Bi-seksuaalisuuden tunnustaminen...

  • 1 / 2
  • barret
  • 16.10.2008 23:02
Olen 23-vuotias nuorimies ja olen nyt vihdoin pystynyt myöntämään itselleni olevani biseksuaali... en vain usko että pystyn sitä ikinä tunnustamaan vanhemmilleni ja kavereilleni... huomasin olevani kiinnostunut
myös miehistä jo 14-vuotiaana... mutta olen kieltänyt ne tunteet itseltäni tähän asti.. aluksi se onnistui, ja ihastuin pelkästään naisiin.. mutta viime vuonna bi-seksuaalisuuteni nosti päätään yllättäen... puoli
vuotta oli aivan kauheaa kun yritin kieltää sitä itseltäni väkisin, menetin samalla elämäniloni ja ajatusmaailmanikin kieroutui jotenkin.. ajattelin kaiken seksin kautta... nyt olen viimein sinut asian kanssa.. olen uskovaisesta perheestä ja tiedän että mikään ei olisi kuin ennen jos heille tunnustaisin suuntautumiseni.. en tiedä oikein olisinko enää tervetullut kotiin... lisäksi kaikki kaverini kuuluvat tähän uskontokuntaan ja todellakin pelkään tulevani täysin hyljätyksi tämän asian takia.... ei oo helppoo...:(
  • 2 / 2
  • Pollon
  • 17.10.2008 9:20
Mun mielestä sun ei tarvi 'tunnustaa' mitään kenellekään. Elät kuten sinusta tuntuu oikealta. Sitten jos joku kysyy, että seukkaatsä ja sulla on poikaystävä niin sanot niin. Tuohon ei kenelläkään jolla on puhtaat jauhot pussissa ole nokan koputtamista. Hylkäisitkö itse ketään sen vuoksi, että he eivät ala teeskentelmään sinun mieliksesi?