Lepakoita Treen seudulla??

  • 1 / 74
  • pikkumyy77
  • 10.3.2007 17:44
Heips!

Missäköhän luuraa Treen seudun lepakot? Ois kiva tutustua samanhenkisiin immeisiin Treen seudulla.
Oon suht "vastasyntynyt lepakko" vaikka en ihan lapsen kengissä ikäni puolesta enää viiletääkään. No pientä lapsenmielistä hulluutta toki tarvitaan aina! ;o) Mutta, jostaki tarttis alottaa, siispä ajattelin raapustella tänne jotakin vähemmän viisasta.

Mutta uusia tuttavuuksia? - Ilmottautumisia otetaan vastaan! =D
treen katukuva on täynnä lepakoita kun pitää silmät auki. kevät tulee, suomalaiset kömpii koloistaan...kauniita naisia kaupunki täynnä. kannattaa käydä pinkissä otavalankadulla, kaupungin paras nightclub.
Hei! Olen sinua vuoden nuorempi lepakko Tampereelta. Jos kiinnostaa tutustua, laita minulle viesti (se onnistuu klikkaamalla nimimerkkiäni), niin vaihdetaan aluksi vaikka mailiosoitteita :).
On kyllä.. Olin lauantaina ulkona, Pinkissä ja oikein hämmästelin, et kyllä nyt on kauniita naisia liikentessä. Onko jostain tullut Tampereelle uusi lesbo-aalto, vai olenko ollut laput silmillä tähän saakka? Kesää odotellessa..
Samaa olen tässä itsekin miettinyt.Olen muuttanut tänne n.vuosi sitten ja rupee olemaan vähän orpo olo.
En tykkää käydä ravintoloissa enkä edes uskaltaisi mennä mihinkään meikäläisten paikkaan yksin.
Olisi mukava tutustua teihin ihaniin naisiin vaikka maililla,vaihtaa kuulumisia ja tutustua,voisi käydä jossain muuallakin kuin kapakoissa.
Vuosia sitten kyllä tuli koluttua homobaarit porukalla mutta ei oikein enää iske.
Iloisesti otan tervehdyksiä vastaan.

Pride in the sky
Vaikka et ravintoloista tykkää, niin perjantain naistenbileissä on varmaan paljon naisia liikentessä. Itse tosin vielä arvon et menenkö vai en, kun on tuo Vappukin tulossa. Tosin se nyt on taas yksi turha juhla ja kyllähän nyt naistenbileet...
Niin,tuli mieleeni kun tässä on kesä lähestymässä ja eräs juttu on kokematta vaikka joskus aikoinaan piti se toteuttaakin.
REIVIT.Vaikka olenkin jo neljäkymmppinen niin tässä tomumajassa on "tyttö 20 vee"vankina.
En kylläkään vietä keskiverto keski-ikäisen elämääkään.
Joten jos joku nuoremmista naisista Tampereen seudulta tietää tulevan kesän reiveistä,olisi mukava saada tietoa.
Nimeä klikkaamalla pääsee postiini(kai).
Jos jäi viime perjantain naisten bileet Pinkissä väliin niin ke 16. päivä (helatorstain aattona) on Tempossa toiset heti perään. Allekirjoittanut suuntaa sinne viettämään ansaittua vapaailtaa. Seuraavat naisten bileet on todennäkösesti vasta syksyllä eli tilaisuus kannattaa käyttää hyväks.
haluaisin myös tutustua treen lepakoihin.. tässä toipumassa edellisestä suhteesta ja ois mukava tutustua uusiin ihmisiin :) ihan kaverina ainaki aluks.. et eiköhän mennä pikkumyy joskus yhessä muutamalle ja lähetään tutustuun muuhun porukkaan?? ;)
Hei, täälläkin kaivattaisiin kovasti uusia tuttavuuksia!

Itse olen niin saamaton lähtemään yksin mihinkään, että ihan harmittaa.

No nyt mä en enään tiedäkkään mitä muuta tähän kirjoittaisi :D
kerätään porukka ja lähetään yhdessä baari kierrokselle ja tutustutaan :) mä ainaki oon menossa yhen kaverin kaa ny perjantaina pinkkiin :)
Mä en taida nyt perjantaina päästä lähtemään mihinkään, mutta olisi kiva jos saisi porukkaa kokoon joku toinenkin kerta :)
no varmasti onnistuu joku toinenkin kerta :) mä vaan nyt oon luvannu kaveria pinkkiin viedä ko se ei koskaan oo siä käyny :)
eiköhän me joku porukka kasaan saada :)
Juu tamperella on todella paljon kauniita naisia. Ja ois kiva vaikka kuun alusta joku päivää kasata porukka pinkkiin tai mixeihiin. niin kaikki löytäis uusia tuttavuksia.
En ole kylläkään tuo otsikossa mainittu eliö, mutta ihan hauska kuulla että tampereelta löytyy näin tolkuttomasti porukkaa...asun siis täällä maalla:)
Onko jotain muita kivoja hengailu paikkoja pinkin lisäksi kun siellä on sellanen trendipopparimeininki...
mixeissä olisi tarkoitus seuraavaksi vierailla. minkälainen meininki siellä on?
onko pinkissä paljon porukkaa yleensä? oon kävässy siellä kerran, viime huhtikuussa ja siellä oli aivan kuollutta mutta johtuu varmaan siitä että oli perjantai ja tosiaan oli huhtikuu..:D vittu kun se ei ole sunnuntaina auki. huamenna olis kaverin kaa baarikierros ja aateltiin pinkkiä mutta korviin kantautu tieto ettei ole auki.
Kyllä vain, Tampere on täynnä kauniita naisia, osan kohdalla "gaydar" huutaa kuin palosireeni, mutta osa meistä lasketaan hyvin nopiasti heteroiksi. Ei ole ensimmäinen jos toinenkaan kerta kun kommenti toiselta lesbolta on "et sa voi olla lesbo!!" Ei kiva. Joka tapauksessa haluaisin puuttua nyt tähän baari voittoiseen seuranhakuun. En ainakaan itse voi uskoa löytäväni sitä "Oikeaa" umpitunnelissa pimeästä baarista jossa toisen kasvonpiirteetkin on kuviteltava.
Siksipä ehdotan että rakkaat kanssa sisareni, otamme itseämme niskasta kiinni ja menemme vaikka luistelemaan! No, ehkä tuo on jo yliampuvaa. Joka tapauksessa joku tällainen päiväsaikaan tapahtuva tapaaminen olisi ihana! Kannattajia?
uusia tuttuja kaivattais kipeästi täälläkin, lähtien ihan tyhjänpäiväsestä lorvailuseurasta sydänystäviin asti :) tällä viikolla on muutto tampereelle, enkä tunne koko citystä ketää muuta kuin kämppiksen yhden kaverin ja koirani siskon omistajan :D pohjoisesta päin oleva 20 vuotias näpsäkkä neitonen täällä siis :D
juu, ei sitä välttämättä baarista löydä kuin krapulan seuraavaksi aamuksi...:) onko tietoa mistään tulevista tapahtumista tampereen suunnalla lähiaikoina..? Pidän kaupungista ja nykyään asun n tunnin matkan päässä sieltä, mutta en ole katsonut katukuvaa vielä sillä silmällä että olisin hyviä mestoja löytänyt...
leimareissa olis kiva joskus käydä. harmi vaan, et työskentelen pe ja la yöt. se rajoittaa ikävästi bilettämistä ja ihmisiin tutustumista
Olisko halukkaita osallistujia Tampere tapaamiseen?
Jos alkuillasta jotain keilausta yms ja siitä sit jatkettas johonki jos kiinnostusta porukalla riittää?:D
Olis kiva tutustua uusiin tyyppeihin:D
Juu kiinnostusta olis :). Justiinsa muutin tänne enkä tunne oikein ketään. Keilata en kyllä osaa, heh..
On kiinnostusta. Oon vasta kämppää etsimässä mutta majailen sukulaisilla ja pystyy irtoamaan illanviettoon. ;)
Täällä ois kans yks vasta muuttanu joka on totaalisen ulkona vielä sekä kulkemisen ja paikkojen että ihmisten suhteen :) vois innostua lähtemää jos aika vain sopiipi
Sit vaan viestii mulle / cocoaalle niin järkätään miittiä. :)
Hephep!

Missäs mahtaa Tampereen seudun vanhemman "mallin" väki luurata? Olisi myöskin kiva löytää seuraa ilta- ja harrastusmenoihin :) Onko teillä ollut jo mitään tapaamisia tms mihin voisi paikalle pamahtaa?
en tiedä onko tapahtumassa, mutta ainakin minäkin haluaisin tavata tms. Mennä ulos porukalla tai jotain.
Tähän asti lähinnä yksin joutuu olemaan...

Tuolla Ystäviä etsimässä -keskustelussa oli jotain yritystä saada miittiä ikaan, mutta siitä nyt ei sitten valmista tullu.

Jos haluut lähteä joskus baariseuraksi treelle, laita viestiä mulle :}
Jeesh, heinäkuun alusta palailen taas Tampereelle. Pinkkiä on hirrrveä ikävä ja kiva olis tutustua uusiin ihmisiinkin, vaikka chances are että jos on baareiltu samoihin aikoihin niin siellä on naamatusten oltukin. Pieni paikkahan Tre loppujen lopuksi on :D

Ilman muuta olen messissä mukana mahdollisten miittien suhteen, ainakin millon nyt työt antaa myöten.
jepjep, minäkii lähtisin mielelläni mukaan. Olis kiva Tampereelta löytää muitakin tuttavuuksia kuin opiskelukavereita ja talli-immeisiä.. :) Täällä viime syksystä asunut, enkä vieläkään ole saanut aikaiseksi....
Sitä minäkin suht tuoreena lepakkotyttösenä olen ihmetellyt, että missä kaikki ne ihanaiset piileskelee ja mistä heidät tunnistaa? Ehkä minun tutkani on täysin rikki tai en osaa sitä käyttää ; ) En asu kaupungissa ja aika harvoin sinne tulee yksin lähdettyäkään. En ole koskaan käynyt edes Pinkissä. Enkä halua "keräillä kokemuksia" vaikka aika kokematon olenkin. Tahdon löytää Hänet, jonka viereltä haluan herätä joka aamu ja hänen kanssaan kartuttaa kaikkia mahdollisia kokemuksia kaikilta elämän osa-alueilta. Olen tavallinen kiltti maalaistyttö joka haveilee sen oikean löytämisestä. Onko muita kaltaisiani vielä olemassa? Niin monilla tuntuu kaikki pyörivän heti seksin ympärillä mutta ei siinä mitään vikaa ole. Meitä on niin moneksi.
Kuka lähtis rupattelemaan kahvikupin äärelle? Taikka jotain muuta, vaikka urheilemaan :)) Baareja ja biletystä en juurikaan harrasta, mutta esmes noita tulevia leimareitakin olen kyllä miettinyt, että olis ehkä kiva käydä katsomassa... Yksin lähtemisen kynnys vaan on niiiiin korkea :/
Leimarit on kyl sellanen tapahtuma et sinne uskaltaa mennä yksinki. Siä on aina niin paljon väkee. Nimim. useamman ku kerran yksin siä ollu. Mut jos ujostuttaa ni kyl musta ainaki seuraa saa...
Juu, rohkeasti vaan! Itsekin olen käynyt useamman kerran yksin Leimareissa, kun ei mulla oikein ole gaybaariseuraa omasta takaa (harvat lesbo/bi-ystävät joko asuvat kaukana tai eivät välitä baareista ja heterokavereiden mukaan houkutteleminen on vaikeaa). On mulla edelleen pieni kynnys lähteä yksin, mutta hyvä meininki Leimareissa on ollut ja joskus sieltä on löytynyt mukavaa seuraakin ;). Ja ainakin mä uskallan mennä huomattavasti helpommin juttelemaan gaybaarissa naiselle, joka näyttää olevan yksin liikkeellä kuin ison kaveriporukan keskellä.
Hei täältä olisi kovaa vauhtia Treelle tulossa yksi 26 -vuotias nainen lisää! Mieli on jo siellä, enää puuttuu asunto xD Siis, kertoisitteko naiset missä te siellä Tampereella liikutte? Aiemmista viesteistä päätellen Pinkissä taitaa moni käydä? Mitkä ihmeen leimarit? Sivistäisittekö tietämätöntä? Ja löytyykö paikkoja joissa ei soi radiohitit? Reggae, rock, metal?!

Jos, ja kun! sinne asti pääsen, olisipa mahtavaa lähteä porukalla pubiin, tanssimaan, keikalle, leffaan, tai mitä nyt ikinä!
Musta saa kyllä seuraa! Oon 24v tamperelainen, mut uusi tuttavuus näissä piireissä. Baareissa ja Leimareissa on tullu käytyä, mut olis mukava tehdä porukalla jotain! Keikoille ja elokuviin voisin mielelläni lähteä, varsinkin keikoilla on tullu käytyä tosi vähän viime vuosina!
Ei olla sovittu vielä! Esim. elokuva+jotain (syömään, baariin, tms.) muutaman viikon päästä?!?
Hienoa että löytyy ihmisiä menoihin! itse muutan treelle vasta muutaman viikon päästä, mutta sitten olisin mielelläni tekemässä kaikkea, ja tutustumassa ihmisiin! :)
Täällä yksi parikymppinen neito myös joka voisi lähteä leffaileen :)
Tampereella en kylläkään asu, mutta äkkiäkös sinne piipahtaa hyvän tekemisen perässä. Kun vaan saadaan leffa sovittua niin, että malttaa siitä maksaa. Tänä vuonna olen tainnut käydä katsomassa yhden leffan ja sitä ennen oli pari vuotta väliä, etten käynyt ollenkaan. Ja silloin aiemminkin kävin kun oli vapaalippu XD Olen hieman valikoiva elokuvien suhteen, mutta joustoa löytyy kyllä himppasen.
Pitäskö tässä kuussa kehittää jotain? Itselläni ei ainakaan ole mitään kummempia menoja toistaiseksi... Leimaritkin on seuraavan kerran ilmeisesti vasta joulukuussa.
Mulla on 28. päivä alustavasti sovittuna menoa, joten silloin ei ehkä mulle käy. 21. on ihan ok, myös se edeltävä viikonloppu kävisi. Mitenkäs muilla? Olisi tietysti hyvä jos löytyisi joku ajankohta jollon mahdollisimman moni pääsis.
Mulla on siihen 14. sovittuna jo menoa. Mut esim. sunnuntaitkin käy. Perjantaisin taitaa alkaa olla jo kaikenlaisia pikkujouluja...
Mä tuun mielelläni mukaan jos mahtuu joukkoon:)
Mulle kävis tuo 21pvä sitä edeltäväki kyllä.
Jos vaikka keilaamaan? tai jonneki istumaan ja pelaamaan?
Leffaki kuulostaa hyvältä, mut siel ei voi oikeen jutella ja tutustuu:D
Tosi kiva jos mahdollisimman moni pääsis! :) Joukkoon mahtuu! En pääse Leimareihin joulukuussa, joten olis kyllä kiva jos tapaaminen onnistuis tässä kuussa. Keilaus vois olla hauskaa, jos saadaan sopivan kokonen porukka kasaan! Pitäis varmaan hyvissä ajoin varata se. Tietty elokuvan ennen/jälkeen vois käydä syömässä ja istumassa jossain. Ilmotelkaahan muutkin jos se 21.11 käy! Katotaan sit mitä tehdään! :)
Mites ton tapaamisen kanssa, pidetäänkö se ens lauantaina jos tulee näin vähän ihmisiä vai miten?
Mulle on ihan sama. Mitä mieltä ootte? Oon mahdollisesti menossa muutenkin Pinkiin sillon lauantaina, en oo täysin varma vielä jos tapaamista ei oo.
No me ollaan menossa baariin tuossa illemmalla... Voit toki liittyä seuraan jos haluat! Tässä näytti välillä siltä ettei ketään muita olis tulossa.
Siis kymmenen aikaan tarkemmin...Itse olen ainakin melkein siihen asti tässä koneen lähettyvillä, jos haluat tulla mukaan/vaihtaa yhteystietoja :)
Saitteko te porukkaa kasaan, oliko teillä hauskaa?

Ite olen niin kaveriton tällä hetkellä, että tekis välillä mieli seinille puhua. Ja sit niin arkajalka, etten varmaankaan uskaltaisi tulla mihinkään tapaamiseenkaan...*huokaus*
Juu, tavattiin ja hauskaa oli, vaikka kovin montaa meitä ei ollut! :D

Toivottavasti esim. tammikuulle sais jonkun tapaamisen (en pääse ite tän viikon Leimareihin) ja mahdollisimman moni pääsis!
Kun porukalla tavataan eikä kukaan tunne toista niin kaikki on samassa tilanteessa! Et tuu mukaan rohkeesti vaan! :)
Hei luin noit viestei ja mietin et mahtusko punkeen mukaan kans yksi lisää jos esim nyt tammikuus olisi jotain..? :)
Täällä kanssa yksi ilmoittautuu 0/
Moni puhuu ettei yksin oikein uskalla, niin miten olisi jos aluksi jonkun toisen kanssa yhdessä "aloittelua" tai tutustumista hetkeä ennen miittiä, ja sitten yhdessä paikalle? Ehkä silloin kynnys ei ole niin korkea :)
Hei mäkin haluan ihan heti mukaan jos tulee uusia tapaamisia. Mun pitäis alkaa nyt enemmänkin sosialisoitumaan, varsinkin kun uusi asukas Tre:llä olen. :)
Saataisko järjestettyä tapaamista tammi-helmikuulle? Mitä haluatte tehdä? Onko joku menossa Leimareihin?
Tänään Mixein 20-v-synttärit, onko kukaan menossa, olisko tässä miitin paikkaa? :)
Mä kaipaisin seuraa Pinkkiin, joskus jos joku olisi halukas lähteen matkaan niin loistojuttu olis :)
hehheeheheh, oon tosi tyhmä mutt ois kiva jos juku vois selittää mulle mitkä on leimarit?? heheheheh, en mä vaa täältä lesboi löydä millää!!! missä ne eess on?? hahahah ;DD