Tampereen bi/lesbotytöt

Moro!

Vasta Tampereelle muuttanut 21 -vuotias bi-tyttö kaipaisi samanhenkistä seuraa kahvitteluun, biletykseen, urheiluun ja ihan muuten vain jutusteluun. Onko tälläisiä tyyppejä mahdollista löytää muualtakin kuin Setan bileistä? Mikäli kiinnostusta löytyy niin laittakaa viestiä. En kaihda muun ikäisiä tai erikoisia ihmisiä :)
  • 2 / 19
  • chillfull
  • 2.3.2011 13:45
Hei!
Olen saman ikäinen opiskelijatyttö ja asun viikonloput ja kaikki mahdolliset vapaa-ajat Tampereella kun perhe asuu siellä. Seurustelen tällä hetkellä miehen kanssa, ja olen aina seurustellut pelkkien miesten kanssa mutta kiinnostusta on naisiin ollut tietääkseni aina. (Taidan olla siis bi-curious?) Olisi kiva jutella esimerkiksi sähköpostilla tai vastaavalla, haluaisin kuulla kokemuksiasi ja jutella kaikennäköisestä, jos olet kiinnostunut :) pistä sähköpostia, jos kiinnostaa!
  • 3 / 19
  • riparapa
  • 27.3.2011 19:36
itsellenikin kelpaisi juuri muuttaneena bileseura. olen 26 ihan pian ja aika erikoinen :P
  • 4 / 19
  • bellabambino
  • 30.3.2011 2:28
mäkin olisin kiinnostunut bilettämisestä ja kahvittelusta ja muusta.
oon mukava ja suht fiksu pian 19 vuotias.
aika monessakin paikassa jo spostiosoitteeni mutta laitetaan tähänkin.. bellabambino@hotmail.fi
Hei minäkin oon Tampereella usein ja olis kiva saada seuraa ulos ja muutenkin! Oon 22, enemmän naisiin oleva bi. Laittakaa tänne viestiä jos on jotain yhteisiä rientoja. Mulla eka mahdollinen ajankohta lähteä treelle on nyt kylläkin la 30.4.
Täällä myös kiinnostunut 19v nainen! Käyn tampereella aina välillä viikonloppuisin, joten liityn mielelläni seuraan jos jotain miitintapaista kehittelette :)