Prince aiheutti pahennusta

Superbowlissa Princeä syytettiin siitä että esiiintyminen oli ollut homoseksuaalinen. Kitaraa oli pidetty fallossymbolina ja nyt Jenkkinuoriso on nyt turmeltu.

http://www.thesmokinggun.com/archive/years/2007/0305072fcc1.html

Seuraava lause on parasta mitä oon pitkään aikaan lukenut, eli tällanen palaute cbs:lle joltain katselijalta:

"I'm very offended and I would preferred not to have showed it to my 4 children who love football. One of them has hoped to be a quarterback and now he will turn out gay. I'm actually considering to check him for HIV. Thanks CBS for turning my son GAY."
Olen ihan pihalla näistä ison maailman isoista mediatapahtumista. Mikä on Superbowl? Onko se jotenkin keilailuun liittyvä juttu? Miksi siellä soitetaan kitaraa?

Hauska uutinen tuo amerikkalaisen vanhemman reaktio. Hiukkasen haiskahtaa koko juttu myös provokaatiolta.
  • 4 / 10
  • Dragon-85
  • 11.3.2007 13:24
Hee... Jopa minä vannoutuneena urheilunvihaajana tiedän mikä on Superbowl :D
  • 5 / 10
  • millikan
  • 11.3.2007 14:07
Superbowl on ainoastaan yksi maailman seuratuimmista urheilutapahtumista, vuosittain järjestettävistä varmaan se seuratuin. Eli amerikkalaisen jalkapallon mestaruusottelu Yhdysvalloissa.
Toivottavasti Prince cock rock pose tasapainottaa edes hieman Janet Jacksonin "wardrobe malfunction" aiheuttamaa kansallista traumaa.
Joo, jopa minä tiedän mikä superbowl on ,-) Sehän on se konsertti jossa ex-supertähdet vilauttelee väliajalla.
Let´s go grazy!
No nyt en enää yhtään ihmettele miksi homous on äärimmäisen vaarallista. Jos se kerran tarttuu noin helposti kuin tuossa ekassa viestissä kerrotaan niin eihän tässä maailmassa luulis kohta olevan enää yhtään heteroa jäljellä. Sukupuuttohan se tätä kansakuntaa uhkaa! Loistava kommentti kerrassaan ;-)
  • 9 / 10
  • millikan
  • 12.3.2007 14:53
Public eye kirjoitti: "Toinen saman tapahtuman yhteydessä suurta pahennusta aiheuttanut asia oli Snickers-mainos, jota Amerikan tiukkapipot pitivät myös homosteluun yllyttävänä."

Toisaalta monet homopiirit hermostuivat myös samaiseen mainokseen, pitäen sitä homofobisena. Ei oo helppoo...
Mun täytyy sanoa, että tää oli hauskinta pitkään aikaan!

sama Norjalainen (?) heppu (jonka nimeä EN voi muistaa), joka ennusti neuvostoliiton hajoamisen ja berliininmuurin kaatumisen, ennusti myös sisällissotaa jenkkeihin parinkymmenen vuoden sisällä.
Hyvältä näyttää!
Konservatiivit valkoiset jeesus-uskovaiset versus kaikki muut.
Murhaa ja kuolemaa saa näyttää primetimessa niin paljon kun lystää mutta annas olla jos vilahtaa nänni!
tai vielä hirveempää; homo.
Apua!

persuuksilleen on menossa mutta onneks sentään jaksaa naurattaa!