harrastukset

mitäs täällä jengi harrastaa?oletteko törmänneet harrastuksissanne paljon meikäläisiin?

itselläni ollut pitkäaikainen tanssiharrastus, nykyään myös salia ja bodypumppia. ratsastus oli rakas lapsuudenharrastus, mutta eipä siihen enää opiskelijabudjetilla millään varaa.

taistelulajit, kickboxing lähinnä, kiinnostaisi.
Harrastusten parissa en ole meikäläisiin törmännyt, enempi työelämässä ja elämässä muutenkin.
Harrastuksina lähinnä kaikkinainen retkeily ja patikointi, sulkapallo, lukeminen ja kaikenlainen nikkarointi (lähinnä kodin remontointi).
Minä ainakaan en ole harrastuksissani meikäläisiin törmännyt. Tai sitten en vaan ole osannut pitää silmiäni "sillä silmällä" tarkkoina. Itse harrasta ratsastusta, kulttuuririennoissa ramppaamista, sauvakävelyä ja kuntosalilla käyntiä.
ihana kuulla että hevosharrastajia löytyy!! luulin että saan tallilla pyöriä ihan yksin....
Oi miten hauskaa, että hevosihmisiä on täälläkin! Itse käyn pienellä yksityistallilla ratsastamassa. Sellaista täti-ratsastelua, maastossa ja kentällä. Varsinaisesti ratsastustunnilla en ole käynyt pitkään pitkään aikaan.
mä soitan kitaraa ja laulan.ja kyllä joo. noissa bändihommissa törmää aika usein meikäläisiin:D
Kahta eri tanssia, tekstiilitaidetta, kesäleireilyä ( jos lasketaan ;) ) ja sitten jotain tällaisia itsekseen harrasteluja kuten lukeminen, piirtäminen, kirjoittaminen ja maalaaminen... kouluakin ehkä vähän...
Olen törmännyt oikeassa elämässä vain kahteen lesboon (tietääkseni siis...) ja he siis olivat ohjaajiani yhdellä kesäleirillä, seurustelivat keskenään ja olivat minua vanhempia. Muuten joka paikka tuntuu pursuavan heteroita ja ennen tämän sivuston löytämistäni oli toisinaan vähän ulkopuolinen olo...
Ihmisten seksuaalinen suuntautuminen ei kyllä tule yleensä erityisemmin ilmi missään mitenkään. Kaikki tuntuu aina olettavan kaikkien olevan heteroita, paitsi minusta tuntuu, että se toinen niistä leiriohjaajista tiesi minuakin paremmin mikä olen.

Lopetin juuri partion kun siellä ei ollut enään omia ikätovereita kaverina. Surettaa, kasvoin sinne. Ehkä vielä joskus palaan takaisin.
Kukaan muu partiossa?
Lintuja.
Pari meikäläistä olen tavannut, mutta heillä harrastuksen vakavuusaste on ollut vahvasti eri kuin minulla.

Lintuharrastajissa on sellaisia, jotka ovat aloittaneet lapsena (kuten minä) ja jotka ovat keski-ikäisiä ja joilla asiantuntemus ja kokemus on suurta, mutta nyt sitten tulee uusia harrastajia, etenkin naisia, keski-ikäisistä ja vanhemmista, joten lähes kaikilla lintuharrastajilla on harmaata hiuksissa.

Lapsena aikoinaan aloittaneista suurin osa on miehiä. Olen käsittänyt, että 1970-luvulla ja sitä ennen oli poikakouluissa ahkeraa luontoharratustoimintaa, mutta tyttökouluissa ei ilmeisesti ollut. Kyllä minä ihmettelin 1980-luvulla kun minua ennen oli ollut vaikka minkälaista kerhoa ja niissä kävijöitä, mutta enää ei ollut.

Pojat hoitivat harrastusta jotenkin kollegiaalisesti. Eräpuuhasteluissa miehillä on jonkinlainen homososiaalinen male-bonding juttu johon me emme tietystikään pääse osallisiksi. Naisena on vähän ulkopuolinen, oman polkunsa tallaaja.
Hei,

harrastan koirani kanssa ulkoilua, sienestämistä, pienoismallien rakentamista, strategiaspelejä(LOTR) ja purjehdusta.

Mini
No meidän perheessä harrastetaan koiran kanssa ulkoilua aina ja luonnossa olemista muutenkin.
Kuntonyrkkeilyssä käydään 2x viikossa oman kullan kaa:)
Meillä on tärkeintä että harrastetaan yhdessä!:)
spr on sellanen harrastus, jossa törmää kyllä meikäläisiin, samaan kastiin menee palokunta, metästys yms.
  • 14 / 20
  • tyttö ikkunassa
  • 14.4.2008 0:38
Enpä oo törmänny...
Harrastan karatea, käsitöitä ja valokuvausta.
Musiikki, kirjallisuus, elokuvat, kulttuuririennot, liikunta (mm. fillarointi) erätulilla notkuminen ja vaeltaminen viiikonloppusin.

Vois kai sanoo, että harrastan myös viinejä ja oluita vaikka se suomalaisessa kulttuurissa kuulostaakin just siltä mitä onkin :)
harrastan festareilla käymistä kesäsin, ja juu kyllä siellä taitaa olla "meikäläisiä", ainakin yks oli.. ;>
harrastin ringetteä ja jääkiekkoa 13vuotta ja siellä oli meikäläisiä jonkin verran kaapista ulos aika pitkälle viistoista vuotiaana. Nykyään käyn salilla ja itsepuolustus lajea harrastan ja perhe juttuja...
mä pelasin päälle 9 vuotta jalkapalloo ja sen uran aikana joukkuekaverinani oli vain 1 lesbo.. se on aika jännä juttu sillai, et kyseessä on kuiteski aika poikamainen laji ja muuteski.. oisin kyllä halunnu et ois ollu enemmän.:)
-kuvataidekoulu (erit. öljyvärimaalaus ja musta- valko liitutyöt), josta pidän välivuotta kirjoitusten hyväksi
-korealainen bjd- keräilynukke (bjd= ball jointed- doll)
-bodycombat, bodybump, spinning, sali, lenkkeily (kaikenlaista vaihdellen)
- japanilainen anime, manga (esim. shoujo ai, yuri, kauhu)
-fantasia-, dekkari-, nuorten-, kauhu/kauhuromantiikkakirjat, psykologiset trillerit
-aasialaiset sekä samoihin genreihin lukeutuvat elokuvat, jotka tulevat esiin kirjamaussa (rivi yläpuolella)
Jos olisi aikaa ja sitä myöten mahdollisuuksia haluaisin kokeilla taijia ja forzaa. Astanga- eli voimajoogaa osaan mielestäni kohtuullisesti.
Kymmenen vuotta olen pelannut korista, mutta se jäi opiskelujen alettua. Tällä hetkellä harrastan eniten ulkoilua (kävelyä, pyöräilyä), koska se on ihanaa pitkien koulupäivien jälkeen ja raikkaassa ilmassa ajatukset selkenee ja tulee hyvä ja rentoutunut olo. Mutta kaikenlainen liikunta kiinnostaa ja teen erilaisia juttuja säiden ja mahdollisuuksien mukaan. Lisäksi tykkään lukea monenlaisia kirjoja, kirjoittaa ja lukea runoja, piirtää lyijykynällä tai maalata öljyväreillä. :) Harrastuksissa en ole törmännyt lesbo- tai bityttöihin, mutta eihän sitä koskaan tiedä, jos joku olisi ollut. :)