neuvoja

  • 1 / 2
  • killa
  • 5.1.2011 20:29
Hei,
Olen uusi tällä keskustelupalstalla, joten jos tyyli tai asia ei ole linjassa, niin antanette anteeksi. :) Tän sivuston lueskelu on lisääntynyt kohdaltani päivä päivältä. Useimmat jutut ovat paljon henkisempiä, kuin mun asiani. Siitä huolimatta uskaltauduin kirjoittamaan, umpikujalla ei ole kiva olla.
Asia on yksinkertainen, haluaisin seksiä naisen kanssa. Suoran ja lyhyen toteamuksen takana on pitkä stoori ja paljon ajatuksia. Asia on kiinnostanut/kiehtonut minua jo pitkään, ei tässä mistään mielijohteesta ole kyse. Olen ollut tilaisuuden tullen ns "rempseä", varsinkin pienessä huppelissa ja suudellut naisia ja varmaan tietoisesti tai tiedostamatta yrittänyt samalla kokeilla, minkä verran tulee vastakaikua. Toistaiseksi nuo eivät ole johtaneet mihinkään.
Nyt täytyy tehdä jotain. Tunne ja tarve on voimistuneet voimistumistaan ja nyt pitää päästä eteenpäin asiassa. Mutta miten? Olen muuttamassa Helsinkiin ja tunnen nimeltä baareja, joissa saattaisi tavata samanhenkisiä ihmisiä. Kovin kaukana silti ollaan siitä, että menisin noihin paikkoihin yksin istumaan.
Ideoita?
Terv,
Killa
  • 2 / 2
  • mileena
  • 14.7.2011 0:53
Moikka killa!
Olisi kiva tutustua suhun.Asun länsi-uudellamaalla,eli aika lähellä hesaa.
Klikkaa mun nimeä niin löydät käyntikorttini ja laita @-postia tulemaan :)