Huomio Seinäjoki ja lähiympäristö !

Missäs piileksivät tämän alueen kaikki aikuiset (30+), huumorintajuiset ja iloiset l-naiset?
Täytyyhän teitä nyt jossain olla tälläkin alueella, en mitenkään voi olla ainut. Olis hauska tutustua teihin ja saada juttu/menoseuraa.
Kaivautukaahan koloistanne esiiin nyt, hopi hopi.
  • 2 / 5
  • PIRPANA2011
  • 16.5.2011 11:33
Tässä on nyt jotain pahasti pielessä... Ainut lepakko en todellakaan oo näillä leveysasteilla, siitä oon varma. Mutta oonko mä liian vanha, eiks tän ikäisiä ( yli 30v. ) liiku tällä palstalla ollenkaa vai mikä tässä nyt mättää?!
Nuorempia alueen asukkaita löytyi ainakin toisesta ketjusta. Empä usko, että yksin olet :) luulen, että tämä keskustelufoorumi ei ole niin yleismaailmallinen, että kaikki tänne tiensä löytävät. Muutenkin hieman passiivisena paikkana tätä pidän.
Määrittele mulle lähialue? :D
Joo, kattoinkin että nuorenpaa kaartia täälä liikkuu aika paljonkin. Sillä aattelinkin että kokeilen olisko täälä tämmöstä varttuneempaa sakkia lukuetäisyydellä. No, lähiympäristö on varmaan yhtä suhteellinen käsite kuin ikäkin, sanotaan vaikka että ympäripyöreesti länsi-Suomen alue ;) Onkos esim. Sjoella mitään semmosta " kantapaikkaa" missä tapaatte käydä tai missä meikäläisiä pyöris ? Olis kiva tutustua.