Haluaisin tutustua uusiin ihmisiin jotka ovat lesboja tai bi henkisiä naisia!

Tosiaaan haluaisin saada kaveri ja ystäväpiiriini uusia ihmisiä joiden kanssa voisi puhua kaikesta maan ja taivaan välisistä asioista. Ei oikein enää kiinnosta käydä hirveästi kapakoissa joten ajattelin koittaa onnea jos löytäisin tätä kautta uusi ihmisiä elämääni..
Oikeastaan haluaisin alkaa harrastamaan jotain uutta ja haluaisin saada mukaani jonkun jonka kanssa kävisi vaikka salilla tai jotain muuta harrastamassa pari kertaa vko:ssa! Asun Itä-Helsingin suunnalla ja haluaisin täältä suunnalta jonkun jonka kanssa vaikka kävisi kävelemässä tai jotain muuta kivaa harrastusta alkaa harrastamaan?
Hei!
Minäkin kaipaisin vähän uusi ihmisä ja uusia ympyröitä!Vanhat heteronormipiirit ovat alkaneet kyllästyttää :)
Vaikka ihan itä-Helsingissä en itse asu, niin voidaan treffit jonnekin ja jutella!!
Kyllä uudet kaverit ja ystävät ovat aina tervetulleita elämääni.. Nyt vain tuntuu siltä, että käyn vain töissä ja näen samoja kavereita joka kerta.. Sekin alkaa tuntua kyllä aika puulta jo pidemmän päälle samojen kavereiden näkeminen!
Miksi tuntuu aina siltä, että kun hakee jostain chatistä ihan vaikka juttuseuraa niin pitäisi jo heti olla naista hakemassa? Jotenkin vain nyt tuli tälläinen tunne.. Enkä nyt yleistä asiaa mitenkään..
  • 6 / 34
  • AnnieBeat
  • 18.3.2011 21:33
Minäkin kaipaisin uusia kavereita ja lenkkeily seura olisi oikein tervetullutta =)
Asun myös Itä-Helsingissä.
Kaikenlainen harrastaminen on tervetullutta ja kaveritkin sitä kautta.. Jospa sitä kautta saisi vaikka kaikki paikat pysymään kunnossa, kun alkaa harrastamaan jotain.. Laita vaikka viestiä mulle privana jos haluat tutusrtua paremmin..
Yks länsi-helsinkiläinen täällä myös. Sitä omaa ikäluokkaa on aina niin hankala löytää, vaikka en olekaan kaverieni suhteen mikään ikärasisti. Hassua sikäli että suunnilleen 80% mun ystävistä on ainakin 10 vuotta vanhempia :P
Uusien ystävieni tai kavereideni ikä ei ole esteenä.. Kaikki saavat olla sen ikäisiä kuin he ovat.. Itselläni on myös vähän sama homma ettei oikein omanikäisiä kavereita tai ystäviä löydy.. He joko ovat vähän vanhempia tai nuorempia..
Sama juttu täällä. Uudet kaverit ja ehkä uudet harrastuksetkin ovat tervetulleita. En asu Itä-Helsingissä, mutta lähellä. Viestiä saa laittaa :)
Ei uusien ystävien asuinpaikka ole ongelma.. Sillä mehän voimme tavata vaikka kaikki keskustassa ja miettiä mitä alkaisimme harrastamaan tai vaikkapa vain menisimme kahvillekin jonnekin.. Ainakin pääsisi pois vaki kuvioista ja saisimme jotain uuttakin aikaiseksi eli rikottua kaavojamme.. Jos meillä sellaisia olisi..
Voitashan me jotain yhdessäkin isommalla porukallakin jotain hauskaa keksiä.. Olisiko jollain teillä ideoita mitä tehtäisiin vai alettaisiinko harrastamaan porukalla jotain?
Heissan!!!

Itse Turun läheisyydestä...tai mikä sitten on lähellä ja mikä kaukana mutta kuitenkin täältä päin :)
Ja ilmoittaudun joukkoon mukaan :)
Kaikki ovat tervetulleita mukaan jos vain jotain kivaa saatisiin järkättyä Helsingin suunnalla! Laittakaahan postia mulle vaikka privana niin katsotaan siitä mitä sitten saataisiin aikaiseksi..
Nyt olisi varmaan alkais olemaan sellaisia ilmoja, että vois ruveta vaikka kävelemään johonkin jos saisi sitä liikunta seuraa toisista naisista! Alkaa nimittäin tulemaan kohta puolin jo kesä ja nyt alkoi sitten kevät, kun miltein kaikki lumet ovat jo sulaneet pois..
  • 17 / 34
  • Vaahteralehti
  • 26.4.2011 22:18
Mahtuuko vielä yksi tyttö mukaan, jos tapaamista järjestätte? Kaipaisin nimittäin pääkaupunkiseudulle muuttaneena kavereita täältä, ja satuinpa sitten löytämään tämän keskustelun :)
Kaikki ovat tervetulleita mukaan! Koskas me tapaaminen järjestettäisiin?
  • 19 / 34
  • Vaahteralehti
  • 27.4.2011 17:55
Ja mitä tehtäisiin? :D onko muut asuneet helsingissä pidempäänkin?
Mä oo asunut täällä koko ikäni, mutta innolla otan uudet ihmiset muualta päin Suomea kaveriksen.. He tuuovat elämää kaikkea uutta. Mistä päin ketäkin teistä on?
heeei täällä yks Helsingistä kans! ois kiva kokoontua oikeesti porukalla ja nähä jossain. vieläkö ois innokkaita? :)
Päivämääriä ja tapaamispaikkoja saa esittää missä tavattaisiin ja mitä tehtäisiin tapaamisissa?
Heissan!!

Itse vaikutan hämeessä mutta täältähän "lyhyt" matka minne päin vain :)
Ja onhan niitä mukavia kohteita kehä kolmosen ulkopuolellakin;))

Aikoja-paikkoja.yms,vaan niin järkätään tapahtuma/törmäys :)
Kaikki ovat tervetulleita myös Hesan ulkopuoleltakin olevat naiset! Uudet tuttavuudet ovat tervetulleita joiden kanssa voi keskustella ihan mistä vain maan ja taivaan väliltä. Voi myö laittaa privana mulle viestiä myös jos kiinnostaa..
Voi, oispa hauska tutustua uusiin ihmisiin! Mäkin vaikutan Hämeessä, mutta hengaan usein myös Helsingin suunnalla.
Mitä tosiaan tehtäisiin jos saataisiin tapaaminen aikaiseksi jossain vaiheessa kesää? Ehdotuksia saa laittaa!!
Joop, olis tosi kiva tutustua uusiin tyyppeihin. Alkaa olla kaikki mahdolliset deittipalstat kytättynä, eikä sitä oikein osaa sellaisen kautta kehenkään ottaa yhteyttä.. Niihin suhtautuu vaan niin epäluottavaisin mielin.. Lisäksi oman paikkakunnan pienet piirit ahdistaa paaaaljon, saa laittaa viestiä siis :) Olis kiva jutella ja tutustua uusiin ihmisiin. Asun niin korvessa ettei noihin pk-seudun tapaamisiin oiken pääse töiltä helposti lähtemään.. Olipa valitusta kerrakseen, anteeksi vain :D
Nyt tosiaan kaipaisin salille seuraa jonka kanssa voisi käydä säännnöllisesti harrastamassa salilla jotain liikuntaa! Haluaisin saada kuntoni nyt kohdilleen näin syksytä alkae ja vieläpä jos samalla saisi myös noi flunssat pysymään poissa.
no täällä kanssa yksi yksinäinen sielu itä-helsingin alueelta joka etsiskelee juttuseuraa ja tekemistä....onko kenelläkään kiinnostusta :) ?
no heips,tikru76 !

Itä-helsingistä sinäkin niinkuin minäkin....seuraa ja tekemistä vailla,aloitin salilla käymisen pari viikkoa sitten ja samaa mietin minäkin ettei seura olis pahitteeksi...
vieläkö toimintaa olet etsimässä?
Itse aloitin myös nyt salilla käynnit tossa n. 3 vko:a sitten.. Mulla on oma treineri nyt jonka kanssa toimin nyt..
kiva tikru kun vastasit :) voisitko kertoa sun sähköpostiosotteen kun jostain syystä en pääse täältä lähettämään viestiä?
Kardemumma! Lähetin sulle viestin jossa on sähköpostini.. Juttelu virkistää aina ja varsinkin jos saisi uusia kavereitakin nyt elämääni..
tikru,laitoin sulle viestiä sun sähkäriin eilen,löysin sen tältä sivulta :)