Lesbojen keskustelupalstat

Onko Lepakkolaakso se nimenomainen paikka, missä useammat keskustelevat, vai onko suomenkielisiä foorumeita piilossa muuallakin? Etsinnöistä huolimatta en ole pahemmin mitään löytänyt, kuin setan keskustelufoorumin, jossa ilmeisesti olisi naisille oma osasto, mutta eivät näytä oikein aktivoivan tunnuksia keskustelualueelle, että sinne pääsisi. Täällä puolestaan on niin hiljaista, että väkisinkin tulee mieleen, josko jossain on paikka, jota en vain ole vielä löytänyt.
Kiitos noista linkeistä. Tuo Suomi24 vaikuttaa sen verta sekavalta, että taidan suosiolla jättää väliin. :)

Hämmentävää kyllä, että ei noista ulkomaisista foorumeistakaan vaikuta löytyvän sellaista todella aktiivista foorumia. Tai sitten olen vain väärällä aikavyöhykkeellä muihin nähden.
Minäkin olen ihmetellyt, miten suomenlaisessa, hajallaanasutussa maassa ei ole aktiivisempaa tarvetta nettijuttelulle. Itse tosin tykkään siitä, että samoja ihmisiä voi tavata myös oikeasti - internetpalstat ovat vain ekstraa, kun on kerta koneella tottunut touhuamaan.

S24:stä vielä sen verran (pitää puolustaa, kun se on antanut itselleni jopa jotain pysyvää...) että joskus siellä esiintyy myös syvällistä keskustelua ja oikeista aiheista. Juuri nyt näyttää kuitenkin siltä, että monet fiksut vakkarit ovat kesälaitumilla - tai vain kyllästyneitä - ja palstan taso sen mukainen.
Keskustelutason vielä kestäisin, mutta S24:sen rakenne on sellainen, että sitä on todella hankala lukea, vaatien miljoonia klikkauksia, että sitä saa sujuvasti seurattua. Olen tottunut hieman käytännöllisempiin paikkoihin. :)

Ja IRL näkeminen nyt tietenkin on aina hyvä, mutta uutena on hankala noin vain lähteä mukaan. Helpompaa olisi soluttautua joukkoon juurikin esim. netin kautta.

Onko edes aktiivista IRC-kanavaa olemassa?
Oon kanssa samaa mieltä, että netissä suomessa ei oikein ole mitään lesbopalstaa/chattia. Qruiserissa käydään katsomassa toisten profiileja, mut siihen se sit jääkin. Gaydargirls.com:ssa on aktiivinen chat, mut keskustelun aiheet ei niin kaksisia. Sitäpaitsi ei ole järkevää olla siellä ainoana suomalaisena (tai ulkomaalaisena, se on briteille).

Ulkomaillakin on vähemmän bileitä ja paikkoja tytöille. Kerran ystäväni vaan sanoi, että tytöt tykkää olla kotona..

Sittenhän on city.fi:n chatti. Sisällöstä en tiedä.

Suhteellisen suppea keskustelupalsta on myös lovegirls.co.uk:lla.

Vaikka olen lesbo, elämäni on äärimmäisen köyhää homoilumielessä. Yksi lesbokaveri ei vielä taivasta tee.
Jostain vanhasta threadista löysin shoe.org:n jonka enemmistö on saksasta, mutta kuitenkin yllättävän kansainvälinen. Suomi ei ole kamalan aktiivisesti edustettuna, mutta sieltä olen löytänyt jotain kontakteja. Tunnukseni onneksi aktivoitiin Setan foorumille jokin aika sitten, mutta sekin oli pienoinen pettymys.
Kiitos Hanna Iiris! Menimpäs heti sinnekin rekisteröitymään. :) Tuolla käyttäjäkunta tietty varmaan on hyvinkin sekalaista? Kun ei L-koodin fanit taida lesbonaisiin rajoittua.
  • 10 / 10
  • Bi vai hetero?
  • 13.12.2012 14:41
Terve! Minua on mietityttänyt pitkän aikaa, että olenko sittenkin bi enkä hetero. Kerran kun yksi hyvä naispuolinen kaverini tekstasi mulle, jossa hän kysyi tykkäänkö naisista "sillä tavalla" niin meni pitkä tovi ennen kuin osasin vastata mitään, koska en tiennyt ensin mitä vastata. Lopulta sanoin, että olen hetero. No sitten kerran tämä sama nainen oli mun luona kylässä ja hän muuten vain pisti kätensä hartioilleni ja katsoi minua suoraan silmiin ja kertoi jonkun tärkeän asiansa ja kun hän oli saanut asiansa sanottua minulle valtasi suuri halu antaa sille pusu suoraan suulle ja niin minä sanomatta mitään yhtäkkiä annoin sille pikapusun suulle ja hän ihmetteli, mistä hyvästä tuo tuli? No minä menin tosi vaivautuneeksi ja vastasin vain, etten oikeastaan tiedä. Ja minä itseasiassa olen ollut naisvihaaja melkein koko ikäni, koska koko peruskouluaikani sekä ylä -, että ala-asteella aina naispuoliset tykkäsivät kiusata minua todella pahasti ja siksi minulla on mennyt luottamus melkein kaikkiin naispuolisiin. Vuosi sitten tapasin Emilian (se nainen jota pussasinkin) ja minusta tuntuu, että taidan olla vähän ihastunut häneen. Siksi vain olen kai halunnut pysyä "heterona", koska minua oksettaa lesboilussa vain se pimperon nuoleskelu. Eli kumpi oikein voin olla. Vai olenko vain outo? :P Terkuin Sini 25v.