Turku

Moi,

mä oon 21-vuotias tyttö, Saksasta kotoisin ja tällä hetkellä vaihto-opiskelijana Turussa. Itse asiassa oon jo ollu noin 4 kk täällä ja jään vielä toukokuuhun asti. Tai pidemmäksikin. Vaikka ikuisestikin on mahdollista. Riippuu vähän... En oo vielä päättänyt.

Eli etsisin nyt ihmisiä kenen kans vois vaikka illalla mennä suXesiin tai muihin pakkoihin, kun yksin ei oikeastaan huvita mennä, enkä oo tähän asti uskaltanut. Oon tavallaan vasta-alkaja lesbopiirissä...

Olis tosi kiva, jos saisin vastauksen!

T. Alena
Hejsan,
Viestin idea kuulosti hienolta, koska en itekään pahemmin tunne lepakkoja ja uudet tuttavat ei tosiaan olis pahitteeksi. Vasta täytin 18 enkä ole baareissa vielä erikoisemmin piipahdellutkaan. Odotellaan jos porukkaan liittyisi muitakin, näin alustavasti ainakin olen mukana.
Hej!
Olisi tosiaan kivaa mennä istuskelemaan joku ilta tässä :)
Haluaisin tutustua uusiin ihmisiin pitkästä aikaa, kun ei yksin tosiaan ole kivaa viettää iltaa.
Moi!
Kävin nyt kerran siellä suXessissä ja siinä oli lähes pelkästään miehiä :/ Aika harmittava.
Onks Turussa vielä joku muu samanlainen paikka, missä voisi tavata?
Mitä mieltä olette, nähtäiskö vaikka tänä viikonloppuna tai sit seuraavana jossain? :) En oo itse ihan varma, että uskallanko jutella suomeksi vieraiten ihmisten kanssa ;) mut ajattelin tässä vaan rohkeasti ehdottaa tapaamista..
Olkkone-niminen baari Brahenkadulla on myös epävirallisesti sateenkaareva.
Se on auki aamusta alkaen joka päivä.
Setan diskot Klubilla (Humalistonkatu) ovat kans suosittuja.
Siinäpä vissiin ne paikat, kun ei näin talvella oikein pääse jokilaivoillekaan. :)
Miitti ois kiva juttu.
Tervehdys!

Ihan uutena tyyppinä pölähdän nyt tänne keskusteluun ja kysyisin tietämättömänä sellaista, että tietääkö kukaan käykö Turun Setan discoissa porukkaa? Ja jos - niin minkä ikäistä? Huomasin, että disco olisi parin viikon päästä ja tekisi ehkä mieli lähteä ulos. En ole ikinä ollut, joten siksi halusin tarkistella, että mitä mahtaa olla odotettavissa :) Itse olen jo kolmenkympin nurkilla, joten olisi kiva, jos muitakin näin "vanhoja" olisi liikenteessä.
Heips. Muutinpa sitten työn perään Turkuun, ja pohdin tapahtuuko täällä l-saralla mitään mukavaa? Reilu 3-kymppisenä ei jaksa kamalasti juhlia, mutta ehkä joskus voisi lähteä iltalenkille Klubiin. Käykö siellä naisia vai onko siellä 300 homppelia ja 10 ruutupaitaista lyhyttukkaista naista. Hakusessa kun olisi naisellista seuraa tositarkoituksella eikä kukaan varmasti tule täältä kotoa hakemaan. Jos jollakin on vinkkejä, otan niitä mieluusti vastaan :).
Hei. Kirjoitin juuri samanatyyppisen ilmon tähän keskusteluun kuin sinä. Tai voiko keskusteluksi kehua, aika harvassa ovat nämä kirjoittajat. Löytyikö vinkkejä keltään?
terkuin Hasselpähkinä
Heissan :)

Itse myös miettinyt että minne mennä ja kenen kanssa??? Itse Turun läheisyydestä ja NIIN tuppu kylästä että täällä ei todellakaan ole MITÄÄN pubeja-baareja-kahviloita :(
Joten olisi todellakin kiva tutustua uusiin ihmisiin ja mennä yhdessä johonkin kahville, siiderille, lenkille yms.
Mitä vain kunhan jotain tapahtuisi ;))

Olisi tosiaan kiva jos näin uutta kaveripiiriä saisi :)
Heip!

Gerbera ja Naana olette viimeksi kirjoitelleet. Löytyisikö jostakin ihan kaverimielessä seuraa huhtikuun O,Gay klubille (taisi olla 15.4 tms). En oikein itse viitseisi yksikseni lähteä. Jos joku haluaa seuraa, kirjoitelkaaaaa :). (ilmoitan ystävällisesti etten toivoisi ihan örkkiseuraa. Senverran pitää olla poweria että puhe kulkee ja pysyy tolpillaan :)
Heissan Hazelnut & Gerbera + tietysti muutkin:)

Joo, siis olis kyllä ihan kiva tutustua yms. tehä jotain yhessä.
Oon ainakin NIIN huono lähtemään yksin mihinkään...
:) Nii, ja eipä kai se ol tarkoitus itteensä ihan "piippuun" vetästä,
ohan se kivempi omilla jaloilla käpytellä :)

Mutta kirjoitelkaa s.postia kun osoite kuitenkin löydettävissä:)

kuulemisiin!
Oi, vähän kiva nähdä että on muitakin yhtä onnettomia ku minä... :) Tyttöystäväni on tällä hetkellä saksassa vaihdossa ja ite oon asunu turus nyt puolisen vuotta, sosiaalinen verkostoni on aika hiljainen tällä hetkellä, ja muuten sosiaalisena ihmisen uudet ystävät/ kaverit eivät olisi pahitteeksi, joten jos jotain miittiä saadaan aikaseks ni täällä ainaki on yks kavereita vailla oleva yksilö... :) ilmoilkaa mullekkin siis jos jossain meinaatte tavata. :)

Palataan astivalle... :P
Oletteko ehtineet jo tavata toisianne?

Täällä olisi myös yksi, joka mielellään tutustuisi uusiin ihmsiiin. Ikää on jo päälle 30 eikä mikään hurja biletys jaksa innostaa, mutta kiva se olisi joskus jossain käydä. Oletteko käyneet Suxessin karaokessa? Myös ihan lenkkeily, kahvittelu, leffat tms voisivat olla kiva idea.
Moi!

Minustakin olisi tosi kiva tavata uusia ihmisiä. Olen just äskettäin kirjautunu tänne palveluun eli kaikki on uutta vielä. Mutta hihasta saa ottaa kiinni, jos juttelu- ja ihmisseura kelpaa :) Kaikki kivat viestit tervetulleita!
HansQ, Darzu1, Naana, Hazelnut ja kumppanit!

Täällä vielä yksi omilla tolpillaan kävelevä, joka mielellään osallistuisi mahdolliseen tapaamiseen.
Itse vielä uusi tällä foorumilla ehkä hieman turhankin pitkän pohdinnan jälkeen,
mutta mielelläni tulisin mukaan, josko vielä joukkoon sopii.

Ilmoitelkaa josko olette jossain,

t. ltn
Moi ltn!

Aikas hiljasta on ollut täällä :( mutta viestiä saa kyllä laittaa tulemaan :) uudet tuttavuudet on aina tervetulleita!
Joo-o, sama juttu, hiljaista on ollut ja varmaan tulee olemaankin:)
...mutta kuulolla olen kuitenkin...
Heips!

Täällä kirjoittelee uusi lepakkolaaksolainen ja melko uusi melkein turkulainen :). Sosiaalinenverkostoni jäi kauas kotikulmilleni tänne muutettuani, joten uudet tuttavuudet ois enemmän ku tervetulleita. Tunnen kaupunkia tosi huonosti (Suxesin oon paikallistanu, mut siellä ihmiset taitaa viihtyy omissa piireissään... :/ ), enkä tiedä missä täällä törmäisi sateenkaari väkeen.
Vinkkejä?
Heip :)
Gerbera täällä taas piiiitkän tauon jälkeen. Niin pitkän, että piti rekisteröityä uudelleen...siksi nimikin on vaihtunut Gerberasta Gerbera2 muotoon...
En ole siis käynyt edellisten kirjoitusteni jälkeen täällä sivustolla. Anteeksi etten ole vastannut!! Mikä mahtaa olla neitien tilanne tällä hetkellä? Mulla tilanne oli tämän tauon ajan eri...nyt olen palannut taas samaan kysymykseen...uskaltaako Turussa lähteä liikenteeseen...? Ja oletteko Hasselpähkinä + kumppanit jo löytäneet tienne kahville, leffaan, baariin tai johonkin?
Ja Minä täällä taas heeeeiijj :) Aika hiljaiselta vaikuttaa... Kaikki taidatte vietellä kesälomaa :) Itsekin poistun pariksi viikoksi koneen ääreltä, joten JOS joku vastailee tähän ketjuun, niin olen edelleen kahvittelu tms. seuraa vailla, mutta en pääse koneelle nyt hetkeen... Mukavaa heinäkuuta kaikki ihanaiset ihmiset!
Hiljaisen hiljaista täällä. Onko kaikki Turun tytöt hävinneet? Toivottavasti ei :)
Muutin Turkuun tuossa kesän alussa enkä tunne vielä ketään. Lähes kaikki tutut asuu satojen kilometrien päässä ja koska Turusta on ilmeisesti tulossa pysyvämpikin asuinpaikka ni ois kiva jos täälläkin ois ihmisiä joitten kans vois viettää aikaa. :) Oon siis 18 ja utelias tutustumaan. :)