Äidin identiteetti; uusi bloggaaja

  • 2 / 6
  • Tarjatuulikki
  • 20.12.2007 14:47
Hei Maj!

Onpa hyvä lukea, kävin blogissasikin. Itse olen bisse ja tiennyt sen aina parikymppisestä asti, nyt 44v. Tarinani on hyvin samanlainen kuin sinun. Erona ehkä se, että en ole suostunut kärsimään. En myöskään koskaan ole ollut miesten kanssa siksi, että täytyy. Epätietoisuus ei tietenkään ole ollut mukavaa, kun olen miesten kanssa eläessä kaivannut "todisteita" tykkämisestä naisista. Mutta kuitenkin olen aina tiennyt että näin on.

Ihanuuksien ihanuus: nyt niitä todisteita on! Näin hyvältä ei ole tuntunut koskaan.

Bi-seksuaalina koen olevani enemmän vaikka jotkut ihmiset kokevat, että silloin on vähemmän ja asia uhkaavaa. Tärkeää on tietää itse.

Uskon siihen, että asiat tapahtuvat ihmisten välillä, kun molemmat osapuolet ovat siihen valmiita. Ilmeisesti minä olin ihan valmis vasta kuukausi sitten, hyvä niin. Samassa merkityksessä helpottaa, jos tietää, että naisseura pitää naisista. Siksi olen nyttemmin hankkiutunut tilanteisiin, joissa takuuvarmasti on lesboja ja bi-naisia: dtm, nalle pub, hehku, sateenkaarikahvila myötämäessä, lepakkolaakso.... Toimii!

Keskustelu vaikka nenäkkäin voisi olla mukavaa, mitä arvelet? Tai kaikki muutkin, joilla tilanne on tällainen.
  • 4 / 6
  • Tarjatuulikki
  • 2.1.2008 15:38
Heippa!

Pahoittelen minäkin: mulla on harmillisia rekisteröitymispulmia. Ratkennee pian.
Naisasialiitto Unionilla on ainakin ollut bi-naisten ryhmä ja HeSetalla on myös, mutta ilmeisesti molemmille sukupuolille.

Onnistuisiko tapaaminen Helsingissä? Ehtosi ovat toimivat. Jos haluat laittaa minulle omaa postia, osoite on antaudu@luukku.com.
Unionin bi-naisten kahvila on seuraavan kerran ensi keskiviikkona 9.1.08 klo 18 alkaen osoitteessa Bulevardi 11 A 1, HKI. Tästä jo ilmoitinkin tuolla "Minne mennä, mitä tehdä"-palstalla.

Kyseessä on vapaamuotoinen keskusteluryhmä naisille.Tervetuloa :)