Reaktiot

  • 1 / 5
  • Medeija
  • 11.10.2009 16:12
Onko kenelläkään kokemusta miten heteronaiset reagoivat, jos heille kertoo ihastumisesta? ja mikä olisi paras tapa kertoa?
  • 2 / 5
  • marianna
  • 13.10.2009 0:30
Itse kerroin tavallaan kahdessa erässä. Ensin kerroin vaan, että olen yllätyksekseni ihastunut naiseen (se todella oli minulle yllätys ja ensimmäinen kerta). Kun sain vain tukea ja hyväksyntää ystävältäni, rohkaistun muutaman viikon päästä tunnustamaan, että hän on se nainen. Jännitti tietenkin hirveästi. En saanut vastakaikua tunteisiini, mutta ystävyys säilyi ja ollaan hyviä ystäviä vielä tänäkin päivänä.
  • 3 / 5
  • Medeija
  • 13.10.2009 20:34
Olen itse ihan pulassa, ja todella huono puhumaan tunteistani kenellekkään.. Olen miettinyt kirjettä joka olisi hyvin asiallinen, ei mitään vuodatusta siis. Onko huono idea?
  • 4 / 5
  • marianna
  • 15.10.2009 13:35
Kirje voisi olla ihan hyvä idea. Kirjeessä on usein helpompi kertoa vaikeampia asioita, silloin vuorovaikutus ei ole niin intensiivistä. Tosin kirjeessä on se huono puoli, että toisen reaktiota ei saa selville heti. Jos mä olisin tunnustanut ihastukseni kirjeitse, kirjeen lähettämisen ja vastauksen odottamisen välillä mä vasta olisinkin hermoillut.

Tietääkö kaverisi, että olet ylipäätään kiinnostunut naisista?
  • 5 / 5
  • Medeija
  • 16.10.2009 21:29
Tää mun ihastus on työpaikalla, ja hän ei todellakaan tiedä että pidän naisista. Emme ole paljoa tekemisissä, joten en tunne häntä kovin hyvin. Olen vaan niin palavasti ihastunut, että ne hetket jolloin näemme yhteisien juttujen merkeissä tuottaa minulle vaikeuksia. Olenkin saattanut viime viikkoina antaa itsestäni töykeän kuvan, koska en ole voinut puhua hänelle mitään. Ahdistaa niin paljon.