Immenkalvon puhkaiseminen

  • 1 / 9
  • Wärbel
  • 6.3.2008 0:12
Väitteen mukaan lesboseksissä ei "menetä neitsyyttään", ainakaan jos ei käytä leluja. Jokin aika sitten kuulin kuitenkin mahdollisuudesta puhkaista immenkalvo sormin. Oma immenkalvoni on vielä ehjä, enkä ole tähän mennessä seksin aikana tullut penetroiduksi. Minulla olisi halua sellaiseen, mutta immenkalvon puhkaisu hieman ahdistaa ja pelottaa minua. Jos sen repeäminen on odotettavissa, tahdon olla henkisesti valmistaunut. Mutta onko koko asia pelkkä myytti?

En ole löytänyt aiheesta informaatiota omin keinoin, joten ajattelin kysyä kokeneemmilta lesboilta. Onko immenkalvon puhkaiseminen pelkin sormin mahdollista?
  • 2 / 9
  • marianna
  • 6.3.2008 20:44
En osaa vastata kysymykseesi, mutta minusta tuo on kamalan heteronormatiivinen väite, että neitsyyden menettää vain silloin, kun immenkalvo puhkeaa. Minusta ainakin tuntuisi tekopyhältä sanoa, että olen neitsyt, vaikka olenkin rakastellut monta kertaa. Sitä paitsi immenkalvo voi puhjeta naisella muutenkin kuin seksin yhteydessä, joten siinäkin mielessä tuo väite on aika älytön.
Miksi joku haluaisi immenkalvonsa väkisin puhkaista? Sehän voi sattua. Normaaliin seksiin ei minun mielestäni kuulu kipu tai sen tuottaminen, ja ainakaan pelkän ikivanhan riitin takia ei mielestäni kannata vaivautua.

Tämä ei kuitenkaan ole ainut asia jonka takia homoseksuaalin on vaikea "tuntea kuuluvansa joukkoon" heterovaltaisessa yhteisössä. Onko niin että lesbokin tarvitsee jonkin siirtymäriitin tullakseen "tytöstä naiseksi"? Tarkoituksellinen kivun tuottaminen ei toivottavasti ole kuitenkaan ratkaisu siihen asiaan.

Minulla henkilökohtaisesti ei ole mitään tietoa siitä että koska immenkalvoni on puhjennut. Olen harrastanut ensimmäisen kerran naisen kanssa seksiä 15-vuotiaana ja miehen kanssa vasta 24-vuotiaana. Voin mielestäni sanoa että neitsyys meni silloin 15-vuotiaana, jos joku siitä asiasta olisi jostain syystä kiinnostunut :D Itse en pidä sitä erityisen tärkeänä, mutta jokainen tyylillään.
  • 5 / 9
  • hippo
  • 8.4.2008 21:29
Minä ymmärsin ketjun aloittajan viestin niin, että hän haluaisi "penetraatioseksiä", muttei uskalla sitä kokeilla, koska pelkää sen sattuvan ja siksi haluaisi varmistaa, ettei seksin aikana satu.

Yleensä se ei satu, jos on rento ja riittävästi kiihottunut. Ja kyllä sormet riittävät levittämään paikat, sehän on ihan siitä kiinni, kuinka monta sormea siellä käyttää.

Itse olin aikoinani myös aika neuroottinen tuon kipupelon kanssa, mutta ei se sitten sattunut yhtään. :)
  • 7 / 9
  • Tuitui
  • 13.12.2009 19:50
Jos on vielä ajankohtaista niin gyne voi rikkoa kalvot. En sitten tiedä miten tekee sen ja onko silloin kipua.
  • 8 / 9
  • Joanna
  • 22.12.2009 18:01
Itse olen "neitsyt-tytön" neitsyyden vienyt, jos se käsitetään näin vanhanaikaisesti immenkalvon puhkeamisena. ;) Ja ihan sormilla, eikä kuulemma sattunut. Eli on kyllä mahdollista, ja kipu on yksilöllistä. Mutta tosiaan gyne voi hoitaa, eikä se silloin satu. :)
  • 9 / 9
  • Vicky
  • 21.5.2010 23:44
Olen lesbo, mutta koin menettäväni neitsyyteni kun olin ensimmäistä kertaa alasti pojan kanssa. Tytöt eivät olleet vielä tuolloin kuvioissa. Joten se on yksilöllinen juttu. :)