Uusi Tyyppi pöllähti joukkoon =)

  • 1 / 19
  • NotSoSober85
  • 26.7.2010 20:57
Tänään viimein sain kirjattua itseni tänne sivustolle...25v pieni lepakko neito jolla on paljon kysymyksiä... =)
Oikeastaan siitä ei ole kauhean paljon aikaakaan kun "Tajusin" kuuluvani porukkaan joten uusi tyyppi näissä aisoissa olen. =)
Vaikkain olisihan tuo aikaisemmin pitänyt "hoksata" ;)

Kyselisinkin hyviä palstoja netissä toisten Lesbojen tapaamiseen? Olen huomannut paljon jutustelua Qruiser sivustosta. Kokemuksia? onko hyvä?
Mitä muita sivustoja tiedätte? Itse en ihan vielä tohdi lepakko baareihin tms. mennä (Tämä on uutta minulle!), mutta kyselenpä myös niitäkin Helsinki/Salo/Turku alueilta jos joskus satun baareihin tms. pöllähtämään. =)
  • 2 / 19
  • Cyoon Zirkov
  • 27.7.2010 5:03
itse en paljon baareissa/klubeilla pyöri, mutta helsingissä löytyy dtm, olen käväissyt siellä pari kertaa ja aika mukava paikka oli :)
  • 3 / 19
  • NotSoSober85
  • 27.7.2010 22:59
Kiitos vinkistä! Pitääpä pistää korvan taakse, jos joskus uskaltautuu ihan baareihin vierailemaan. =)
Vaikka en tosin mikään baari ihminen olekkaan, kun ei noissa "normi" baareissakaan tule juuri käytyä... Mutta näyttäisipä siellä kahvila toimintaakin olevan päivisin, ellei netti väärin kerro. =)
Tule Sulebi-foorumille (http://p2.foorumi.info/sulebi/). Siellä on tapaamisia ainakin Helsingissä ja Tampereella. Helsingin miiteissä en ole ollut, mutta Tampereella ainakin on ollut myös kahvilatapaamisia. Foorumilla on muutenkin mukava ja leppoisa meininki ja paljon mielenkiintoisia keskusteluja, itse olen pyörinyt siellä vajaan vuoden.
Hei :) Minäkin olen uusi täällä. Olen 35-v. bi-nainen Helsingistä. Olen tajunnut kuuluvani porukkaan jo aika kauan, mutta tähän asti jotenkin pärjäillyt ilman "vertaistukea" ;) Nyt on alkanut tuntua siltä, että haluaisin enemmänkin seurata tätä omaa identiteettiäni ja olla osa tätä yhteisöä. Suurin muutos itselleni tapahtui viimeisen vuoden aikana, kun päädyin ensimmäistä kertaa ns. vakavampaan -tai ainakin pidempään- suhteeseen naisen kanssa. Tämä on ihan kauhea klisee, mutta se on ollut minulle silmiä avaava kokemus :) Näinä päivinä painiskelenkin paljon sen ajatuksen parissa, onko suuntautumiseni vähän enemmän kuin "bi"... Aika pitkään naiset ovat kiinnostaneet minua paljon enemmän kuin miehet ja tämä suhde on vain syventänyt sitä tuntemusta... On loppujen lopuksi aika vaikeaa sanoa, olenko koskaan miehistä niin kiinnostunut ollutkaan, vai onko elämä vain vienyt sitä rataa että on ollut helpompi toteuttaa sitä vallitsevaa normia..?! Aika monta (ikä)vuotta se nähtävästi vaati, että on päässyt näinkin pitkälle ;)

Onkohan tämä palsta kuinka aktiivinen paikka vai onko joku muu yhteisö eläväisempi..? Mielenkiintoisia keskuteluja täällä kyllä tuntuu olevan :)
Kuulostaa kovin tutulta sinun tarinasi Emmelina :-) Itse olen 30 v. ja luokittelen itseni bi-tytöksi. En ole koskaan aikaisemmin oikein edes miettinyt mikä olen tai miksi. Tai kenestä tykkään ja kenestä en... olen vain mennyt "virran mukana". Viimeisen vuoden ajan olen kuitenkin tajunnut asioita selkeämmin. Olen myös mielenkiinnolla seurannut keskusteluja täällä. Ihanaa, kun tietää, että jossain joku kokee samanlaisia ihmetyksiä ja miettii samanlaisia asioita.
  • 8 / 19
  • BigCheese
  • 27.8.2010 11:31
Heippa! Tässäkin olisi uusi tyyppi. Olen 26 vuotias naispuoleinen ihminen ja aina välillä jo pitkän aikaa täälä käyny juttuja lukemassa. Nyt ihan virallisesti kirjauduin vaikka en vieläkään tiedä mikä tai millainen olen mutta kai mulla on loppuelämä aikaa ottaa selvää. Varmaan tää on ihan hyvä paikka alottaa kun en "oikeassa" elämässä uskalla kumminkaan mitään tehdä.
Esittelenpä itteni sopivasti tähän ketjuun. :)

Eli kohta 28v täyttävä lepakkotyttö Oulusta. 25-vuotiaaksi asti ajattelin olevani bi, joka tykkää enemmän miehistä (mitähän mäkin ajattelin..?) ja jotenkin sitä vain meni muiden mukana ja tapaili poikia.. Sitten tapasin erään tyttösen joka vei niin totaalisesti jalat alta, että kiinnostus miehiin loppui siihen eikä ole palannut. Siitä jutusta ei sitten loppupeleissä tullut mitään, mutta alkusyksystä löysin ensimmäisen tyttöystäväni ja ensimmäistä kertaa olen oikeasti onnellinen ja tasapainossa itseni kanssa. <3

Mä olen Oulun Setan toiminnassa aktiivisesti mukana, joten jos joku haluaa kysyä ryhmistä, bileistä tai mistä vain, tai haluaa tukea ja turvaa että uskaltautuisi tulemaan mukaan, niin mulle saa laittaa viestiä. :)

Lisäystä: Niin siitä Qruiserista. Oon siellä jonkun verran pyörinyt, samalla nickillä, mutta eipä sieltä juuri mitään tunnu saavan irti. Lähinnä vaan käydään kyttäämässä toisten profiileja, mutta en mä ainakaan itse oo sieltä ikinä mitään löytänyt. :D
Heips kaikille :) !

Uutena käviänä minäkin täällä esittelisin itseni kun kymmenen vuotta on lesbona tullut oltua ja tosiaan,olisihan se pitänyt aikaisemmin hoksata :)
Nuorekas ihan hyvänä säilynyt 42-vuotiaana en ole kertaakaan ns. lesbo baareissa tai paikoissa käynyt ja kovasti olenkin ihmetellyt mistä sitä nais-seuraa
löytyisi jossei baareissa käy..kovin harvoin kauppa jonoissa tai muissakaan jonoissa sellaisiin ei törmää ainakaan niin että puhetta ja tutustumista syntyisi..
Kun on kauan lesbona ollut,eikä ainoatakaan lesbo kaveria elämään ole vielä eksynyt niin kovin kummastuttaa..
On erillaista keskustella ja jakaa elämän asioita samaa sukupuolta olevan kanssa kuin sellaisen joka on hetero...
Omia kavereita on vaan muutama ja kaikki heteroita joista muutama ei ymmärrä suuntautumistani ollenkaan,silloin on monesti tullut ajatelleeksi että
jostain sellainen kaveri täytyisi löytyä joka on samalla aaltopituudella kuin itsekkin....näinkö tämä on vaan huonoa tuuria vai missäköhän lesboihin voisi tutustua
ilman baareja :)) ? Olen sellainen naisellisempi versio lyhyellä tukalla joka juoksee päivittäin koiran hihnan perässä muttei lenkkipolullakaan sukulais sieluun ole
tullut törmättyä :))
Emmelina, Juuri jätin itsekkin uutena tulokkaana "esiintymisilmoituksen" kun huomasin kirjoituksesi...Helsingissähän minäkin...haluaisitko jutustella kanssani lähemmin ettei näitä
asioita aina yksin tarvitse ajatella :)
bööö! Nyt sain vihdoin ja viimein kirjaudutta... oon useemman vuoden pyöriny näillä palstoilla ilman kirjautumista... tuttava piirissäni on jonkin verran homomiehiä ei yhtää meikäläistä.... muutin jokusen aika sitte helsinkii ja nyt oisin seuraa vailla.. en ehkä välttämättä juurikaan vakavaa seurustelu suhetta (tai mistä sitä tietää) vaan ihan kaverinakin... kaikki läheiset kun on jääny tonne toiselle puolelle suomea...
en saanu tota mariannen linkkiä auki :( keskustelu palsta vinkkausta kaipaisin miekii...
Hellou..ja jälleen uusi =)
Sanoisin olevani bi-nainen (vaik en leimoista tykkää), mut anyway =D
Kaipaisin hyviä vinkkejä mistä löytää porukkaa/juttu seuraa...täältä Tampereen suunnalta.
Ja onko Tampereella kuinka tollasta lgbt-toimintaa??
Missä ovat kaikki laaksolaiset, jotka varsinkin ennen olivat valmiita tapaamaan (ainakin näin Helsingissä päin) kahvilla ja muun hauskan merkeissä, ikään ja taustoihin katsomatta, sekä mahtavan yhteishengen kera? Mielestäni viimeistään nyt tammikuun kylmyys kaipaisi jotain, kun täällä on näköjään paljon muitakin ystävyydenkaipuisia. Itse olen tällainen Espoolainen, nuori ja sangen ihmisrakas taideopiskelijavartijalentäjäherrasnainen, ketkä lähtevät mukaani?
Moi! Mäkin olen uus täällä :) En vielä tiä oikeen itekkään mihin suuntaan olisin, tällähetkellä ainaki bi.
Oon kans aina sillontällön selaillu näit foorumei mut nyt sain ihan kirjauduttuaki. Helsingistä päin oon ja opiskelija.
Uusi olen minäkin joten moi vaan kaikille. :) Muutaman vuoden olen täällä lueskellut mutta nyt vasta minäkin sain kirjauduttua. Olen 27v. ja lähinnä varmaankin bi vaikka viimeset reilut 5 vuotta onkin tullut tiiviisti viihdyttyä läheisemmin vain saman sukupuolen seurassa. On ollut todella kiinnostavaa seurata täällä keskusteluja mutta harmillisen hiljaiselta kuitenkin tuntuu usein.
juu,tästä hiljaisuudesta olen minäkin samaa mieltä :) Tällä palstalla on aika paljon satunnaisia kommentteja jossa kaikki tuntuu ihmettelevän samoja asioita:) ja aiiiiiivan liian hiljaista :)
Heissan :)

Itse myös uusi täällä kuten myös näissä "piireissä" ja miettinyt että minne mennä ja kenen kanssa??? Itse Turun läheisyydestä ja NIIN tuppu kylästä että täällä ei todellakaan ole MITÄÄN pubeja-baareja-kahviloita :(
Joten olisi todellakin kiva tutustua uusiin ihmisiin ja mennä yhdessä johonkin kahville, siiderille, lenkille yms.
Mitä vain kunhan jotain tapahtuisi ;))

Olisi tosiaan kiva jos näin uutta kaveripiiriä saisi :)
No, kaisse täytyy mun myös tehä tällainen ilmoitus. Eli olen turkulainen, 28-vuotias bi-nainen, kihloissa. Oli pakko etsiä samankaltaista porukkaa, tiedän olleeni bi jo useita vuosia, jokunen kokemus on mutta niistä on aikaa...
Pakko siksi, että "naisvaiheeni" on tällä hetkellä niin suuri, etten pysty kuin sylkemään miesten perään ja mietin jatkuvasti jaksanko jatkaa parisuhdettani.
Joo, olen vähän epätoivoinen... Melkein parahdan itkuun, jos mieheni ehdottaa "mites olis joku toinen nainen meidän sänkyyn, tykkäisitkö?"