Särkyneitä sydämiä

  • 1 / 4
  • Stellaria
  • 31.10.2008 10:52
Hei kaikki naiset!

Sydämeni särkyi pari päivää sitten. Tuntuu pöhköltä, koska ei minua jätetty eikä petetty. Olo on kuitenkin ihan solmussa, mitä muutakaan tämä voisi olla? En saa nukuttua enkä syötyä eikä mikään määrä lenkkeilyäkään auta. En ole edes itkenyt, en vaan saa mitään ulos itsestäni. Silloin kun erehdyn ajattelemaan heitä yhdessä niin ahdistaa ja oksettaa, joten välttelen ajattelua. Tiedän kliseisesti että aika auttaa... Mutta mitä ihmettä teen ennen kuin tarpeeksi aikaa on kulunut? Puhumattakaan siitä etten voi vältellä kyseistä paria, enkä haluakaan. Mutta ahdistaa. Ei tähän taida olla mitään tehtävissä. Olisiko jollain sanoja tai kokemuksia samasta aiheesta, ehkä onnellisesti päättynyt tarina auttaisi.

nm. checkin in at the HeartBreak Hotel
  • 2 / 4
  • Shania
  • 31.10.2008 15:44
Joo. Minua on auttanut mm. se tosiasia, että mitään ei ole "lopullisesti päätetty". Eli itselle ja niille muille voi käydä miten vain, aika näyttää. Kannattaa vaan yrittää sinnitellä tässä hetkessä, eikä ajatella liikaa synkkää tulevaisuutta, koska ei se välttämättä ole ollenkaan synkkä. Ja sitten se, että yrittää olla aktiivinen, tavata ystäviä ja aloittaa vaikka uuden harrastuksen.
  • 3 / 4
  • Stellaria
  • 31.10.2008 22:57
Niin, koskaan ei tiedä mitä tapahtuu ja millaiseksi elämä kääntyy omalta osaltani. Tietenkin voin elämääni itse vaikuttaa, tai ainakin siihen, miten sen käytän. Kulman takana saattaa olla joku / jotain muuta, kunhan pääsen sinne saakka. Nyt täytyy vain sinnitellä hetkestä ja päivästä seuraavaan. Kiitos, viestistäsi oli hyötyä Shania.
  • 4 / 4
  • Opettaja Oinonen
  • 2.11.2008 17:07
”Sydämeni särkyi pari päivää sitten”; ” En saa nukuttua enkä syötyä eikä mikään määrä lenkkeilyäkään auta. En ole edes itkenyt, en vaan saa mitään ulos itsestäni. Silloin kun erehdyn ajattelemaan heitä yhdessä niin ahdistaa ja oksettaa, joten välttelen ajattelua.”

No onpa hiuuwweetä, onpa kauuwweeta, onpa hiuuwween hiuuwween kauuwweeta.