Tänään 2.5.2007 tv1 A-studio

• 1 / 7
  • vaeltaja2006
  • 2.5.2007 18:15
A-studio: TV1 21:10 - 21:40 Uskalletaanko meillä puhua maahanmuuttajiin liittyvistä asioista oikeilla nimillä? Homojen juhla Helsingissä - Euroviisut! Ranskalaisten vaalitunnelmat.
Onkohan mulla ihan väärät muistot A-Studiosta menneiltä vuosilta, vai olikohan tohon ohjelmaan erityisesti panostettu?

Ensin päästettiin vauhtiin kaikki jotka haluavat ulkomaalaiset ulos Suomesta koska ne eivät osaa käyttäytyä.
Seuraavana sitten näytettiin kooste haalareissaan kuseskelevista opiskelijoista.
Sitten päästiinkin jo viisuihin ja homoihin, jonka pätkän sanoman juontaja kiteytti lopputokaisuun siitä miten hienoa onkaan että Helsinkin saadaan "iloiseksi" muutamaksi päiväksi. "Oma ja oikea" mielipide asiasta tuskin jäi kellekään epäselväksi.

Onhan se kiva saada vastinetta lupamaksuille. On on.
  • 4 / 7
  • Jukka
  • 5.5.2007 15:23
Minulle jäin "oma ja oikea mielipide" epäselväksi.

Mikä se tuon ohjelman perusteella mielestäsi oli? Kysyn tätä ihan tosissani.
No se vaikutelma mulle jäi että tämä rakas isänmaa olisi niin tolkuttoman paljon parempi ellei täällä olisi väärin käyttäytyviä ulkomaalaisia, kuseskelevia opiskelijoita, viisuilevia homoja tai muitakaan tyhjänpäiväisiä vähemmistöjä joita valtaväestön pitää elättää.

Juu, katsoin tuon pätkän kyllä aika väsyneenä :-)
Ainakin ne "viisuilevat homot" taitavat jättää ihan kohtuullisen valuuttapotin viisuilunsa ohessa. Se on sitä vaaleanpunaista rahaa... :)