hellou kaikille!

  • 1 / 52
  • Savannah
  • 11.1.2008 18:47
tässä uskaltauduin kirjautumaan tänne ja mietin vain että minkä verran täällä porukkaa käy? ja onko täällä paljon pääkaupunkiseudulta olevia?
en ole pääkaup.seudulta, mutta tervetuloa mukaan tänne kirjoittelemaan :-)
Tervetuöoa tänne vain.. Itse asun Hesassa.. Mistä päin oot itse?
Tervetuloa vaan minunkin puolesta. Olen itsekin uusi täällä lepakkolaaksossa.
Terve tuloa myös täältä suunnasta, Espoossa kirjoittelen.. itse kirjauduin juurikin tänään myös :)

(halusin korjata tuon painovirhe paholaisen :p)
Minäkin änkään tänne sanomaan moi! :)
Löysin tämän paikan tänään ja huokasin helpotuksesta. Olen Bi nainen, en mitenkään kaapissa, mutta ei juurikaan ole samanhenkisiä ystäviä/tuttuja. Olen koittanut suhdetta miesten kanssa, mutta ei vaan jotenkin nappaa ja olen luikerrellut niistä irti ;)
Olen ollut sinkkuna nyt jo jonkin aikaa, eikä olotila oikeestaan haittaa. En toki pahastu jos joku ihastus tähän elämään tupsahtaa, mutta mitään aktiivista etsimistä en jaksa.
Summa sum marum, heippa kaikille! ja olisko täällä ketään jota kiinnostas lähteä ihan vaikka kahville, baariin, oikeestaan mihin vaan notkumaan ja jaarittelemaan :D
Täällä yksi uusi jäsen lisää!

Jonkin aikaa olen jo keskusteluita seuraillut, mutta nyt vasta rekisteröidyin... pakko kai päästä avautumaan tänne!;)
Helsingistä olen, kakskytjotain vuotta ja bi/lesbo-indentiteettini on vasta joitain kuukausia vanha. Liikun aika hetskuvaltaisissa piireissä, joten ihan mielelläni voisin tavata ihmisiä täältä lasillisen ääressä tai jubailla mailitse, mitä vaan.
tämmöinen pieni alustava tiedustelu, onko ketään kiinnostunut yhteisestä kahvittelusta tms. tapaamisesta jossain, vaikka porukalla? ainakin ymmärsin, että olisi useampikin halukas keskustelemaan yms. "saman henkisten" kanssa (hieman pateettista.. heh)esim. jossain baarissa tai kahvilassa?
joojoo, mikäpä jottei! mä oon ainakin ihan messissä tällasissa hankkeissa.
Joo, tottakai kiinnostusta löytyy, tältäkin suunnalta. Lepakkolaakson kävijöiden tapaaminen kun on ennenkin osoittautunut niin hauskaksi.
moikka =)
oon kanssa uusi täällä ja mitä oon lueskellu täällä näitä juttuja ni mukava että sain sen verran aikaseksi että rekisteröidyin viimeinkin.
onkohan tänne eksyny muitakin täältä pohjois-pohjanmaalta ku tuntuu ettei mistää löydy..on varmaa piilossa ku hukassa..
mukavaahan se olisi jos vaikka spostilla ja muutenki ois juttukavereita ympäri suomee vaikka jos joskus sattuis sitte niin käymää että eksyttäis kahville tai jotain =)
Tervetulo kaikille vain :3

Ite olen kanssa Pohjois-Pohjanmaalta. Oulun lähettyviltä. :3
Heips vaan!

Miepä olen entinen stadilainen ja nykyinen Oululainen! Ja kaikki uudet tutut kyllä kelpaa! Suurinosa ystävistä kun kuitenkin jäi Helsinkiin. Että niin, ehkä meän pitäis tänne Oulun suuntaan järkätä jonkinlainen tapaaminen kanssa? :o
Heips kaikille.. :)
Oulusta päin ollaan myös..tosin etelän junaan hyppäämistä kiivaasti suunnittelemassa. Eipä "meikäläisiin" täälä pohjosessa kyllä kovin usein valitettavasti törmää. Mutta siis... kokoontumis idea kuulostaa hauskalta.. ja tuttujahan ei ikinä ole liikaa :)
Mitä siekin matkalaukku siellä etelässä teet? Ei siellä ole kuin liikaa ikäviä ihmisiä, kiirettä, kireyttä, ahdistuneisuutta ja ties mitä. No ei vaineskaan, kiva paikka jos oikeesti tahtoo ja sopeutuu. :)
kyllä mun mielestä tänne ouluun vois järkätä jonku tapaamisen =)
ite olen kohta vasta vuoden asunu täällä kun tuolta etelestä päin muutin ja sinne sitte jäi kaveritkin.
ja ois mukava saaha täältäkin kavereita ja ystäviä
niin eipä nuita hesalaisia kauheasti ystävällisyydestä kehuta..mutta vissiin sekin pitää käydä paikan päällä ite todistamassa. :)
mut niin... kokoontumista vaan pystyyn. missä/milloin... ideoita?
ite en kauheesti paikkoja tunne oulusta mutta johki keskustan tuntumaan vois jotaa miittii järkätä =)
ainaki ne hesalaiset jotka tunnen ni on ollu mukavia =)
reissaileeko joku muukin suomea ristiin rastiin kesäisin ? tyyliin tapahtumia jne..ja omaksi iloksi.
No hesalaiset on mukavia ( ne aidot alkuperäiset siis) ! Niin se miitti, öäh, miksi se paikan ja ajankohdan valitseminen on aina niin hankalaa? Keskustan liepeillä passaa mullekin, ehdotuksina voisin antaa Otto K:n, Amarillon, Kulman ja miksei Graali tai Snookerikin. Mitäs muut sanoo? Ja ajankohta on mulle oikeestaan aivan sama, mitä nyt päivät kuluu sitten koulussa.
noo.. miten ois vaikka se Otto K?.. amarillo ja kulmaki kuulostaa kyllä hyviltä.
ja ajan kanssa sama homma..eli illasta passais parhaiten.
mutta juu... mites muilla?
joo illalla passais parhaiten
otto k:n tiiä ja amarillon.että vaikka jonpi kunpi niistä tai sitte joku paikka torin rannas.
Jeepajeepa, näyttäis siltä, et se Otto K vois olla se paikka. Mites se ajankohta sit? Ilta passaa kaikille mut mikäs se päivä sit vois olla? Ehdotuksia vaan kehiin :) Mä voisin sanoa et mahdollisesti ollaan pupun kanssa reissussa viikko 16, ei vielä varmaa mutta ehkäpä, niin se ei ehkä passaa sit. Muuten kyllä oikeestaan koska vaan :)
Täällä yksi tuore tapaus lisää, juuri loin käyttäjätunnuksen. Asun pääkaupunkiseudulla, ja jos päivämäärät osuvat kohdalleen, niin voisin vaikka tulla mukaan miittaamaan.
Oikeastaan tässä kuussa käy kyllä mikä viikko tahansa...toukokuu meneekin sitten ihan hulabalooksi, että jos sitä ennen yritettäs :) Mutta niiin.. olisko viikonloppu paras ajankohta, jos caania oot tulossa kerran kauempaa? ehdotuksena ilmaan.. viikonloppu 17?
viikonloppu ois parempi ainakin mulle ku viikolla tahtoo olla niin pal kaikkee ja viikko 17 vkoloppu sopeis mulle näillä näkymin parhaiten ku pittää matkustellla täsä parina vkoloppuna. nii ja sillo ois vähä itelläki rahaa ylimääräistä vaikka kissan kanssa matkustelu vieki rahaa vähän enemmän.
  • 36 / 52
  • Villivadelma
  • 15.4.2008 20:33
Rekisteröidyin minäkin vasta tänään, saatan hyvinkin ilmestyä paikan päälle teitä tapaamaan :)
Heih!

Hmm.. Se oulun tapaaminen nyt viikonloppuna jää mulla kyllä valitettavasti välistä. Kutsu kävi etelään kummitytön synttäreille ja viikonloppu hurahtaa siis siellä. Muille vaan hauskaa tapaamista! :)
Hei vaan kaikki, Helsingistä olen ja rekkasin tänään *punastelee*

Vilkutukset kaikille! Olen kakskytjotain, lesbo/queer/jotakin-henkilö. Jos vielä voi esitellä itsensä epämääräisemmin niin hitto soikoon!

Brunetti. Vapaa sielultaan ja ruumiiltaan.
jep..kiireinen viikonloppu itselläkin edessä. tais tapaamis suunnitelma vähän tössähtää, mutta jos porukka vielä on miittaamassa niin piettäkääpä hauskaa! :)
Täällä liihottaa 28v lepakko Pohjanmaalla. Jos muita samalta suunnalta, niin ottakaa toki yhteyttä. Itsekin vasta rekisteröitynyt ja paikan löytänyt. Täällä on ollut paras vastaanotto ikinä!
heipähei vaan täältäkin! olen myös juuri rekkautunut tänne pienen mietinnän jälkeen :) Olen 26 vuotias bisse (tai lepakko, en ole ihan selvillä vielä) Helsingin suunnalta. Olisin niin kovin iloinen jos löytäisin täältä uusia ystäviä!
Heips!

Tääl ois yks 28-vuotias lepakko. Oon Helsingistä. Ja ois kiva tutustua uusiin ihmisiin. Ja vaikka löytää ystävää jota kiinnostais lähteä silloin tällöin ulos, kun yksin en viitsi lähteä. Kaipa mä olen jonkin verran ujo :-).
Espoo rokkaa :D

Olisi hienoa tavata ihmisiä pääkaupunki seudulta :)
Avojalakanen oululainen olen, mutta asustellut muutamien vuosien ajan jyväskylässä. ehkä suuntaan täsä myöhemmin vieläkin etelämmäs...
Tampereelle vasta muuttanut:) Olis kiva saada uusia tuttavuuksia täältäpäin:)
Hellou! Täälläkin yksi vasta pari päivää sitten yhteisöön kirjautunut. Oisi fiilistä vaihtaa sanoja ja ajatuksia samansuuntaisten kanssa. Olen kohta 30 v, elän avoliitossa naisen kanssa. Lesbo/bi-henkisiä kavereita mulla ei kuitenkaan juuri ole. Olen helsinkiläinen.
Taas yksi Helsinkiläinen liittyy newbie-jonon jatkoksi.

Aikalailla rahattomana en useinkaan pääse lesbo-iltamille clubeihin, joten olisin kiinnostunut tietämään onko keskustassa muita paikkoja joissa kaltaisiinsa voisi törmätä ?
Onko täällä baaria/kahvilaa/jotain mystisen salaista paikkaa jonka olemassaolo ei jostain syystä ole minun tietoisuuteni vielä tullut ?
Olen koko ikäni täällä asunut enkä tunne y h t ä k ä ä n lesboa. Ehkä en ole tehnyt tarpeeksi töitä asian eteen :D