Moniavioisuus mahdollista ?

Elämä on hämmentävää...

Olen ihan hyvässä suhteessa (yhdessä 5v.) naiseni kanssa, -mielestäni. Silti aika ajoin huomaan ihastuneeni johonkin toiseen ihmiseen. Tulee sellainen fiilis että vois rakastaa muitakin naisia kuin vain omaa naistani. Siis siinä ohessa... Enkä tarkoita että sänkyyn heti tuosta vain, vaan onko mahdollista rakastua useampaan ja tuntea se sama kuin mitä kumppaniani kohtaan tunnen?
En ole uskaltanut tunnustella asiaa itselleni koska pelkään että se on pettämistä, tai olen kohta pettämässä. Onko toiseen -tai kenties kolmanteenkin ihmiseen rakastuminen pettämistä jos rakastaa samalla tunteella, kuin sitä jonka kanssa elää arjetkin?
Kiva... pelottavaa... Hölmistynyt.

Ainoa lajissani? Muita lesboja? Voisinko olla poly... niin, uutta.
  • 4 / 5
  • Laura
  • 8.8.2008 20:30
No kyllä mun mielestäni ainakin tunteet kuuluu ihan jokapäiväiseen elämään oli suhteessa tai ei. Nehän on vain tunteita ja mitä hyödyttää kieltää niitä?Kenelle siitä on apua? Eikö se vain johda siihen, että alkaa enemmän ja enemmän salailemaan asioita puolisoltaan ja elämään "omassa" salaisessa ihastus-maailmassaan? Ja lopulta kun tuntuu että kuristuu, niin pettää puolisoaan.

Itse olen kanssa seurustellut jo yli 5 vuotta ja olen tuntenut vuosien aikana vaikka minkälaisia tunteita eri ihmisiä kohtaan. Olemme avoimesti keskustelleet asioista puolisoni kanssa ja se on vain lujittanut suhdettamme. Meille tämä tyyli käy, koska luotamme toisiimme.

Se on niin outoa, että meillä on kauhean syyllinen on tunteistamme. Ja jos tukahduttaa tunteensa, masentuu. Ääh..Live your life with big heart, sanon ma. Rakkautta ei ole koskaan liikaa. :)
  • 5 / 5
  • tyttö-83
  • 29.8.2008 17:40
Minä olen ainakin sitä mieltä et suhteessa voi elää kahden naisen ja yhden miehenkinkaa. Eikä tarvitse huijata muita suhteellä. Ku kolmin on vain rehellinen keskenään. Ni luottamus pysyy! rehellisiä on vaan niin pirun vaikea löytää. Tai sitten en vaan ole kerennyt tavata semmoista naista, Joka ois rehti ja jos olen ni se on ollut joko umpi hetero tai umpi lesbo tai muuten on ollut vain se mielessä. Ku kuitenkin etsin suhdetta enkä vain yhden illan juttuja ku niistä ei jää ku odottelemaan soittoa ja paha mieli ku ihastuu tyttöön joka lupaa mut ei tuukkaan. se on epistä. Ihastuksia tulee ja menee ei saa jäädä vaan kattelee ja haikailee perään vaan sitten huomaa et se kotona JOKA ODOTTAA on kuitenkin parempi juttu kuin se et haikailee olemattomien perään. Mutta jos kokoajan ihastuu uuteen. Kannattaa punnita onko vanhan kanssa järkevä jatkaa (mielipide vaan)