3.6.06 Fake - poliisipari Randy ja Dee (YLE Teema)

• 1 / 4
  • meclibre
  • 3.6.2006 14:03
suora lainaus: "Ike Suzukin Fake - poliisipari Randy ja Dee (Fake, 2000) edustaa teinipoikien tai miesten välistä rakkautta käsittelevää shounen ai -lajityyppiä. Newyorkilaiset poliisit Randy ja Dee lähtevät lomamatkalle Englannin maaseudulle tarkoituksenaan selvittää keskinäisiä tunteitaan. Kaksikon rauha rikkoontuu, kun paikalle saapuu useita kutsumattomia vieraita. Kaiken lisäksi seutua piinaa japanilaisia uhreikseen valitseva murhaaja. Tilannetta sekoittavat edelleen etsivä Barclayn ja hotellin omituisen omistajan ilmaantuminen. Randykin on vaarassa, sillä hän on äitinsä puolelta japanilainen. Parivaljakon on saatava salaperäinen murhaaja kiinni, ennen kuin Randy joutuu hänen uhrikseen. Mihin suuntaan miesten välinen suhde kehittyy?"

Vaikuttaa mielenkiintoiselta!
Meinasitteko seurata?
Noi voi persus!

Tuo on nyt jo 3 kertaa tullut Teemalta ja minä, suuri animen ja mangan ystävä olen joka kerta missannut sen informaatiokatveesta johtuen. Ottaa päähän!

Tälläkin kertaa olin töpöttelemässä metsässä rinkka olalla Randy & Deen lähetysajankohtana.

Näyttäisivät jotain kunnon shounen-aita kuten esim. Gravitationia tai Yami no Matsueita R&D:n lisäksi.
No, onneksi Gravitation taitaa olla jo kokonaisuudessaan julkaistu DVD:illä länsimaissa (ensimmäinen levy tuli Kanadassa ulos syksyllä 2004)