"Marja-Sisko Aalto eroaa virastaan"

» Marja-Sisko Aalto eroaa virastaan

Seuraava
No tuo on täysin ristiriidassa sen kanssa mitä minä olen kuullut. Joku valehtelee.
Kyllä kun minä olin työtön niin kohtelu oli samanlaista, jos haki johonkin paikkaan, niin usein mitään tietoa ei lähetetty siitä ettei tullut valituksi. Kirkolta tuo on kyllä aika tyly menettelytapa. Minä hain esimerkiksi tuolloin parkkipirkon hommiin kaupungille ja niitäkin töitä haki kahdeksan kertaa enemmän ihmisiä kuin valittiin. Lähihoitajien pelkkään koulutukseen otettiin hakijoista suunnilleen kymmenes. Jos Marja-Sisko on tehnyt keikan Oulunkylässä ja saanut siitä rahaakin niin silloin hän kuuluu niihin 96% pappisliiton jäsenistä, jolla on työtä. Statistiikka menee valitettavasti näin.
Minulla oli vähän tuuria kuitenkin kun sain lopulta työtä. Otin kaikenlaista silppua vastaan ja silppua oli muutaman vuoden päästä enemmän kuin mitä kalenteriin mahtuu ja palkka sitä myöten. Aalto on mitä ilmeisimmin samalla tiellä. Jos hän on yhtä hyvä kuin mitä väittää, niin hänellä ei pitäisi olla hätäpäivää.

Eikös "lähimmäisenrakkaus" kirjoiteta yhteen?

EMT, minulla oli tuolloin ensimmäisenä mielessä käydä työttömien keskustelupalstoilla. Sieltä sai lukea tuollaisia juttuja paljon. Ei kai kaikkia syrjitä epäheterouden, ihonvärin tms. takia. Ihan taviksiakin kohdellaan huonosti.

Oi jumalauta, toimittaja otti heti pedofilian esille! Marja-Sisko ei korjannut, ettei pedofilia kuulu sukupuolisuuteen mitenkään!!!

Äiti terrorisoi häpeäkulttuurilla. Sama minunkin äidilläni, "mitä toiset sanovat". Marja-Siskon päätös oli kunnioittaa äitinsä ennakkoluuloja. Minun mielestäni tuo on porvarillista terrorismia, ajatellaan että on jokin "yleinen mielipide", joka sanoo sitä tai tätä ja johon pitää alistua. Todellisuudessa ei ole mitään yleistä mielipidettä. No porvarit kieriskelkööt helvetissään. Ehkäpä Marja-Siskon taivaspaikka on varmempi sillä. Minä en henkilökohtaisesti ymmärrä tätä masokismia.
Tuo oli ensimmäinen ihan asiallinen uutinen aiheesta Marja-Sisko Aalto, joskin taas kerran heräsi kysymys, miksi tuollainen uutinen on lainkaan. Uutisessa ei ollut Marja-Siskon entistä nimeä eikä vanhaa kuvaa.
Savon Sanomien uutisessa vanha nimi oli. Savon Sanomat mainitsi myös muut hakijat, mutta ei näiden mahdollisia vanhoja nimiään. Marja-Siskon kanssa samasta virasta kilpailevat aika pätevät hakijat, en usko, että Marja-Sisko paikkaa saa.
Seuraava