Baffin books
Tietääkö kukaan sanoa kun ei nettisivustolla syytä näy, että miksi loppuunmyyvät kaiken pois? Tietääkö kukaan vastaavaa hyvää palvelua... mistä voi tilata esim leffoja, kirjoja... yms sateenkaaritavaraa?
Ihmettelen itsekin, mikä syy on tälle loppuunmyynnille. Lopetetaanko toiminta kokonaan?
Lainaus Baffinbooksin kotisivuilta. Viimeinen lause vastaa kysymykseen:
Loppuunmyynti.
Kaikki tuotteet myydään loppuun.
Alasivuilla Gay, Lesbian, Trans, GayAdult olevista linkeistä löytyvät tuotteet alennuksineen.
Lisää alennettuja tuotteita loppuunmyyntiin päivitetään välillä 10.10.–25.10.2006.
Listat päivitetty viimeksi: 8.10.2006 klo 21:00.
Loppuunmyynnin jälkeen Baffin Books sulkee ovensa.
Samaa olen harmitellut minäkin, eikö Suomen kokoisesta maasta tosiaan löydy tarpeeksi asiakkaita ainoalle lesbo/homokirjallisuuteen erikoistuneelle kaupalle? Ainoa vaihtoehto nyt kai tilata ulkomailta alan kirjoja, leffoja ym. Luottokortin omistaville tämä ei kai tuota suurempia ongelmia, muille saattaa olla hieman hankalampaa. Olisi kiva kuulla ulkomailta tilanneiden kokemuksia ja suosituksia; missä on nopeat toimitusajat ja hyvät valikoimat lesbo/homo kirjallisuutta. Amazonista kai löytyy jonkun verran, muiden kokoelmiin en ole vielä ehtinyt tutustua.
siellähän on törkeen kalliit hinnat edelleen. Ei ihme et bisnes ei kannata. Noi kaikki itemit saa muualta halvemmalla.
Olen jonkun kirjan ostanut saksalaisista gay-kirjakaupoista internetin kautta. Hinta tulee korkeaksi, koska ne lähettävät kirjat paketteina ja pakettien postitus on tosi kallsita. Hinta tulee usein kaksinkertaiseksi. Jos ne tulisivat kirjeenä, olisi paljon halvempaa.
jos et nimenomaan halua ostaa gay-kaupoista, saat kirjat todennäköisesti halvemmalla muualta. itse olen ostanut kirjoja esimerkiksi play.comin, amazonien ja bookplus.fi:n kautta.
Asuessani Saksassa tilailin englanninkielisiä kirjoja Amazon.uk:stä, eli britteinsaarilta. Tosin enimmäkseen Terrypratchetteja, eikä gay -genreä, mutta yllättävää kyllä ne ainakin siellä tulivat halvemmiksi kuin kirjakaupasta oastetut versiot (Tosin myönnettäköön, että Saksassa ei-käännöskirjat ovat aivan sikakalliita. Ainakin olivat silloin kuin siellä asuin...) postituskulut mukaanlukien...
sitten valitetaan, ettei täällä ole mitään, vaikka syy on siinä, että kun on, niin ei siltikään osteta...