Tampereen bi/lesbotytöt

Moro!

Vasta Tampereelle muuttanut 21 -vuotias bi-tyttö kaipaisi samanhenkistä seuraa kahvitteluun, biletykseen, urheiluun ja ihan muuten vain jutusteluun. Onko tälläisiä tyyppejä mahdollista löytää muualtakin kuin Setan bileistä? Mikäli kiinnostusta löytyy niin laittakaa viestiä. En kaihda muun ikäisiä tai erikoisia ihmisiä :)
  • 2 / 19
  • chillfull
  • 2.3.2011 13:45
Hei!
Olen saman ikäinen opiskelijatyttö ja asun viikonloput ja kaikki mahdolliset vapaa-ajat Tampereella kun perhe asuu siellä. Seurustelen tällä hetkellä miehen kanssa, ja olen aina seurustellut pelkkien miesten kanssa mutta kiinnostusta on naisiin ollut tietääkseni aina. (Taidan olla siis bi-curious?) Olisi kiva jutella esimerkiksi sähköpostilla tai vastaavalla, haluaisin kuulla kokemuksiasi ja jutella kaikennäköisestä, jos olet kiinnostunut :) pistä sähköpostia, jos kiinnostaa!
  • 3 / 19
  • riparapa
  • 27.3.2011 19:36
itsellenikin kelpaisi juuri muuttaneena bileseura. olen 26 ihan pian ja aika erikoinen :P
  • 4 / 19
  • bellabambino
  • 30.3.2011 2:28
mäkin olisin kiinnostunut bilettämisestä ja kahvittelusta ja muusta.
oon mukava ja suht fiksu pian 19 vuotias.
aika monessakin paikassa jo spostiosoitteeni mutta laitetaan tähänkin.. bellabambino@hotmail.fi
Hei minäkin oon Tampereella usein ja olis kiva saada seuraa ulos ja muutenkin! Oon 22, enemmän naisiin oleva bi. Laittakaa tänne viestiä jos on jotain yhteisiä rientoja. Mulla eka mahdollinen ajankohta lähteä treelle on nyt kylläkin la 30.4.
Täällä myös kiinnostunut 19v nainen! Käyn tampereella aina välillä viikonloppuisin, joten liityn mielelläni seuraan jos jotain miitintapaista kehittelette :)
menovinkkinä sanottakoon, että nyt la 21.5. on Leimarit yo-talolla, sinne vaan rohkeasti, jos haluaa bilettämään :) (itse olen menossa, ja ois toki kiva saada uusia tuttavuuksia ^^) Sit kahvittelun, jutustelun yms. merkeissä ois helppoa ja selkeetä nähdä esim. Setan nuorten aikuisten ryhmässä (18-30v.), seuraava kokoontuminen Setan toimistolla pe 28.5. klo 17, tervetuloa sinne siis :) (ryhmä on siis suht. uusi, lähinnä vapaata hengailua yms., ois kiva saada lisää porukkaa, oon ite käyny nyt jonkin aikaa ^^) Muutenkin ois kiva nähdä ja näin, mut noissa nyt ois näin alkuun selkeä paikka ja aika, ni ei tuu säätöä tms. :)

ja tosiaan oon siis ite 20-vuotias paljasjalkainen enempi tyttöihin kallistuva bi-tamperelaistyttö, jos se tähän mitenkään liittyy :D
  • 9 / 19
  • bellabambino
  • 21.5.2011 12:13
kaipaan kipeästi lesbokavereita mutta kun niitä ei koskaan ole ollut, olen liian ujo lähestymään ketään. löytyskö täältä kiltille tytölle sähköpostikaveria jota vois myöhemmin tavata?
bellabambino@hotmail.fi vaan tytöt
Olisko mitään tapahtumia jossain päin Tamperetta uuden vuoden vaihtuessa? Ja jos on niin missä? Olisi kiva saada itselleen lisää kavereita bi/lesbotytöistä.. :)
Itseäkin kiinnostaisi olisko loman aikana jotain erityistä "tapahtumaa" tai vastaavaa treellä. Vuoden vaihtumista tosin varmaan juhlin kavereiden - heteroiden - kanssa. Eikä yksin hirveästi huvittaisi lähteä mihinkään homobaareihinkaan, kun en ole koskaan ollut. Monta kertaa on pitänyt mennä sen jälkeen kun reilu puoli vuotta sitten täytin 18, mutta aina on ollu jotain, enkä tosiiaan ole viittinyt yksin mennä.
Täälläkin yksi 20-vuotias bi-tyttö olisi kiinnostunut Tampereen tapahtumista, erityisesti nyt lomalla. Homobaareissa en ole koskaan käynyt, mutta haluaisin kyllä. Yksin ei vain tosiaan uskalla / viitsi lähteä... Vinkkejä kehiin, olen uuden vuoden pirskeistä ja muista! :)
Oliskos porukkaa lähtemässä lomalla vaikkapa mixeihin? http://www.mixei.com/

Tai muualla, ideoita otetaan vastaan :) Itselle ei kylläkään käy uusi vuosi, mutta muuten kylläkin.
Täällä olisi ainakin yksi naisihminen suuntaamassa perjantaita viettämään Mixeihin ja yksin, ainakin tämän hetkisten suunnitelmien mukaan.
Olisikos tänään ihmisiä lähdössä mixeihin? Itse tässä harkitsen :)
Olisko lähi aikoina tiedossa jotain tapahtumia tai muuta tampereella? Nuo baarit ei oikein oo koskaan iskenyt ja yksin ei oikein viitti koskaan lähteä.