Kokoon?

Ed. ilmoituksista päätellen muillakin on haluja tutustua uusiin ihmisiin. Olisiko kellään kiinnostusta perustaa esim. peliporukka. Se voisi olla vaikka sellainen että pelataan yhdessä kivoja lautapelejä eri paikoissa, syödään ja juodaan juttuja. Ja sitten aina ei tarvitse pelata mitään jos ei huvita, voi tehdä muuta. Käydä vaikka leffassa tai taidenäyttelyssä yhessä. Tai lukea runoja ja satuja, rohkeat ääneen. Voi myös vaan olla ja puhuakin jotain saa jos haluaa. Aina puhuminen ei huvita. Miten olisi? Urheiluakin voisi jossain muodoin yrittää.
  • 2 / 20
  • lissuleppis
  • 17.7.2007 14:00
Heippa! Kuulostaa tosi kivalta, mä olen ainakin heti mukana! Kaikenlainen mukava illanvietto pienessä porukassa on hieno ajatus. Lisää porukkaa vaan ilmoittautumaan :) Ja ei muuta kuin aika -ja paikka: jos tapaaminen on pääkaupunkiseudulla niin mulle sopii missä vaan.
Loistavaa:) Meitä on jo kaksi. Odotellaan vielä vähän jos tulisi muitakin.
  • 4 / 20
  • lissuleppis
  • 19.7.2007 11:50
Jep! Ja mä olen saanut pari yhteydenottoa aikaisempaan 'Ystäviä etsimässä' viestiini täällä, että ehkäpä meitä voisi olla jo nelisen henkeä kiinnostunut tapaamaan ja tekemään jotain mukavaa yhdessä pääkaupunkiseudulla.

Olen lueskellut palstaa ja katsellut että täällä on ennenkin yritetty saada porukkaa liikkeelle ja tapaamaan, mutta juttu on vähän näyttänyt hajonneen, kun kukaan ei saanut lyötyä lukkoon selkeää paikkaa ja päivämäärää. Että ei tehdä sitä virhettä nyt! Ilmoitat vaan Tellus paikan ja päivän vaikka joskus perjantai tai lauantai-iltana elokuussa, esim. vaikka joku kahvila tai leffateatteri jos mennään porukalla katsomaan vaikka leffaa. Tai sitten tuo Sateenkaarikahvila Kalliossa näyttää aukeavan elokuun 16. päivä joten siellähän olisi hyvä paikka vaikka pelata pelejä ja tavata, vaikka ei se nyt paikkana mikään maailman trendikkäin olekaan, mutta ystävällinen ja voisihan sieltä aloittaa tapaamiset...? Olisi ainakin selkeä paikka ja päivä? Se on auki klo 18-22.
Hienoa jos kiinnostuneita olis edes muutama. Joo mä vain laittaa vaikka ensi viikon alusta jotain aikaa ja paikkaa missä voitais nähdä, toki muutkin voi tehdä ehdotteita. Elokuun alkupuoli sopii ainakin mulle.

Ennen kun nähään ni voitais jakaa jotain perustietoja toisistamme toisillemme:) Vai mitä mieltä?
  • 6 / 20
  • lissuleppis
  • 20.7.2007 15:26
Tottakai! Jos kerkiät kirjoitella vaikka mailia niin osoite on: leezah(at)hotmail.co.uk.
Mutta ihan tiivistelmänä: olen 31v ja helsingistä siis, en mikään hurja bailaaja-luonne ollenkaan vaan tuollaiset kuvailemasi illanistujaiset ja mukava tekeminen on enemmänkin mun juttuni. Ulkoilusta ja kävelystä tykkään myös, leffoista ja teatterista ja muusta sellaisesta, kahviloissa istumisesta, maailman ihmettelystä... :)

Laita vaan tapaamisaika ja paikka elokuusta, niin minä tyttö tulen ainakin ja ilmoitan sanaa eteenpäin. Mutta katsotaan vielä jos tulisi muita innokaita tänne palstalle mukaan.
Kaikki yhteisestä hengailusta ja tekemisestä kiinnostuneet, sovittiin että tavataan 17 elokuuta klo.18. Tekemisestä ei vielä ole ihan päätetty, ehdotteita otetaan vastaan. Säästä ja sellaisesta riippuen ihmetellään vaikka maailmaa oluella. Tai kahvilla tai mitä sitä nyt haluaa.
  • 8 / 20
  • lissuleppis
  • 27.7.2007 12:17
Moikka, mä ehdotan Kiasmaa, siellä on perjantaisin ilmainen sisäänpääsy, auki klo 20 asti. Ja alakerrassa mukava kahvila.
Heippa!

Mä olisin kanssa kiinnostunut tulemaan, mutta ko. pvm ei käy mulle. Jos jatkatte tapaamisia, niin mailailkaa tänne ihmeessä.
joo laitetaan viestiä. voit laittaa myös mulle osoitteesi niin voin meilata siihen.
Heippa! Mun email on mariankukka@netti.fi. Mailaa sinne, en nyt saa profiilistasi email osoitetta irti.
Minä olen kiinnostunut tulemaan, ja hyvällä tuurilla saatan saada tyttöystävänkin mukaan :)
Niin ja siis voitais nähdä vaikka Kiasman aulassa siinä kirjakaupan vieressä. Ok?
Voisinhan minäkin uskaltautua paikalle. Toivottavasti vain ei haittaa, että olen todennäköisesti kaikkiin muihin verrattuna varsinainen pentu (hei, pidän ikäistäni vanhempien seurasta!). Saavutan täysi-ikäisyyteni vasta kahden viikon päästä, eli jos päätätte mennä kaljalle, voin jatkaa Kiasmalta vaikka tauluja katsomaan tai muuta. :) Se ei haittaa minua yhtään, olen taiteenystävä.

Perustietoja vai? Olen 17-vuotias espoolainen ja pidän vihreästä väristä, pystykorvaisista koirista, kapeista kravateista, äidinkielenopettajista, telakoista, ruisleivistä, kulmikkaista silmälaseista, lattialla nukkumisesta ja siitä, kun sataa, paistaa ja tuulee yhtäaikaa.
Me tullaan molemmat, minä ja tyttöystävä. Eli perjantaina nähdään!
Minä olen myös kiinnostunut tapaamisista. Sähköpostini on vilijonkka76@luukku.com.
Sama täällä =) ! Missasin ensimmäisen tapaamisen töiden vuoksi, mutta liittyisin mielelläni joukkoon jos (ja toivottavasti kun) jatkoa seuraa. Mailiosoitteeni on thebeat4@gmail.com.
Mullekin voi laittaa viestiä, voisin kantaa korteni kekoon, jos järkkäätte vielä tapaamisia. Oon pk-seudulta, sähköposti armyofme@luukku.com.
heisu!

mäkin tulisin mielelläni, jos te vielä tapailette! helsingistä olen.
spostini on ippliv.vilppi@hotmail.com