Vanhemmat ja nuoret naiset

Ihastun aina itseäni vanhempiin naisiin, niihin joilla on sormus sormessa ja perhe kotona.. Muutaman ihmisen kohdalla olen kuitenkin aistinut jotakin sellaista mikä voisi viitata epävarmuuteen omasta itsestään.. Voiko tämä vain johtua omasta ihastumisesta ja halusta uskoa mahdottomaan, vai onko homotutka oikeasti olemassa? Koskaan en ole kertonut yhdellekkään näistä vanhemmista naisista mitään tunteistani heitä kohtaan, mutta olen antanut ymmärtää oman suuntautumiseni naisiin varoen lauseisiin sen upottamalla :) Joskus tahtoisin uskaltaa kertoa tunteistani, mutta pelko estää koska en halua loukata ketään ja tulla täydellisesti torjutuksi kera herjojen...Toisaalta haaveilu ja unelmointi tuo piristystä päivään, ja voihan asioita pitää omanakin tietona :D Minusta on ihan mukava olla salaa ihastunut ja hymyillä toiselle hänet kohdattuaan.. Huomenna taas luvassa sydämentykytyksiä koko päivän :D

-neiti 21 w
Voiko vanhemmat naiset ihastua itseään nuorempiin naisiin ylipäätään?
..no kyllä vaan voi vanhempi nainen ihastua nuorempaan. Meillä 10:s vuosi menossa, ikäero
21 v.
Kannattaako edes vaivautua kertomaan ajatuksistaan toisille? Olen ihan sekaisin toisesta, omille tunteille ei vaan voi mitään.. olen niiiin ihastunut että..
Niinhän sitä yleensä menee sekaisin, kun on toisen lähellä tai sitten vain kuulee hänen äänensä.. Miksi turhaa kertoa ajatuksiaan toiselle jos tietää et oot yksin sen tunteesi kanssa ilman, että toinen edes huomaa sua mitenkään.. Mielessään voi miettiä aina mitä tekisi jos toinenkin olisikiinnostunut musta ja se tunne on molemmin puolista..
Oon saanut pari kertaa tuntea sen nahoissani, kun oon kertonut tunteistani toista kohtaan tai sitten toinen on vain nauranut asialle..

Mulla on aina perhosia mahassa, kun tämä typy tulee käymään kylässä tai sitten menen käymään yhteisellä kaverillamme ja hän tulee sinne.. Katselen häntä aina ja vielä siten et hän ei näe tai sitten kaselen häntä samalla ku puhemme jostain mielenkiintoisesta asiasta.. Oon huomannut sen, että hän ei ole musta kiinnostunut samalla tavalla kuin mä hänestä.. Siksi en kerrokkaan hänelle mitä ajattelen ja fantasioin hänestä.. Ainahan saa ihastua keneen tahansa ilman, että hän tietää asiasta.. hastumisesta ei saa kuitenkaan sydänsuruja niin pahasti kuin sitten et saat pakit ja suret asiaa pitkään..
Saattaa olla tosiaan oman ja erityisesti toisen mielen "järkyttämisen" kannalta parempi jättää kertomatta.. Toisaalta en ole ikinä kertonut kenellekkään iältään minua vanhemmille ihastuksilleni tunteistani, mutta kyllähän se erilainen tilanne verrattuna kun kertoo iältään suurinpiirtein samanikäisille varmasti olisi.. Jotenkin mietin ainakin tämän ihmisen kohdalla ettei hän vetäisi asiasta mitään showta tms... Pitää tehdä jonkin sortin päätös tätä asiaa koskien.. Kertomisessa tai sen jättämisessä on molemissa hyvät ja huonot puolensa.... Ja minun ei tarvitse kohta tätä ihmistä enää nähdä kuin vain vahingossa, koska harjoitteluni työpaikassa loppuu pian..
Ihastuksia oikeastaan tulee ja menee.. Eikä oikeastaan tiedä ovatko he kaikki lesboja vai ei.. Siksi en ainakaan suosittele kertomista ihastukselle jos häntä näkee vain ohimennen ja vieläpä harvoin..