Viral Video Chart no 1

• 1 / 4
  • Perro
  • 24.8.2007 15:41
Helsingin Sanomat

Suomalaisversio Village Peoplen Y.M.C.A-hitistä on noussut internetin videolistan Viral Video Chartin ykköseksi. Gregorius-nimisen artistin versio NMKY on kerännyt eniten blogilinkityksiä kuluneen vuorokauden aikana.

Julkaisuvuonnaan 1979 Gregoriuksen kappale ei yltänyt hittilistoille. Esityksen taustalla tanssii Aira Samulinin ryhmä ja musiikista vastaa Olli Ahvenlahti orkestereineen.

Video on julkaistu alun perin Ylen Elävä arkisto -videosivulla, josta se on löytänyt tiensä myös YouTubeen.

Viral Video Chart laskee blogien linkkejä videoihin, jotka on julkaistu YouTubessa, Google Video -palvelussa ja MySpace -sivustolla.

Muualla verkossa:
Gregoriuksen NMKY-video YouTubessa helsingin sanomat

Suomalaisversio Village Peoplen Y.M.C.A-hitistä on noussut internetin videolistan Viral Video Chartin ykköseksi. Gregorius-nimisen artistin versio NMKY on kerännyt eniten blogilinkityksiä kuluneen vuorokauden aikana.

Julkaisuvuonnaan 1979 Gregoriuksen kappale ei yltänyt hittilistoille. Esityksen taustalla tanssii Aira Samulinin ryhmä ja musiikista vastaa Olli Ahvenlahti orkestereineen.

Video on julkaistu alun perin Ylen Elävä arkisto -videosivulla, josta se on löytänyt tiensä myös YouTubeen.

Viral Video Chart laskee blogien linkkejä videoihin, jotka on julkaistu YouTubessa, Google Video -palvelussa ja MySpace -sivustolla.

Muualla verkossa:
Gregoriuksen NMKY-video YouTubessa
  • 3 / 4
  • Perro
  • 24.8.2007 20:18
Kiitos Arkadas, kovalla kiireellä laitoin juttua ja olin laittavinani linkinkin mutta ei.......
  • 4 / 4
  • machobambi
  • 24.8.2007 22:19
Hyvä että asialle tuli nyt selitys! Kaverini Amerikasta laittoi linkin nimittäin jo toissayönä minulle ja kyseli, mikä ihme tuo oikein on! :)

Itse en ollut ikinä nähnytkään, joten huuli pyöreänä ihmettelin, mistä tuo homovideo oikein sai alkunsa. Seuraavaksi sitten Ylen arkistoon katsomaan, löytyykö sieltä koko-pitkä versio...