keski-ikäiset bi-naiset pk-seudulla??

  • 1 / 14
  • melissae72
  • 20.9.2010 19:54
Ikävää, jos nämä samat huudot toistuvat, mutta kun nyt tuntuu siltä ettei kestä enää..:(

Tänne kaikki vihjeet ja vinkit, missä voisimme tavata toisiamme.
Itse olen 37v lapseton espoolainen, joka haikailee ajattelevaa ja älykästä naisseuraa.
Jos ei naamakkain uskalla, niin sitten kirjallisena;)

Kaikki keskustelu aiheesta toivottavaa..Vai onko ihan toivotonta täällä??
  • 2 / 14
  • janejane
  • 22.9.2010 20:56
No, vihdoinkin, Melissae. Minäkin olen miettinyt, missä aikuiset naiset tapaavat ja tutustuvat, varsinkin jos on "late bloomer" kuten minä. Helsinki on täynnä kahviloita, joista voisimme aloittaa. Ja ehkäpä joku muukin rohkaistuu mukaan?
Minä myös ilmoittaudun! Olisi todella mukava tavata "kohtalotovereita" :) Asun Espoossa, joku rauhallinen kahvila tai muu kuppila Helsingin keskustassa sopisi tapaamispaikaksi hyvin. Kauemmaskin voin lähteä.
  • 4 / 14
  • melissae72
  • 26.9.2010 0:12
wau! eipä ollutkaan ihan pimeyteen huutamista..:D

Joku kiva kahvila vaikkapa Kalliossa tms voisi toimia, aika vähän tulee käytyä mut helposti tulee mieleen mm sellaiset kuin Taikalamppu lähellä K:n kirjastoa ja Villipuutarha muistaakseni Flemarilla.

Toivottavasti saamme jotain kehitteille.
Ja porukkaa kehiin. Tännehän voi vinkata jo valmiista menoistakin, mun puolesta..
  • 5 / 14
  • melissae72
  • 26.9.2010 0:17
hengaan säännöllisesti myös tuolla SuLeBilla, mikä olikin kiva löytö, mutta on sieläkin aika vaisua tuo meno:/
Mutta eipä mitään tule jos ei mitään yritä.

Toivottavasti silti tämä topikki ei kuole lyhyeen, vaan saamme jotain tapaamista kehitettyä.
Vaikka sitten jo valmiiseen lukupiiriin tms, mitä olin Hesetan sivuilta näkevinani (kokoontuu seuraavan kerran lokakuussa).
  • 6 / 14
  • janejane
  • 27.9.2010 18:34
Minäkin muistan kiinnostuneeni lukupiiristä, mutta nyt en enää löydäkään muuta kuin Hesetan yleisen bi-keskusteluryhmän. Mutta jostain syystä en siitä innostu.. Toinen mainitsemistasi kahviloista taitaa olla remontissa. Mutta Taikalamppu kuulostaa hyvältä, ja Kalliossa myös Rytmi voisi olla sopiva. No, siskot, tuumasta toimeen?
Täällä yksi binaisten asioista keskustelemisesta kinnostunut joukon jatkeeksi. Olen itse ns. myöhäisherännyt naiskiinnostunut ja kaikenklainen vertaiskeskustelu olisi kyllä kovasti tervetullutta.
Sunnuntaina? Arki-iltana ensi viikolla? Minulle käy, olen mukana ja tulen varmasti, kun vaan sovitaan aika ja paikka.
Hei, työt ja lomat veivät, ja yhtäkkiä onkin jo marraskuu! Menen Unionin bi-naisten kahvilaan ke 3.11. Innostuuko joku muukin mukaan tai oletteko kenties jo olleet siellä?
Hei vain! Hieno idea keskustelussa. Unionin bi-iltoja minäkin suosittelen. Mutta mahtuisi varmasti jokin muu kypsempien naisten tapaaminen kalenteriin. Mummolaakso järjestää, mutta aika harvoin. Onnistuisiko jonkilainen vaki-ilta jossain kahvilassa?
samaa olen minäkin miettinyt jo vuosia :) Vähä tietosena ja kokemuksena kun en tiedä näistä asioista oikein mitään vaikka näitä lesbo vuosia on takana jo lähes kymmenkunta :)
En paljoakaan ole keskustassa liikkunut,itä-helsingissä päin aina asustellut,siksi ajattelinkin kysäistä tietäväisimmiltä ihmisiltä että eikö idässä päin ole mitään tälläisiä
kohtaamispaikkoja? Olisi mukava tutustua muihinkin samanlaisiin ihmisiin kuin itse olen,tilaisuutta ei vaan vielä ole ollut...
Kukahan olisi minua viisaampi,en oikein tiennyt muutakaan palstaa mistä tälläistä kyselisin,hassulta tuntuu olla näinkin tietämätön neljänkympin tienoilla :)) .........
Tere!

Pari haluaisi tutustua BI-naiseen. Asumme tikkurilassa.

Otathan rohkeasti yheteyttä : teruju@luukku.com