Seksuaalivähemmistöjen vaikutusmahdollisuuksista

• 1 / 1
  • MillaM
  • 29.4.2008 10:45
Teen pientä (ja täysin epävirallista) tutkimusta seksuaalivähemmistöjen vaikutusmahdollisuuksista Suomessa ja olisinkin erittäin kiinnostunut kuulemaan mitä itse tutkimukskohteet ovat asiasta mieltä.

Tunnetko siis että sinulla on mahdollisuus edistää ja vaikuttaa seksuaalivähemmistöjen asioihin sekä oikeuksiin Suomessa? Onko vaikutusmahdollisuudet hyvät, huonot vai kenties olemattomat ja minkälaiset keinot ovat mielestäsi tehokkaimipia asioiden edistämiseksi?
Onko jokin tietty järjestö mielestäsi tehnyt erityisen hyvää työtä seksuaalivähemmistöjen auttamiseksi? Oletko kenties itse jonkin järjestön toiminnassa mukana? Minkälaisia toimintamuotoja järjestösi käyttää edistääkseen homojen ja lesbojen oikeuksia?
Onko joitain yksittäisiä asioita joihin ollaan pystytty vaikuttamaan seksuaalivähemmistöjen kannalta erityisen positiivisesti viime vuosina tai vuosikymmeninä? Mika on mielestäsi kaikkein tärkeintä mitä ollaan lähiaikoina saavutettu ja tiedätkö miten se saavutettiin? Mitkä asiat ovat taas vielä työn alla eli mitä seksuaalivähemmistöjen asioita ja oikeuksia tulisi vielä erityisesti edistää?

Tässä siis muutamia kysysmyksiä joihin kuulisin mielelläni erilaisia vastauksia. Jos sinulle tulee mieleen vielä jotain oleellista tai vähemmän oleellista seksuaalivähemmistöjen vaikutusmahdollisuuksiin liittyvää, kerro se ihmeessä!
Kaikki ovat myös vapaita kommentoimaan toistensa vastauksia ja jos tahdot välittää mielipitesi minulle yksityisesti, otan mielelläni vastaan myös sähköpostia (milla.marja@yahoo.com) :)

Suuri Kiitos kaikille vastanneille!!