Kajaanista/Kainuusta ketään?

Onkos täällä minkäs verran tyttösiä täältä "peräpohjolasta"?
  • 3 / 26
  • Tintsku
  • 27.12.2009 23:09
Jee!! :) Saapiko udella, että mistäpäin Kainuuta oot, vai ihanko Kajaanista? Ite Kajaanista.
ai no tintskun näkeeki jo profiilista. ite oon 18 loppuvuodesta syntyny
Ooke. :D Aika vähissä taitaa olla porukka täältä "korvesta". :D
Mä oon ihan Kajaanista, kolmen kilsan päässä keskustasta. :) Mistä Elli itse?
Täällä kans yks Kainuulainen. :) Asustelen Kuhmossa, mutta Kajaanissa tulee usein käytyä. :)
Mitä ihmettä, onko kainuussakin ei-heteroita tyttöjä?! tahtoo heti tutustua ^^
Entinen Kajaanilainen :) mut kajaanissa tulee kyllä käytyä aika useastikkin.
Tulevana kajaanilaisena kiinnostaisi tietää kuinka aktiivisesti (ja missä) Kajaanin/ kainuun homot ja lesbot tapaavat? Näin paluumuuttajana olis mukava solmia uusia tuttavuuksia hengenheimolaisten kanssa..
Täällä kans yks kolmekymppinen korpikainuunmetsien tallaaja. Paluumuuttaja minäkin muutaman vuoden takaa, nyt perhe ja koti täällä. Onko teillä muilla lapsia? Onko meidän taapero ainut sateenkaarilaps Kajaanissa/Kainuussa?
Kyllä taitaa bi- ja lesbonaiset olla harvassa täällä Kainuun suunnilla. Tai sitten kaikki lymyilee vaan kaapeissaan. :D Itse olen jo luovuttamassa asian suhteen. :(
LENTÄJÄ: Itsekin olen 30+ lesbo, ja nyt muutamia kuukausia ihmetellyt maailman menoa Kajaanin laidalla. Hienoa kuulla sateenkaariperheen olemassaolosta näillä "raukoilla" rajoilla, vaikka tuskinpa te ainoita olette?!? olisin NIIN rinta rottingilla jos voisin ilmoittautua sateenkaaren jatkoksi mutta kumppani ja lapsi (vielä toistaiseksi) puuttuu :) Millaista elämä täällä perheellisenä on, oletteko törmänneet ennakkoluuloihin? Minkä ikäinen teidän taapero on? Olisi mukava vaihtaa ajatuksia vaikka sähköpeellä, ja yritinkin laittaa sinulle viestiä tätä kautta siinä onnistumatta :( Aurinkoista kesää koko perheelle!
Vastaan vielä 14.10.2010 esittämääni kysymykseen ikään kuin tiedoksi muillekin, jotka täällä harhailee ja huhuilee.. ;D Joitakin tapaamisia on ilmeisesti jossain vaiheessa järjestetty, mutta mikäli olen oikein ymmärtänyt , porukkaa ei ole ollut liikkeellä kovinkaan sankoin joukoin. En toki kuvittele että meitä olisi täällä ruuhkaksi asti, ja vaatihan se jonnii verran rohkeutta ilmaantua paikalle mikäli tapaaminen organisoidaan...Harjoittamatta ikäsyrjintää mihinkään suuntaan, olen huhupuheiden perusteella ymmärtänyt että pisteet ja papukaijanmerkit menevät Teille 20+ jotka olette ilmaantuneet paikalle. Ikään ja sukupuoleen katsomatta, olisiko olemassa jokin tapa yhdistää Kajaanin/ Kainuun vähemmistö mahdollisimman matalan kynnyksen kautta?
KNI: Meidän perheellä ei ole kyllä ollut minkäänlaisia ongelmia asustella Kajaanissa. Nassikka on nyt 2,5 vuotias ja tähän mennessä kaikki ovat suhtautuneet todella hyvin. Avoimesti olemme kertoneet ja jutelleet immeisille, mikäli heillä on jotain kysyttävää ollut. Yritänpä laittaa sinulle viestiä, olisi tosiaankin mukava vaihtaa mietteitä. Katsotaan onnistuisiko se näin päin. :)
moi, onpa mukava kuulla ettei ilmapiiri ole muotoa "lynkkaus" :) Kysymykseen vastatakseni asustelen täällä etelän puolella kansainvälisessä ja monikultuurisessa kaupunginosassa, joskin täällä rivarialueella asuu lähinnä kantaväestöä. En edelleenkään pysty vastaamaan sähköpostiin (viestikenttään saan kirjoitettua vain noin 8 merkkiä??!!) No mutta kiitokset viestistä, yritän tässä edelleen pähkäillä, mikä olisi mahdollisimman neutraali tapa kuuluttaa vähemmistö kokoontumiseen, ehdotuksia vastaanotetaan :)
Hoi! :-) Täällä kanssa yksi Kainuuseen kotiutunut! En asu Kajaanissa vaan siinä läheisessä pikkukylässä. Harmittaa kun en päässyt siihen Kajaanin "Setan" kokoukseen silloin, näin sen Kainarista *samana päivänä* kun se oli järjestetty enkä mitenkään päässyt järjestämään päivääni että olisin kerennyt siihen kokoukseen - olisi nimittäin ollut itse kiinnostusta aktiivihommiin tuossa järjestössä tai sen perustaminen olisi ollut mielenkiintoista. Siis Kaiaanissahan ei ole ollut SETA ´aa käsittääkseni virallisesti?

Noh, itse olen bi, 36 ja asustelen yksin koiran kanssa. Mitäs muuta? Suap kirjoitella.
Ja oon toki mukana jos joku female-tapaaminen järjestetään, olin viime kesänä PK seudulla mukana vastaavanlaisessa ja oli heevetin mukavaa!
Hei Kainuu / Kajaani! Nyt aktivoitukaa! On ruvettu pohtimaan Seta-paikallisosaston perustamista - joten ilmoitteletteko ihmiset? Mukana ainakin yksi trans-mies + tyttöystävä, allekirjoittanut ja pari muuta hiipparia. :-) Yritetään saada eka kokous kasaan esimerkiksi helmikuun aikana.

Minuun voi ottaa yhteyttä osoitteella moira@live.fi, toimii myös Windows Live messengerissä siis.
kyllä täällä lähellä kajaania asustaa yksi tälläinen sporttinen nais-pariskunta:DD eli on täällä ns. korvessakin elämää:DD
Hei,

tulettehan ihmeessä Setan ryhmään mukaan? Ottakaa please yhteyttä! :-)
SETA uutisia. Kokoonnutaanko torstaina 5.4.2012 kello 18:00
paikka Kajaanin pääkirjaston kahvila.