Lesboja Joensuussa?

  • 1 / 42
  • MysteryWolf
  • 24.3.2010 21:44
En tällaista täällä ole nähnyt, ja asiasta haluaisin kuitenkin tietoa. Eli oon miettinyt sitä jo jokusen aikaa, että onko täällä Joensuussa minkä verran lesboja? Olisi kiva jos tänne kommentoisit jos Joensuussa asustelet ja olet lesbo (tai bi), koska mie haluaisin juttuseuraa ja kaveriseuraa ja jos sitä jostain kehkeytyy joten vielä suurempaa, niin miksi ei. Mutta siis avatakseni keskustelun, mie oon lesbo, ollut vasta vähän aikaa(reilu vuoden) ja Joensuussa asustelen. Ikää miulla on vasta 16 vuotta, kohta 17. Juttua ja kommentointia, kiitos :)
  • 3 / 42
  • MysteryWolf
  • 20.6.2010 17:38
Woohoo! Miut huomioitiin! :DD Missäs päin Joensuuta asustelet? Itse olen Hukahaudalta. :)
  • 10 / 42
  • pirunlaakso
  • 18.10.2010 21:56
Minäkin olen Joensuusta, 24v yliopistolla opiskeleva nainen. Jos joku haluaa tutustua, lähteä vaikka kahville tai tuopille niin postia voi laittaa:

pirunlaakso@gmail.com
Täälläkin yks bisse tyty Joensuusta. Olen 21 vuotias ja olisi kiva saada samaa kokeneita kavereita ja ystäviä. Saa laittaa viestiä os ratakiina2@luukku.com :)

Ja kyl mie uskon et meitä löytyy joensuusta vaikka millä mitalla, me osataan vaan piiloutua aika hyvin ;)
Jäin vielä miettimään tätä keskustelua vastaamiseni jälkeen. Onko Joensuussa edes mitään semmoista paikkaa missä seksuaalivähemmistöt tykkäisivät parveutua?? Itse en ole ainakaan ilmiöön törmännyt ja olisi mukava, jos sellainen paikka olisi. Olisi saman henkisiä ihmisiä ympärillä, eikä tarvitsisi esittää ketään muuta kuin mitä on. Mitä mieltä muut olette?
  • 14 / 42
  • ouT oF tHe bOx
  • 12.3.2011 21:49
Olen 27v nainen Joensuusta ja todennäköisesti bi. Kiinnostusta samaan sukupuoleen on muttei vielä käytännön kokemusta.
  • 15 / 42
  • Helinäkeiju
  • 31.3.2011 22:02
Täältäpä nousee yksi käsi lisää! ;) Jenssiläinen bi- tyttö siis tämän nimimerkin takana. :D Onhan meitä, mutta kuten joku tuossa jo aiemmin osuvasti totesikin, niin hyvin on piilouduttu massaan. Harmi sinänsä. :/
Hei kaikille!

Tällä hetkellähän Joensuussa on meneillään vuoden kohokohta eli Hohto. Huomenna illalla bileet Teatteriklubilla. Tässä linkki, josta voi käyä kattoo millasta on vielä tulossa http://hohto.info/index.html

Huomasin, että Hobiles on aloittanut taas nuortenillat, että sinne vaan rohkeesti mukaan, jos ette oo vielä käyneet. :) Ite olin muutama vuosi sitten Hobileksen aktiivina, mut sit jäin touhuista pois ja en tiedä tunnenko nykyisistä aktiiveistä ketään, nimet ainakin on outoja.

Huomenna oon kuitenkin menossa bileisiin ja täytyy yrittää johkin nuorteniltaankin. Kaveri oli ollut Hohdon tiistaitapaamisessa ja oli kuulemma ollut porukkaa ihan kivasti ja mukavaakin oli ollut.

Oon näköjään jo "vanhempaa" sakkia, kun ikää on 28.
Mut kandee käyä Hobileksen sivuilla, ni näkee tulevaa ohjelmaa, mitä kevään mittaan järjestetään, siellähän sitä voi meikäläisiin tutustua. Mitä itellä on kokemusta, niin mukavaa porukkaa siellä on ollut. :)
Itehhän oon siis kans jenssistä 15 vee ja tyköistä tykkään, tosin tässävaiheessa elämänkaartani en haluais itteäni täysveriseks lesboks leimata.
Moro vaan kaikille! :)
Mie liityin ihan äsken lepakkolaaksoon... ... Ja heti piti tähän keskusteluun tulla ilmoittautumaan.
Eli siis: Mie olen joensuulainen ja lepakko.
(Ilokseni huomaan, että en ole ainoa... Tai en mie nyt niin ole luullutkaan... Taitaa "tutkassa" se vika olla, kun en tahdo kaltaisiani tunnistaa.) :)
  • 19 / 42
  • ouT oF tHe bOx
  • 27.5.2011 17:30
Pitäis varmaan lopultakin ryömiä esiin kiven alta (tai kaapista) ja uskaltautua johonkin noista hobileksen tapahtumista. Jännittää vaan niin p€rke£eesti kun vasta näin "vanhana" olen tajunnut että hyvin todennäköisesti tykkään naisista, siksi koen olevani jotenkin kummajainen. Mutta ei kai se mitenkään tavatonta loppujen lopuksi ole, better later than never...?
Aika hienoa että meitä löytyy joensuusta, mutta jos haluutte jotain toimintaa ja tapaamisia niin kannattaa liittyä facebookissa Hobilesin ryhmään ja siellä kysellä. Hobilesissa on lähestulkoon kaikki homoystäväni ja siellä saa kaikkii yhteyden samaanaikaan. :)
Hej, moni varmaan on luullu olevansa ainoa, niinkuin minäkin mutta ei se taija olla tossa. Joo olen 17w ja asun lähellä Joensuuta. Olis kyllä kiva tutustua johonkuhu ku oon kauheen yksinäinen, netti ainoastaa kaverina.
Mut se on kaikkein ahistivinta jos joku esim opintoohjaaja, terkkari kysyy et onko sulla kavereita tai ootko saanu kavereita, nii eihä siinä nyt voi menä sanoo et ei. Mut netisäki ne kavereita häviny joten elän eläni yksin loppuun asti 8D
Hei, onko teistä kuin moni mukana Hobilesin jutuissa? Tai facessa mm. ryhmässä joensuun sateenkaarevat nuoret? Koska voitas joitain miitteilyjä ja tapaamisia järjestellä niin facessa ehkä vähän helpompi puhua tai jtn? :D
lapotozzi: hei viititkö heittää minuu siun s-posti ossalla tai jollain YVllä koska en taas voi laittaa täällä viestiä, kiitos tämän ihanan ja temppuilevan tietokoneeni -.-' Vastailisin sitten sinne. kiitos
En oo Joensuusta, mutta tulee siellä käytyä aika usein ku sukulaiset asuu siellä jne.
pian 15 vuotta :--)

pistäkää ihmiset viestiä!
Täällä myös yksi todennäköisesti bi joensuun alueelta. Ikää 30+. Aviossa miehen kanssa, mutta haaveilee naisista :)
saa laittaa sähköpostia: zip9@luukku.com
Aika hiljaista.. :o Täällä yksi Joensuun lähialueella oleva bi tyttönen etsii kaveria hengailuun ja kaikenlaiseen ajanviettoon! :)
  • 33 / 42
  • huithapeli123
  • 16.2.2013 0:18
täällä olis joensuun lähelt oleva kohta 16-vuotias bi-tyttö:) jos kiinnostaa nii laittakkee vaa rohkeesti sähköpostii: huithapeli123@suomi24.fi
Itse olen vasta 15-vuotias ja luokittelisin itseni panseksuaaliksi, mutta pojat vähän pelottaa niin niin tänne sitten löysin tieni. Olen melko otaku ja nörtti, jos saman henkistä porukkaa löytyy ja haluaa puhua animesta ja muustakin, saa laittaa viestiä : nyohoho_@hotmail.com. Lempisarjoja on paljon, mutta tässä tämä
http://myanimelist.net/profile/KasumiUsa
Ompas täällä todella hiljaista :)
Hobilesilla taas alkamassa sateenkaariviikko ja vuoden kohokohta HOHTO! Sinne kaikki mukaan ja tavataan tutustumisillassa 13.5 klo 18.00!
16v bi poikamainen tyttö joensuusta täällä :D saa laittaa viestii: Honeyed.Dream@hotmail.fi , en pure :DD
Moikka mooi!

Täällä olisi kohta 20v nainen Joensuu/kontiolahti alueelta vailla seuraa. Ottakaa yhteyttä s.postilla janica.hak@hotmail.com tai kik: ccanca