Uusi Suomi
Ikävää homovastaisuutta vihreiden vastaisuuden ohella viljellään taas US:n keskustelupalstoilla:
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/46585-nolo-tilanne-vihreille Ei ole ensimmäinen kerta, olen nähnyt aiemminkin puhuttavan homoista ja vihreistä epäkunnioittavaan sävyyn. Joskus ei sanota suoraan, vaan viha on tulkittavissa rivien välistä. Luetteko ko. lehteä? Mitä mieltä olette?
Löysimpäs sitten vahingossa tämän viestin jossa mollataan minun kirjoitusta homovastaiseksi (mitä se ei ole).
Mielenkiintoista että rinnastatat homovastaisuuden ja vihreän puolueen arvostelun täysin samaksi ja yhtä pahaksi asiaksi, ikäänkuin vihreistä ei saisi puhua epäkunnioitettavaan sävyyn, tai että Vihreä puolue olisi kaikkien homojen virallinen äänenkanava.
Tiedoksesi että puhun jatkossakin kaikista puolueista epäkunnioitettavaan sävyyn, puolueet eivät kunnioita minua joten minäkään en koe velvollisuudekseni kunnioittaa puolueita.
En ole paljon lukenut Uutta Suomea, koska se ei ole vaikuttanut erityisen kiinnostavalta. Mutta ei tuo viittaamasi keskustelu ainakaan poikkeukselliselta näyttänyt, ehkä jotain asiatonta kritiikkiä vihreitä kohtaan, mutta harvoinpa puolueet pääsevät helpolla verkkokeskusteluissa. Politiikka herättää suuria intohimoja.
Sitäpaitsi kyllä hesarinkin keskusteluissa ollaan vähintäänkin homofobisia jos ei homovihamielisiä aina, kun kommentoidaan seksuaalivähemmistöihin liittyviä uutisia. Aika turhauttavaakin, miten samanlaista rataa keskustelut kulkevat mihin tahansa homoihin etäisestikin liittyvän uutisen kommenteissa: homofobit keksivät kaikenlaisia ikäviä vihjauksia ja "faktoja" homoja vastaan ja homojen "jalot puolustajat" taas vakuuttavat, miten homot ovat samanlaisia ihmisiä kuin me kaikki muut. Ja samat tyypit aina heti kirjoittamassa homovihamielisiä kommentteja, olipa uutisen sisältö mikä tahansa... Rasittavaa.
Minua ärsyttää, kun homot pannaan samaan säkkiin vihreiden kanssa. Homon ei tarvitse aina olla vihreä saati punainen.
Missä ja miten tämä väitetty homovastaisuus esiintyy? Voisiko Blueriver yksilöidä tämän väitteensä. Minä löysin linkin takaa tasan yhden viestin, jossa oli edes mainittu sana homo.
ren kirjoitti: "Missä ja miten tämä väitetty homovastaisuus esiintyy? Voisiko Blueriver yksilöidä tämän väitteensä."
Ei siellä varmaan mitään homovastaista olekaan. Aloitusviestinhän on kirjoittanut Blueriver, joten viestin sisältö on aika lailla poikkeuksetta roskaa.
Haloo hompskut, en puhunut artikkelista vaan keskustelusta sen jälkeen. Jos siitä ei löydy negatiivisuutta niin ei sitten mistään. Pahinta homovihaa on nähdäkseni juuri se joka piilotetaan rivien väliin, usein jopa perusmyönteisiin ilmaisuihin.
En minäkään puhunut artikkelista, vaan viesteistä. Voisitko antaa vaikka kolme esimerkkiä viesteistä, joissa on homoihin kohdistuvaa piilovihaa.