- 1 / 7
- timmy
- 12.8.2007 13:02
- 12.8.2007 13:03
"Ensimmäinen sinkku 12.9. julkaistavalta "Ihmisten edessä" albumilta on "Tunnoton". Sen sävellyksestä on vastannut Knipi ja sanoituksesta Jenni, yhdessä Juhani Lappalaisen kanssa. Toinen sinkku "Ihmisten edessä" kuultiin pe 10.8. ensisoittona YleX:n aamussa. Tämä erilaisesta rakkaudesta kertova biisi on Teemu Brunilan käsialaa." (Lainaus Jennin myspace-sivuilta http://www.myspace.com/jennivartiainen )
Olettekos sattuneet kuulemaan tämän ex-Gimmel Jenni Vartiaisen toisen soolosinkun Ihmisten Edessä? Itse satuin radion ääreen perjantaina ja kuuntelin ihmeissäni että tyttöhän puhuu lesborakkaudesta. Tosin ihan ketään-pelottelevalla "pidetään toisiamme käsistä"-tasolla, mutta kuitenkin. Jos tuo ensisoitto oli tapahtunut YleX:n aamussa, niin joku oli jo kerennyt toivoa kappaletta uusiksi, kun iltapäivällä minä sen vasta kuulin. Erittäin hyvä biisi, vaikken normaalisti peruspoppiksesta perusta ja hienoa että joku käsittelee näitäkin aiheita suomenkielisessä pop-musiikissa. Hyvä Jenni!
Ilmaiskaa ajatuksianne ja mielipiteitänne kunhan satutte kuulemaan kappaleen.
Olettekos sattuneet kuulemaan tämän ex-Gimmel Jenni Vartiaisen toisen soolosinkun Ihmisten Edessä? Itse satuin radion ääreen perjantaina ja kuuntelin ihmeissäni että tyttöhän puhuu lesborakkaudesta. Tosin ihan ketään-pelottelevalla "pidetään toisiamme käsistä"-tasolla, mutta kuitenkin. Jos tuo ensisoitto oli tapahtunut YleX:n aamussa, niin joku oli jo kerennyt toivoa kappaletta uusiksi, kun iltapäivällä minä sen vasta kuulin. Erittäin hyvä biisi, vaikken normaalisti peruspoppiksesta perusta ja hienoa että joku käsittelee näitäkin aiheita suomenkielisessä pop-musiikissa. Hyvä Jenni!
Ilmaiskaa ajatuksianne ja mielipiteitänne kunhan satutte kuulemaan kappaleen.