Nuorille pk-alueen tapaaminen!

Olisitko kiinnostunut nuorena bi- tai lesbo-tyttönä tapaamaan muita kaltaisiasi mukavan puuhan ääressä? Paikkaa, tekemistä ja ajankohtaa tulevilta viikoilta saa ehdottaa vapaasti!
Samaten! Katselin tuossa huvikseni Kiasman pääsymaksuja, ja kuun ensimmäinen keskiviikko sinne näköjään pääsee vapaasti myös yli 18-vuotiaat. Mutta improvisoitu turistikierros kuulostaa ainakin sangen toimivalta!
Yksi kiinnostunut lisää ilmoittautuu joukkoon. :) Mielellään ei tässä kuussa, koska en ehdi. Asun Helsingissä.
Mäkin voisin lähtee :) Ja mullle kävis kans tän kuun jälkeen paremmin
  • 7 / 54
  • morena88
  • 18.1.2011 14:08
Täällä yksi kiinnostunut ilmoittautuu mukaan :). Helsingistä alunperin kotoisin, muualla opiskeleva, mutta viikoittain Helsingissä tulee käytyä :)
oon ehkä in. en asu helsingissä, mutta jos ajankohta on sopiva, kiinnostaisi tulla mukaan.
Olen mukana :)))
olisiko mitenkään vaikka hiihtoloman tienoilla viikonloppuna?
25.-27. päivä tätä kuuta :)??
mulle käy oikeastaan vain 18-19.2 viikonloppu ja sitten päivät välillä 5-12.3 :/
hmmhmm menee vaikeaksi..montas nyt on kaikkiaan ilmottautunu? :)
ja että mitkäs viikonloput kaikille kävisi esim tässä kuussa?
heyy mä voisin kans olla mukana tässä, jos mulla ei sovittuna aikana ole mitään menoa. :)
Kuopattiinko tää nyt sitten kokonaan vai...? Olis kiva, jos järkättäis miitti vaikka ens viikonlopuksi tai sitä seuraavalla viikolla joksikin päiväksi, vaikka sitten vähän pienemmällä porukalla :)
Mä voisin kans tulla mukaan : ) käyn joka toinen vloppu Hesassa,ite asun Hyvinkäällä : )
jos tää nyt toteutuu, niin mukana, ehkä. riippuen pääsenkö hesaan, siellä tää järkättäis?
oon ehdottomasti mukana mikäli jotain tapaamista on vielä tulossa. oon vasta syksystä asti asunut helsingissä, joten ois kiva tutustua uusiin ihmisiin :)
Yksi tapaaminen meni jo, minne en itsekään valitettavasti päässy. Mutta uutta voi aina kehitellä. Näyttäs ainakin kiinnostuneita olevan. Mitäs sanotte tyypit..? Ja jos järjestetään niin minkähänlaista ohjelmaa tai tekemistä ? :D
järjestetään ihmeessä jotain! melkein kaikenlainen tekeminen sopii ainakin mulle ja ajankohdallakaan ei oo niin väliä :D
Heips taas! Nyt kun lomat on suurimmalla osalla alkaneet niin ajattelin kysyä että olisiko kukaan valmis lähtemään tällä viikolla keskustaan pörräämään vaikkama dtm:ään päiväkahville tai leffaan tai muuta. On nyt tappavan tylsää tällä hetkellä! Isompikin porukka olisi kiva.
sopiiko liittyä seuraan? :) voisin myös ehdottaa että alkuviikosta rannalle, löytyykö kannatusta?
Onks täs viel jotain tapaamista tulossa..? Haluisin ehdottomasti mukaan jos tulee! :D
Hei onks tääl jotain tapaamisia tulossa? Ite oisin tulossa luultavasti, jos vaa jtn järkättäis.
Nyt järkätään kuulkaa! Kaikki halukkaat riviin vaan! Ehottakaa vaan puuhaa paikkaa ja aikaa. Ittellä ei sovi ennen kuin syysloman jälkeen elikkäs 22- 23 pv viikonloppu, sitten on kirjamessut, joten en pääse, mutta kirjamessujen jälkeen on täysin vapaata. Jotain tekemistä olis kiva keksiä, mutta olen melko varmasti varaton, joten olisi kiva olla ilimasta. Ei tule mieleen ittelle muuta kuin museot, enkä tiedä kuinka moni on kiinnostunut. Mutta ehotuksia, ilimottautumisia ja innokkuutta peliin!
Nonniin, jo kolme koossa! Ehotelkaa vaan jookosta aikaa ja paikkaa mikä sopis. Laittakaa ainaski vapaat viikonloput.Ja muitakin vielä mukaan vaan.
Ilmoittaudun mukaan myös! Mukavaa et tällästä yritetään järkkäillä :)
Miten olis 23. lokakuuta, kuinkakohan moni pääsis paikalle? Ja minne mentäis?
Minä pääsen ainaskin 23. päivä, mutta paikan suhteen lyö tyhjää, kaikki ehdotukset o tervetulleita. Ja ois kiva jos vielä laittelisitte tosta päivästä että käykö.
Hei, minä myös tahtoo mukaan XD *.*

23. päivä kuulostaa hyvältä. Paikkoja ei taida paljoo tulla mieleen kuin perus helsingin keskustan Kiasma, kahvilat ja muut peruspaikat.
en tiä pääsenkö tulee, se selvii vasta joskus 22. päivä :D (ongelmana yks kaveri)
mut siis minkäs ikästä porukkaa tänne o tulossa?
Okei, 23 pv tuntuu sopivan monelle. Kuten ehotettiin, Kiasma olis musta aika kiva. Ite oon siellä jo ollu ja tuun menemään uuestaankin, mutta eipä mua kerta lissää mitään haittaa. Se on mun mielestä hyvä näyttely miitinkiin, löytyy puhuttavaa ja katteltavaa. Jos alustavasti sovittais että mennäänpi kiasmaan ja sieltä kattellaan sitten fiiliksen mukaan kahvilaa tai muuta? Ja i-istä (miten se kirjotetaan? ) Minä oon vaan tällänen pikkanen 15 vuatias.
Nonnin, kun tää keskustelu on näinki vilkasta mä nyt päätän tän ajan itsekseni. Siis: 23 pv elikkäs onkos se nyt tän viikon sunnuntai, klo 13.00. Tapaaminen vaikkapa ihan siinä marskipatsaan edustalla :) Kiasmaan siis mentäisiin. Jon onpi jotakin valitettavaa tai ehotettavaa tai siis jotain ettei sovi, ehotelkaa parempaa aikaa. Tulkaapa paikalle, ettei yksin tartte ruveta kiasmaa koluamaan :)
No sitä maki mietin.. Jooko laittakaa jotain viestii jos ootte tulossa kun mä en haluis turhaa tonne raahautuu :)
mä en oo ihan varma oonko tulossa vai en :S riippuu yhestä tyypistä. ois kyl aika kiva tulla!
Keskustelusta Naiset> Nuorille pk-alueen tapaaminen!

Nyt kaikki kerätään porukkaa kasaan ja sovitaan uusi nuorten pk tapaaminen!! ketkä messissä? :D