WOW
pakko kysyä ja katsoa.. Ketään joka pelaisi kyseistä netissä? .. Pelkkä kyllä ja ei riittää.. :)
Juu tämä ei pelaa :)
Sen sijaan Everquest 2:ta kyllä :D
--Druusi
Huomasin että tuolla on tietokoneet yms. erikseen :) No ei voi mitään :D
Kyllähän WoWia tulee pelattua, joskus jopa hieman liikaakin.
Mitä mikä on muka liikaa?? Minullako todellisuus sekoittunut, on se vaan väärin kun täytyy välillä syödä ja käydä töissäkin. :)
Tyhmyyteni (asiassa jälkeenjääneisyyteni) myöntäen oletan, että 'WOW'on tietokone/konsolipeli ('World of War', 'Warlocks of Waggawagga','Weary old Wankers' tai vast.)
Olisin kuitenkin näin nostalgiapuuskassa kiinnostunut vanhoista kunnon 'Ultima' -peleistä. Underworld mikä hyvänsä, Ultima Collection tai muut uudemmat Ultimat jne, jos vaan toimivat XP:llä!
Laitan tämän myös sinne tietokoneosastolle ja ostetaan/myydään puolelle.
jaa voisimme ottaa pitkähkönkin keskustelun Ultiman valitettavan lyhyeksi jääneestä urasta.. Jeps pelasin niitä ekoja silloin joskus :) Tosin tunnustettavaa on että viimeiset Ultimat olivat bugisia alusta loppuun ;)
Tulihan tota WoWia koko viime kesä hakattua. Onneks alkoi koulut niin ei ole ehtinyt/jaksanut. :D Addiktiivista, addiktiivista.
Ja ultimat on kanssa ihan huippuja! Ei vaan taida nykykoneiden kanssa toimia hirveen hyvin ainakaan nuo vanhemmat versiot, kun nykyään on prosessorit niin nopeita. Kaapin perällä jossain tosin pitäis vielä "Ultima collection" romppu lojua kun sellainen pari vuotta sitten tarttui kirpparilla käteen. Siinä vissiin oli kaikki U8:n saakka, mutta eivät ainakaan mun koneella toimineet. :( Mutta tehty sellanen ainakin on. Ja noita vanhempia versioita pitäis löytyä netistä ihan laillisesti ladattavaksi, mielestäni Origin jonkun niistä pisti ihan vapaaseen levitykseen.
Voi kilttti Vermillion. Lähetä minulle. Pliis, pliis maksan vaikka mansikoita tosta Ultimasta. Tai niiin noh ja äh (vitosen voisin). En nyt mansikoilla ehkä maksaisi, mutta vaikka Euroilla. Siis kutakuinkin järkevän hinnan.
En pelaa World of Warcraftia, "Hack'n Slash" ei ole koskaan oikein vedonnut. Tykkään roolipeleistä, kuten Baldur's Gate (I & II), Icewind Dale (I & II) ja nyttemmin myös Neverwinter Nights (I & II).
Ammoisina aikoina, cauan cidden, tuli pelattua sellaisia klassikoita kuin Eye Of The Beholder I ja II, ja jonkin verran myös Ultima-sarjan pelejä (Underworldiin en koskaan oikein päässyt sisälle). Oi niitä aikoja.. :)
"Voi kilttti Vermillion. Lähetä minulle. Pliis, pliis maksan vaikka mansikoita tosta Ultimasta. Tai niiin noh ja äh (vitosen voisin). En nyt mansikoilla ehkä maksaisi, mutta vaikka Euroilla. Siis kutakuinkin järkevän hinnan. "
No mä yritän pitää silmät auki jos toi tosiaan tulee joulusiivouksen yhteydessä vastaan. Mut sen verran pitää sanoa että mulla ei ole hajuakaan tosta XP-yhteensopivuudesta, ainakaan edellisellä koneellani se ei toiminut mutta siinä tosin oli joku win98 tai jotain. Kuulemma Dosissa pitäis toimia jos jostain löytäis hiiri- ja ääniajurit dosia varten tms. ja sit vielä osais noitten kellotaajuuksien kanssa kikkailla kun muuten pelittää liian nopeasti. Tämä siis tuota vanhempaa Windowsia varten, uudemmista versioista en tiedä.
Mutta katson toki jos sen vaikka siivotessani jostain löydän ja kokeilen vaikka josko se XP:n kanssa toimii...
Voi kiitos!
Jeps, jokin aika siihen tutustuin kaverini kautta ja nyt sitten olen jäänyt koukkuun. Ah, etenkin se naispuolinen gnome :D Thih. ^^
Hah, alliancen pelaaminen on neitien hommaa! On kiva olla paha! Etenkin paha lehmä. Tai siis sonni. :D
Mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!
Ei siis millään pahalla neideille tai kenellekään muulle joka tuosta nokkiinsa ajatteli ottaa... :P
Alli puolessa ei ole mitään neitimäistä. Itsellä eri servereillä kummankin puolen hahmoja. Tosin pelaan lähinnä hordella.
Ja Kor´gal on lähinnä serveri. Tosin tuon ollessa kaaduksissa otan allin :)
Kieltämättä hordessa on enemmän potkua ;) Milloinkahan sinne saisi sellaisen karhumiehen käyttöön ...
Noh, myönnetään. Oli minullakin joskus miespuolinen Night Elf. Viheltelin sillä ohikulkeville miespuolisille hahmoille. :D
Kyllä oli hauskaa traumatisoida 12-vuotiaita herkässä iässä olevia lapsosia. >:D
Jaa itse ei tarvinnut eilen kuin vain sanoa ikäni niin alkoi kauhistelu. Sitten kysyi onko mulla tyttöystävää; vastasin ei, seuraavaksi kysyi olenko sinkku, johon vastasin en :) Jaa sillä meni hetki ymmärtää... Siinä karisi senkin harha luulo ettei netissä ole homoja pelaajia. Ok ehkä se että suutelin miespuolista tonttua siinä sivussa paljasti loput jos jotain jäi epäselväksi.
mie pelaan. on välil ollut pitkiäkin taukoi, joka jälkeen ain aloittanut uuden hahmon:D. alku alkaa vaa välil jotenkin kyllästyttämään ku ei oo missää killas ni ei aina oo niin helppoa saada kaveria pelaamaan. nyt odotan innolla sitä lisäosaa, jotta saan blood elfin käsiini :P.
Pakko kysyä milläs servolla pelailet.. :)
mie nyt ku aloittelen uudestaan ni menen tuonne stormreaven servulle. mul on yks hahmo jadenaril ja toinen genjuroksel. saa nähä löytyyks stormreavenilt täkäläisiä :)
Viimeksi aktiivisesti tuli wow:ia pelattua joskus beta aikoina. Sen jälkeen innostus laantui ja nyt on ollut yli vuos taukoa. Toki viime aikoina on ollut mielessä, että jos aloittas taas pelaamisen.
harmi että Blizzard on äärimmäisen homo kielteinen eikä salli homo kiltoja ;)
Mitäs blizzardista. Kilta pystyyn vaan ja kun ne sulkee sen niin oikeuteen heti! Seksuaalivähemmistöjen syrjinnästä nousee ihan mukava mediakohu. :D
Ja sitten blizzardin tarjoamat sovintorahamiljoonat takataskuun ja baanalle. :D
Kyllä WoWiin voi homokillan pistää pystyyn. Muistaakseni pari vuotta sitten Pelit-lehdessä oli juttua, että joku Blizzardin työntekijä oli saanut syytteen syrjinnästä kiellettyään erästä pelaajaa perustamasta tällaista kiltaa ja taisipa tämä sitten vielä hävitäkin samaisen oikeusjutun.
Jaa itseasiassa kyseinen asia sai sen verran aikaan että suomessa toimineet killat joutuivat lopettamaan.
Tuota en tiennytkään. Tosi harmillista, että tuollaista tapahtuu. Jouduttiinko ne lopettamaan Blizzardin painostuksesta?
Ymmärtääkseni joutuivat juuri kyseisen painostamana lopettamaan. Eli avointa seksuaalisesti poikkeavaa kiltaa ei blizzard hyväksy :) Eikä tuolla pelissä saa kailottaa suureen ääneen seksuaalista poikkeavuuttaa ;) Gay sana lasketaan kirosanoihin ja siitä puhuminen ei kuulu perhepeleihin :D
Itse en WOWia pelaa, mutta olen kuullut että siellä olisi jotakuinkin kaikki seksiin viittailu julkisilla kanavilla kielletty?
Tuossa jotkut haukkuivat joitain tyyppejä jotka majatalon yläkerrassa vetivät reippaita nettiseksisessioita kanavalla joka näkyi sitten kaikille tietyllä etäisyydellä oleville...ja banni viuhuu.
Pakko todeta että nyt tuo on tuolla sallittua ;) Ainakin Outlandissa on vallan komea kilta pystyssä ;)
Jaa-a tuli sitä joskus hakattua mut innostus laantui kun piti iltamyöhään juoksennella raideissa ja kyllästytti kun ihmiset otti pelin tosissaan.. Wowin ansiosta paino putosi tosin 10 kiloa :P ja sosiaalinen elämä jäi vähän sivummalle.
Itsellä tulee näin kipeä lähinnä pelattua enemmän. Sosiaalinen elämä muutenkin vilkas ;)