Kristillisen puolueen kannanotot sen kun jatkuu..

• 1 / 11
  • Maurice
  • 17.10.2010 16:43
Olen miettinyt tässä useiden päivien ajan, laitanko minäkin lusikkani tähän homokeskustelusoppaan, joka alkoi TV2:n tiistaisesta (12.10.2010) Homoilta-ohjelmasta ja on sen jälkeen ollut valtakunnan ykköspuheenaihe jo neljän päivän ajan. Olen tosin jo kommentoinut aihetta jonkin verran, mutta tässä on oma kirjoitukseni, joka lähestyy asiaa aivan uudesta näkökulmasta, mitä ei yleensä tuoda esiin.

En aio nyt referoida tai kommentoida kyseistä keskustelua sen lähemmin. Sen verran voin todeta, että kun ohjelman jälkeen kirkosta eroamiset lisääntyivät tuhatmäärin, niin näyttää siltä, että suurin osa ihmisistä ajattelee, että kyseessä on protesti niitä vastaan, jotka ovat kirkossa homoseksuaalisuutta vastaan. Erityisesti on osoiteltu Päivi Räsästä.

On kuitenkin käynyt ilmi, että myös monet kirkon homomyönteisyyteen kyllästyneet ihmiset ovat eronneet kirkosta protestina kirkon liialliselle liberaalisuudelle ja maailmanmielisyydelle. Kuinka paljon on kumpiakin, niin sitä ei tiedä kai kukaan.

Haluan sen sijaan tuoda tähän homokeskusteluun uuden näkökulman. Kyse on koko homobuumin taustoista.

Ainahan maailmassa on ollut homoutta. Aina 1970-luvun alkuun asti homous oli kuitenkin Suomessa sairaus ja rikos. Mistä johtuu, että homoseksuaalisuus on tullut 40 vuodessa yhä enemmän hyväksytyksi? Homoseksuaalisuus ei ole enää sairaus eikä rikos Suomen lainsäädännön mukaan. Mutta sekään ei riitä. Nyt homoille pitää antaa kaikki samat oikeudet kuin heteroillekin, kuten pyhän avioliiton status ja oikeus adoptoida lapsia.

Minä haluan kiinnittää huomiota siihen, että tämä homomyönteisyys ei ole sattuma. Kyseessä on suunniteltu operaatio, jossa ihmisten mielipiteitä muokataan pikku hiljaa homomyönteisimmiksi. Kyse on aivopesusta.

Suurinta osaa tässä homouden saattamisessa hovikelpoiseksi on esittänyt viihdeteollisuus, ennen kaikkea elokuvat, TV-ohjelmat ja musiikkimaailma. Ensin homot esitettiin huvittavina, joille voitiin hyväntahtoisesti nauraa. Se propaganda loi mielikuvaa siitä, että eiväthän tuollaiset naurettavat ressukat ole mitään vaarallisia tyyppejä. Seuraava askel oli esittää homoutta romanttisena rakkaustarinana, johon oli ympätty mukaan kaikki Hollywoodin tehokeinot kyynelkanavien avaamiseksi. Se propaganda loi käsitystä siitä, että homoudessa on kyse vain kahden ihmisen välisestä rakkaudesta.

Seuraava askel onkin ollut sitten homojen vaatimukset tasa-arvosta ikään kuin heille kuuluisi samat oikeudet kuin heteroille. Minun mielestäni homoille ei kuulu samat oikeudet kuin heteroille. Esim. avioliittoinstituutio ei kuulu homoille ollenkaan, koska avioliitto on vain miehen ja naisen välinen virallistettu suhde. Homoille riittää rekisteröity parisuhde. Avioliitto ei kuulu homoille eikä adoptio. Lapsella on oikeus syntymänsä jälkeen elää kodissa, jossa on sekä isän että äidin malli.

Mistä ihmeestä tämä kaikkialla maailmassa riehuva homomyönteisyys on sitten saanut alkunsa? Vai ovatko viihdeohjelmien homo-ohjelmat vain sattumaa?

Sattumasta ei ole kysymys. Ei myöskään siitä, että ihmiset olisivat vain nyt 40 vuoden aikana yhtäkkiä tulleet viisaammiksi ja suvaitsevammiksi.

Kyse on suunnitellusta globaalista aivopesusta ja yleisen mielipiteen tietoisesta muuttamisesta.

Miksi ihmeessä sitten tällaiseen ihmisten käsitysten muuttamiseen on pyritty? Onko sillä ollut jokin syy?

Nimenomaan on ollut ja on edelleen syy. Mitään ei tapahdu ilman syytä ja motivaatiota. Maailman muuttamiseen homomyönteiseksi on ollut kaksi tärkeää syytä.

Kaiken homopropagandan tarkoituksena on ollut ja on tuhota eri sukupuolten välinen luonnollinen erilaisuus ja perinteinen miehen ja naisen välisen yhteyden kautta syntynyt perheyhteys. Suunnitelmaan kuuluu hävittää sukupuolierot ja heikentää perinteisen perheen asemaa, jotta sen kautta yhteiskuntaan saataisiin luotua mahdollisimman paljon heikkoutta ja epävakautta. Perinteinen perhe on nimittäin aina ollut yhteiskunnan perussolu, ja jos uuden yhteiskunnan suunnittelijat haluavat luoda uutta, heidän pitää ensiksi horjuttaa nykyisen järjestyksen vahvinta elementtiä eli miehen ja naisen perhettä.

Tämä ei koske yksittäisiä homoja. Hehän eivät edes tiedä näistä pahoista taustasuunnitelmista.

Kaiken kirjoittamani jälkeen on jäljellä yksi, ehkä se kaikkein suurin kysymys: "Keitä nämä tahot sitten ovat, jotka haluavat muuttaa maailmaa homosuuntaan ja samalla tuhota perinteistä perhemallia, joka ei ole vain kristillinen, vaan myös monissa muissa uskonnoissa vannotaan miehen ja naisen avioliiton kautta syntyvän perhemallin nimeen, kuten esim. islamissa?"

Niin, keitä nämä ihmiskunnan tuhoajat ovat?

Kyseessä on joukko maailman vaikutusvaltaisimpia (rahan tai vallan takia) ihmisiä, jotka haluavat tuhota nykyisen maailmanjärjestyksen. He haluavat hävittää perinteiset uskonnot, perinteiset kansallisvaltiot ja perinteiset perhearvot.

Miksi he haluavat sellaista tuhoa?

Nämä tahot haluavat nykyisen systeemin tuhoa, koska he haluavat pystyttää sen tilalle uuden maailmanjärjestyksen, joka on enemmän heidän mielensä ja tahtonsa mukainen, yhden maailmanvaltion, jossa ei ole enää kansallisvaltioita eikä eri uskontoja. EU on ollut vain ensikokeilu sillä tiellä. Tavoitteena on MU eli Maailman unioni.

Mutta keitä nämä tyypit ovat?

He ovat niitä, jotka puhuvat Uuden maailmanjärjestyksen puolesta. He ovat niitä, joilla on todellinen valta kaikkien hallitusten yli, mukaan lukien USA. He ovat maailman todellinen valta, mitä ei siis ole eri valtioiden hallituksilla.

He ovat maailman rahavalta. Tämän maailman jumala on raha. Nämä pahat ihmiset manipuloivat maailmaa rahan avulla. He omistavat viihdeteollisuuden. Siksi sieltä päin on tullut homoviestejä jatkuvasti, koska se toiminta on suurella rahalla sponsoroitua tietoista propagandaa. Samasta syystä media muutoinkin on homomyönteinen, koska tämä taustalla oleva homoutta edistävä rahaeliitti omistaa kaikki maailman tärkeimmät mediat, TV:n ja sanomalehdet. Myös Suomen media on mukana samassa kytköksessä. Siitä syystä johtuen media, kuten Helsingin Sanomat, ei myöskään kerro kriittisesti tämän maailman rahaeliitin suunnitelmista, koska he ovat osallisina saman suunnitelman toteuttamisessa ja ovat sitoutuneet vaitioloon. Sen takia HS ei julkaise mitään tutkivia raportteja esim. Bilderberg-kokouksista, vaan ollaan hiljaa, koska Bilderberg on käskenyt tiedotusvälineitä olemaan hiljaa.

No, ehkä tämä riittää. Asiaan perehtymättömät eivät ymmärrä tästä mitään, mutta asioita tutkineet tietävät tarkalleen, mistä minä kirjoitan. Tässäkin suhteessa Suomi jakautuu kahtia.

Loppupäätelmäni on se, että tiettyjen hyvin vaikutusvaltaisten tahojen agendaan sopii erinomaisesti homoseksuaalisuuden rohkaiseminen, koska se rikkoo perinteistä yhteiskuntamallia, kun heidän suunnitelmissaan on luoda täysin uusi yhteiskuntamalli, jotta sen tilalle voitaisiin rakentaa uusi diktatuurinen maailmanhallinto. On valitettavaa, että jotkut kirkon edustajatkin ovat menneet tähän petkutukseen mukaan, joten he edistävät omilla kannanotoillaan uuden antikristillisen hallinnon syntymistä - muka rakkauden nimissä. Mutta hehän eivät toimikaan tiedon mukaan, vaan sisäisen tunteensa mukaan.

Tämä asia on kuitenkin liian vakava pohdittavaksi vain tunteellisen intuition pohjalta. Kyseessä on koko maailman muuttaminen pahaa suuntaan. Yksi käytetyistä keinoista on homoseksuaalisuus, joka on kapinaa Jumalan alkuperäistä luomissuunnitelmaa vastaan.

Jouko Piho

KD:n kansanedustajaehdokas
Uudenmaan vaalipiirissä

Kyllähän näitä salaliittoteorioihin uskovia on ollut maailman sivu. Vaikka nyt teoreettisesti tällainen salaliitto olisikin, niin onko tuollainen kyhäelmä mitenkään looginen???

"Kaiken homopropagandan tarkoituksena on ollut ja on tuhota eri sukupuolten välinen luonnollinen erilaisuus ja perinteinen miehen ja naisen välisen yhteyden kautta syntynyt perheyhteys. Suunnitelmaan kuuluu hävittää sukupuolierot ja heikentää perinteisen perheen asemaa, jotta sen kautta yhteiskuntaan saataisiin luotua mahdollisimman paljon heikkoutta ja epävakautta."

Luonnollinen erilaisuus säilyy sikäli, että synnymme osaksi luontoa. Rekisteröidyt parisuhteet eivät ole "perinteisen" perheen heikentäjä: jos heikentymistä tapahtuu, tapahtuu se todellakin "perinteisten" perheiden sisällä ja keskuudessa. Kannattaa katsoa itseään peiliin, kun kirjoittaa homoagendasta. Perinteisen perheen ongelmat on ulkoistettu: niistä on tehty osa homoagendapropagandaa. Perheenjäsenten ollessa "ulkona", perheyhteys katkeaa ja perhe romahtaa. Heteroagenda on ihan omissa käsissä tässä yhteiskunnan kehityksen skenaariossa, jossa kirjoittajan mielestä heterot eivät ole vahvoja ja vakaita. Rakkauden puute on vakava sairaus ja synti Piste
  • 3 / 11
  • Dragon-85
  • 17.10.2010 21:56
Tuo teksti ei Jouko Pihon suusta yllätä, sillä uskoohan mies edelleenkin(?), että Barack Obama ei ole syntyperäinen yhdysvaltalainen; varmaankin sitten marsilainen tjsp.... Puhumattakaan siitä, että hän on myös Suur-Suomi -intoilija. Kaiken kukkuraksi mies julkaisee ihmisten unia "profetioina"! Eli sanoisin Pihon olevan jopa kristillisdemokraatiksi aivan omaa luokkaansa. :D
Eihän tässä mitään uutta ole. Pihon aateveljet ja -sisaret markkinoivat ajatusta evoluution rappioittavasta vaikutuksesta moraaliin. Aivan kuin ympärillämme olevista tosiasioista voisi päätellä miten asioiden tulee olla. Näitä maailmanlaajuisia salaliittojahan on havaittu mm. tieteenharjoittajien keskuudessa, he kun kategorisesti torjuvat nk. älykkään suunnittelun idean ja näin sulkevat Jumalan pois.

Ihan samaa pimeuttä tuo Pihonkin kirjoitus edustaa. Olkiukot senkun pöllyää. Ei silti, luin kirjoituksen ihan mielelläni (mukiinmenevää viihdettä).
Tämä on todellakin ollut parempaa viihdettä kuin parhaatkaan tosi-tv -sarjat telkkarissa. Vähemmän hyvää on tietysti se, että näillä salaliittoja näkevillä ihmisillä on esimerkiksi valtaa kasvattaa koulukkaita. Nyt on sanottava, että onneksi opettajilla ei ole nykyään entisenlaista auktoriteettiasemaa.
Minusta tuo rahamaailman vetäminen mukaan tuntui kyllä aika kaukaa haetulta, mutta median toiminnasta voi kyllä olla sitä mieltä että kyse on tarkoin harkitusta toiminnasta, joka uutisissa muistutetaan että muistakaa erota kirkosta niin kaikki muutkin tekee, ei ihme jos eroaminen jatkuu. Kyse on kuitenkin siitä että todellisuudessa henkinen yhteys kirkkoon on kadonnut, hengellistä yhteyttä kirkkoon ei enää ole ja jäsenyys on vain jäänyt tapa. Eroamisbuumi on tietynlaisen kuplan puhkeamista.

Arkkipiispa kyllä tuntui olevan aika pehmeä poika median pyörityksessä, arkkipiispa luulee että kirkon voi pelastaa lupaamalla ihmisille mitä nämä haluavat kuulla, vaikka leikkaamalla Raamatusta sivuja irti. Kuitenkin kirkko on unohtanut oman opetuksensa jos suola käy mautomaksi, niin ei se kelpaa enää mihinkään, se heitetään pois ja ihmiset tallaavat sen jalkoihinsa.
Arto T.

Ensimmäisessä kappaleessasi kirjoitat varmaan totuuden. Hyvin surullista - itse asiassa kauheaa.
  • 8 / 11
  • Public eye
  • 19.10.2010 23:57
Onko "kirkko" - siis Suomen evankelis-luterilainen kirkko nykymuodossaan joku itseisarvo, joka on suojeltava ja säilytettävä hinnalla millä hyvänsä, vaikka aika on ajanut sen ohi ja suuri ja kankea laitos ei enää täytä tarkoitustaan?
Public eye. Olisikin kiinnostavaa saada tietää, kuinka moni ev.lut. kirkosta eronnut on löytänyt tilalle jonkin toisen hengellsen yhteisön, kodin. Saattaa olla, että aika on ajanut ohi kirkon, mutta kirkon tarkoitus on ikuinen (ajasta vapaa). Kristinuskon sanoma ei lakkaa olemasta mitä ajankohtaisin. Tietenkään tätä sanomaa ei tarvitse juuri ev. lut. kirkossa olla elämässä todeksi. Yhteisöllisyys on kuitenkin osa sanomaa.
Martin, nyt näistä kohussa eronneista tuskin monikaan liittyy mihinkään muuhun kristillisen liikkeeseen, kuitenkin moni aikaisemmin eronneista on liittynyt. Ns. vapaiden suuntien jäsenmäärä on yhteenlaskettuna muutama sata tuhatta, mutta hyvin moni näistä toimijoista on aktiivisesti toimivia kristittyjä. Kirkon jänenistä oikeastaan alle 5% aktiivisesti osallistuu Jumalanpalveluksiin säännöllisesti. Todellisuudessa siis ehkä noin 2-6% Suomen väestöstä on ns. aktiivikristittyjä, joilla on syvempi hengellinen vakaumus näihin asioihin. Muut ovat enemmän tai vähemmän maallistuneita, siksi puhun kuplasta. Jos arkkipiispa jatkaa kommentointia ja homoliitot vihitään myös kirkossa, niin kyllä hyvin moni aktiivikistitty lähtee kirkosta.

Kirkon merkitys on ollut siinä että se on tavoittanut paljon ihmisiä ja se on antanut perustan ihmisten hengellisten asioiden tietämykselle. Ja se on myös osaltaan levittänyt Jumalan sanaa. Kirkossa on myös ollut paljon hyviä ruohonjuuri tason työntekijöitä, jotka ovat tehneet arvokasta työtä monella eri osa-alueella ihmisten parissa, tämä työ on ollut erittäin arvokasta. Juuri tällaisten ihmisten työpanosta mitätöi tämä median ja ulkopuolisten painostusjärjestöjen aikaan saama kohu, jossa kauhealla metelillä mitätöidään monien ihmisten koko elämän mittainen työ.

Kirkon ongelma on juuri se että se on lähtenyt kompromissien tielle, se haluaa olla kansankirkko hinnalla millä hyvänsä jopa Raamatusta sivuja repien. Nykyinen Luterialainen kirkko ei enää edusta opillisesti puhtaasti kristinuskoa, vaikka monet sen jäsenet aidosti kristittyjä yhä ovatkin.
#Jaakob: 4.
Ettekö tiedä, että rakkaus maailmaan on vihaa Jumalaa kohtaan? Joka tahtoo olla maailman ystävä, asettuu Jumalan viholliseksi.#

Martin sinä olet tässä taistelussa väärällä puolen, laittomuus toki tässä maailmassa pääsee valtaan kuten kirjoitettu on, mutta todellinen Voittaja seisoo viimeisenä multien päällä. Mutta on typerää luulla että se tähän jäisi kun homoliitot joskus saadaan hyväksytyksi, seuraavat vaatijat ovat jo oven takana odottamassa vuoroaan, eli aina vain huonompaan suuntaan mennään.
On mielenkiintoista seurata, miten "aktiivikristittynä" oleminen muka on kirkossa juoksemista ja suurennuslasi kädessä raamatun lukemista.

Uskallanpa väittää, että kristillisiä arvoja elämässään aidosti toteuttaa suurempi osa kirkosta eronneista kuin näistä ns. aktiivikristityistä - vert. Arto T - jotka ovat aina oikeassa ja valmiit tuomitsemaan muita "taistelussa väärällä puolen" seisojiksi ja joille tärkeintä on kilvoittelu oman taivaspaikan varmistamisesta. Älkää luulkokaan, että tuon "todellisen Raamatun sanan" julistamisen takana olisi muka rakkaus lähimmäiseen. Kuvitteellisia irtopisteitä siinä vaan kerätään oman kirstun pohjalle.

Sitä sivujen repimistä Raamatusta ovat harjoittaneet kautta historian tasapuolisesti aivan kaikki ja jatkavat entistä innokkaammin edelleen, kaikkein turhinta on Arto T:n ja muiden räsäsläisten yrittää tästä aiheesta käsiään pestä.