttä. (!)

- Entä pidätkö yhteyttä lehtolastesi äiteihin?
- Äideistä ei ole paljon kuulunut, Sysimetsä naurahtaa.

Mielestäni Sysimetsä valehtelee todetessaan maksaneensa kaikkien lasten elatusmaksut. Toisaalta ainakin jutun otsikossa hän tunnustaa, ettei tiedä lasten määrää.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/Frederik%20tunnustaa%20En%20tied%C3%A4%20lasteni%20m%C3%A4%C3%A4r%C3%A4%C3%A4/art-1288375949256.html

On todella raivostuttavaa, että Suomessa samaa sukupuolta olevilta pareilta estetään avioliitto ja vaikeutetaan monin tavoin lasten hankintaa adoption kautta tai hedelmöityshoidoilla. Samaan aikaan tämä makkoikoni leveilee:

- Olen tehnyt Suomen kansalle tietyllä tapaa suuren palveluksen, sillä olen omalta osaltani ollut kasvattamassa Suomen asukaslukua ja lisäksi olen aina hoitanut lasten elatusmaksut, kuten kuuluukin.

KELE, TANA!
  • 2 / 3
  • Pete
  • 16.3.2011 10:28
Uskokoon ken tahtoo...

Kaikenlaisia juttuja siitä, kiinnostaako tuota "mahkoidolia" oikeasti pimppi vai pippeli on liikkunut maailman sivu...
Elton Johnkin meni joskus naimisiin, ja Liberacea markkinoitiin naistenmiehenä...
  • 3 / 3
  • Rox2010
  • 5.5.2011 21:57
eikös Frederikiä puuhailtu eduskuntavaaliehdokkaaksi, tällä kertaa Kristillisdemokraattien riveistä. EU-vaaleissa puolue oli PerusS.