Mistä minulle se toinen puolisko??

  • 1 / 4
  • Liinu
  • 9.2.2011 15:07
Mistä minulle se ns.sielunkumppani???

Olen siis BI-tyttönen ja totaalisen kyllästynyt sinkkuuteen, tai "yksin" oloon..En jaksais enään mitään kissa-hiiri leikkejä, enkä mitään kaksinaamaisuutta enkä myöskään minkään valtakunnan pelleilyjä.
Tahtoisin tavata ihmisen (siis naisen) jonka kanssa minä olisin kokonainen ja niin myös sinäkin.

Ja pidän siis NAISELLISISTA naisista!!
...itse olen hieman "poikamainen" vaikka pitkän tukan omaankin;) Ja tuo"hieman" tarkoittaa ehkä jotain eleitä ja jollakin muotoa pukeutumista..eli prinsessa katekoriaan minua ei millään tavalla voi lukea.
Viihdyn paremmin farkuissa ja hupparissa, sekä se lippis tai huivikin aika usein päähän eksyy, ehkä sillä tarkoitan "poikamaisuutta" mutta naiseksi kyllä minut tunnistaa päähineenkin kanssa ja siitä minua ei muuttumaan saakkaan.
Tarpeentullen myös laittaudun ja sen hupparinkin kaappiin jätän:) omistan siis muitakin vaatekappaleita!

Hmmm..mutta asiaan, elikäs jospa kertoilisin muutaman sanasen itsestäni ja luonteesta sekä asioista joista pidän:
Eli olen just kohta 30v. Luonteeltani olen kiltti, hymyilevä, naurava, humoristinen, avoin ja vankka oikeudenmukaisuuden puolustaja...eli periaatteessa kait tyypillinen härkä jollakin tapaa.

Millainen sitten on perheeni:
Perheeseeni kuuluu kaksi lasta, tyttö 10v. ja poika 2v.(molemmat ihan samasta isästä) sekä koira (hän onkin sitten eri isästä että myöskin äidistä) heh-heh...
Asutaan Turun kupeessa (kaikkihan on suomessa niin suhteellista) toisinkin voisi sanoa ja silloin käyttäisin ilmaisua, asumme maalla. Omassa rauhassa ja aika ajoin jopa hiljaisuudessakin.
Nautin kyllä tästä mijööstä eikä todellakaan tarvitse katsoa mitä naapurit kattaa aamupalapöytään :)

Vanha omakotitalo, jota sitten kunnostelen ajan ja rahan mukaan (sekä hyviä kavereita apuna käyttäen).
Paljon on tehty mutta vielä enemmän tekemättä...ja eihän sitä ole kiire valmiissa maailmassa minnekkään :)

Hmm..mistä sitten pidän:
Pidän sateen tuoksusta, takkatulesta, kävelystä meren rannalla, metsässä, missä vain luonnossa, pitkistä keskusteluista, suudelmista, kosketuksesta (sekä koskettamisesta), kiireettömistä aamuista, aamuauringon säteistä, ruuan laitosta laavulla sekä nuotiolla, katseista, mökkeilystä, saunasta ja sen jälkeisestä olosta, sekä siitä sauna oluesta:) Hyvän ruuan ja viinin nostaisin myös esille:)
...voisihan tuota listaa jatkaa loputtomiin mutta empäs jatkakkaan:)

Kirjoitelkaahan rohkeasti sähköpostia, toivon todellakin että sen oikean löytäisin...ja jollei muuta niin ainakin sitten Ystäviä, teitäkään ei ole ikinä liikaa..


L
  • 2 / 4
  • Iia81
  • 26.7.2011 17:52
Moro ja terveiseti kuopiosta :) Jep, tiiän et tuota välimatkaahan on jokunen sentti, mut ajattelinpa silti viestin heittää. Ei kai tässä menetäkään mitään...luulisin niin.

Kuopiossa mut pitää koulu tällä hetkellä, mut valmistumisen jälkeen olis tarkoitus muuttaa jonnekin muualle. Tää paikka alkaa taas vaihteeks ahdistaa jostain syystä. Helsingissä tuli asuttua 4vuotta, kunnes jotenkin mystisesti löysin itseni kotikonnuilta eli kuopiosta. Kysymys kuuluu vaan et miksi :D

Mut siis joo, mä oon 30vuotias, hassunhauska tyyppi, pituutta huimat 160 ja hoikka oon. Omaksi iloksi treenaan, et kroppa pysyis jotenkin kuosissaan. Mulla on kolme kissaa, ne jäi mun iloks kun ero tuli tyttöystävästä. Eli ihan lesbo oon. Noi miehet ei oikein oo mun makuun. Harrastuksia on musiikki ja ulkoilu tällä hetkellä. Kai vois sanoo, et oon naisellinen, mut pukeuden rennosti ja tietty tilanteen mukaan :) naiseksi mut tunnistaa, et en oo poikamainen.

Mulla ei oo lapsia, mut lapsista tykkään ja tuun omasta mielestä niiden kanssa toimeen :) Tietty tolleen on hyvä sanoo näin viestin muodossa ja sit kun oikeesti on jonkun lapsen kanssa, niin siitä ei sit tuukkaan yhtään mitään :D Mun lapset on ne kissat, jotka kotona pyörii ja riehuu. En oo ikinä ajatellu, et hankkisin omia lapsia. Mut jos muilla niitä on niin mikäs siinä :)

Itse asun kerrostalossa, mut onneks yks frendi asuu sonkajärvellä omakotitalossa keskella ei mitään ja sinne aina pääsee rentoutumaan ja vaan olemaan ja puuhastelemaan luonnonkeskellä! Siellä hermot lepää :) Eli pidän mökkeilystä ja kiirreettömyydestä ja siitä, et vaan voi olla ilman meikkiä ja tukka sotkulla :D

Toi sun pitämislista oli jees, siihen mulla ei ole mitään lisättävää, sori :)

Mut jos nyt tästä viestistä sai jotain irti ja sulle tulee hetken mietintä hetken päätteeksi fiilis, et vois vastata takas ( vaikka välimatkaa on se muutana hassu sentti), niin ilmottele itsestäsi :)

Maria
  • 3 / 4
  • Gerbera2
  • 27.7.2011 14:02
Moi Liinu :)

En ole ikinä vastannut tällaiseen viestiin, mutta sun teksti herätti mun huomion ja sai mut hymyilemään. Oli siis pakko vastata sulle. Asun samalla suunnalla Suomen maata kuin sinäkin ja olen pohdiskellut täysin samoja asioita... Ollaan suunnilleen saman ikäisiä ja pidän paljon samoista asioista kuin sinä. Varsinkin toi kohta sun tekstistä, jossa kerroit että pidät sateen tuoksusta, kävelystä luonnossa, kiireettömistä aamuista, suudelmista...jne. Tykkään! Olisi kiva tutustua suhun paremmin! Olet oikeassa, että se oikea olisi ihanaa löytää, mutta vaikka sitä ei tässä löytyisikään, niin Ystäviä ei koskaan ole liikaa. Yritin lähettää sulle yksityisviestiä, mutta en onnistunut...(tai sitten en osannut?! Haha!) Joten jos tahdot, niin laita mulle viestiä :)
  • 4 / 4
  • bellabambino
  • 4.8.2011 1:48
mä oon muuttamassa turkuun ja kaipaisin sieltä uusia tuttavuuksia.ja mullakin vakava suhde etsinnässä.. ei ole tullut sitä oikeaa vastaan.. kirjoita, ja muutkin saa kirjoittaa, bellabambino@hotmail.fi