Perustakaa oma uskonto.

Homojen pitää perustaa oma uskonto, siihenhän tosin ev(i)l.fi laitos on koko ajan menossa.

Raamattu selkeästi sanoo kaiken muun seksin synniksi kuin miehen ja naisen parisuhde seksin.

Itse olen jo neljättä vuotta selibaatissa kun uskon että lapseni äiti on mun Vaimo Jumalan silmissä. joten kaikki muu seksuaalinen toiminta on mulle syntiä.

Ja jos alkaisin huoraamaan toisten kanssa, niin tiedän saavani rangaistuksen Jumalalta... joko vitsauksien muodossa tai peräti äkillisen kuoleman... jonka olen ansainnut jos alkaisin irstailemaan.

Rukoilen kaikille ihmisille järkeä päähän näissä seksiasioissa, te ette oikeasti halua että Suomi muuttuu kiimaiseksi helvetiksi jossa kaikki nussii kaikkia.. ilman mitään sääntöjä...
  • 2 / 10
  • Public eye
  • 29.10.2010 0:40
Heinäsirkkalaumoja odotellessa jatkan yhteiselämääni mieheni kanssa.
  • 4 / 10
  • SaintJudy
  • 29.10.2010 9:15
Luulisi, että yleiselle moraalille olisi vahingollisempaa heteroiden harjoittama esiaviollinen seksi - mutta ei; homostelu mielessä vaan koko ajan. Sitäkö tuo selibaatti tekee kun palvotaan puolialastonta miestä? Hoitakaa oma tontti kuntoon ennenkuin...*keles Käännytyöstyötä voi tehdä vaikka jossain KaksPlus-palstoilla.

"The church of man, love, is such a holy place to be!"
Ev Lut kirkon hajaannusta odotellessa. Kirkosta lähtee joko suvaitsevaisin tai konservatiivein aines maailman muuttuessa. Koko kansan kattavan valtionkirkon aika on ohi.
Valtionkirkko-järjestelmä pitäisi purkaa mitä pikimmin.

Hbt-kansan ei tule perustaa mitään omaa uskontoa, ellei jotkut sitä meistä halua. Ainakaan en näe syytä kristittyjen hbt-ihmisten osalta sellaiseen. Kristittyjen hbt-ihmisten on hyvä olla osa kristittyjä kirkkoja. Ne "kirkot", jotka rajaavat ihmisiä seksuaalisuuden takia ulkopuolelle, voi katsoa olevan vailla Kristuksen lähimmäisenrakkautta. Ovatko sellaiset kirkot Kristuksen?
Martin minä en kyllä Kristusta vetäisi mukaan teidän seksielämään.

Saintjudylle: Kyllä myös heteroseksuaalinen haureus on syntiä Raamatun mukaan, samoin kuin homoseksuaalinen haureus.
Arto T
Jos niin on, niin heteroseksilläkään ei ole mitään tekemistä Kristuksen kanssa.
minusta muuten seksuaalisuus ei ole pelkästään seksiä. Se ei myöskään rajaudu "meidän" ja "teidän" seksuaalisuuteen/seksiin.
Kyllä minusta Kristuksen voi liittää "meidän" seksiin ihan mainiosti. Jeesushan syntyi kuten monet lesboparien lapset eli keinohedelmöityksellä.

Nasiirille toivotan onnea parisuhteeseen. Pelkään tosin, että se ei välttämättä pääty onnellisesti (neljän vuoden selibaatti kielii mielestäni vakavista ongelmista), mutta toivon parasta! Kerrothan sitten vaikka ensi vuonna miten sujuu.
Vakavia ongelmia? no mun väkivaltaisuus on tietty se ykkönen.... ja muutenkin epämiehekäs tuuliviiri eläminen.... mies ei saa olla tuuliviiri, ei koskaan.