Haluasisin saada tietoa asiasta..!

Haluasisin saada tieto asiasta, kun en muista: mikä oli rekkalesbo?
  • 2 / 17
  • Pora-liike
  • 10.5.2006 17:57
Rekkalesbo on tietysti lesbo joka on rekkautunut, eli rekisteröidyssä parisuhteessa.
Hmm, voi kai sen noinkin tulkita, kuten Pora-liike. Mutta eikös silloin sanota ennemminkin "rekkautuneeksi" lesboksi?
Luulen kuitenkin, että rekkalesboksi on yleisemmin sanottu Suomessa maskuliinisen habituksen omaavaa lesboa. Tavattu usein baariympäristössä.
Itse olen kuvitellut, että juuri rekkalesbot ovat sellaisia, joista näkemys on aika yhtenäinen. Kyseessähän on yksinkertaisesti rekkakuskeilta näyttävät lesbot. Eli pelkkä maskuliinisuus ei siihen riitä, vaan mukana on myös erittäin tyylitön pukeutuminen. Ja ennenkuin joku ottaa herneet nenään, niin olen kyllä nähnyt pari asiallisesti pukeutuvaa rekkakuskia, jotka eivät siis olleet lesboja;-)
Alahan googlettamaan sanalla "rekkalesbo" niin löydät tiedon täytettä hakemaasi asiaan. "Rekkalesbo on yhtä leveä kuin pitkä,ääni kaksi oktaavia matalampi kuin tavan miehellä ja pahansisuisempi kuin kolme Justiinaa yhteensä. Pukeutuu yleensä lenkkareihin, verkkatakkiin ja kauhtuneisiin farkkuihin tai verkkareihin." (linux) . Kaikkea sitä pitääkin selittää;) . Aurinkoista päivää kaikille!
Olihan noi teidän kaikki tekstit kyl tuttuja joten en kuitenkaan ollut ihan hukassa siitä sanasta. Tonkin asian sanoi mieheni paras kaveri joka näyttää kyllä vihaavan mua ja kuitenkin se kaveri sanoo etttei sillä oo mua mitään vastaan.. Tonkin asian kuulin toista kautta en suoraa tuolta kaverilta..
Ei oo tästä kaverista kuulunut mitään joka sano mua rekkalesboksi.. Onhan se vähän outoa, kun ensin sanoo ettei sillä oo mua mitään vastaan ja kuitenkin teot ovat toista kuin sana mitä puhuu.. Viimeksi kun se kaveri kävi meillä niin se ollut jo muutaman tunnin ja ku mä tulin himaan niin sen piti lähteä miltein heti ovesta ulos sillä selityksellä et pitää mennä lepäämään himaan vähäksi aikaa.. niinhän toi kaveri on jo jokin aikaa tehnyt ja nyt ton sanomisen jälkeen ei oo näkynyt meillä.. Mieheni oli muka hänelle paras kaveri, mutta en kuitenkaan ymmärrä sitä et mua pitää haukkua selän takana ja yleensä tämä kaveri puhui kaikista asoista mulle mikä sen mieltä painoi.. Onneksi mieheni tajusi sen ettei kaveeraan kysyisen kaverin kanssa enää.. Mieheni saa nykyään olla aina sed joka soittaa sille ja se ei soita koskaan takaisin.. Ai se kaveri jaksoi hokea sitä et on masentunut ja plää plää.. Jota mä en ymmärtänyt enää lopuu vaiheessa.. Mulla oli silloin yx kerta just kuollut faija ja tää kaveri jaksoi hokea masennuksestaan meille tai oikeastaan se kaveri sanoi sen asian mulle.. Onneksi kavereita tulee aina lisää ku yx kaveri on menneen talven lumia..
kliseen mukaan asuste on tietenkin flanellipaita ja siilitukka. Ei meikkiä missään nimessä. kohtuuttomat juomatavat kuuluvat myös asiaan.
I think in English, the word is Diesel Dyke, or Eighteen Wheeler... I have known a few just in passing, and they tend to be, well for want of the better word, quite mannish, more Stone Butch...or perhaps like a Bulldagger, but like hard core Leather aficionados, what lies beneath the surface is usually very interesting... Appearance is not everything... Semantics is fun...

Let me see what Wikipedia has to say about this all...

http://en.wikipedia.org/wiki/Dyke_(lesbian)
Tikru76...miten tuo sun tilitys nyt liittyi tuohon sun kysymykseen...hu, Mulla tuli ainakin hengästys kun sitä luin.

Nyt kaiki rekat hyökkää mun kimppuun (ekä sillä tavalla kuin haluaisin, heheh) kun sanoin että mun mielestä rekat on enemmän miehiä kuin miehet yleensä, kliseisesti liikkuvat ruutupaita ja farkut päällä, siilitukissaan ja kaljatuopissaan humalassa homobilessä haastamassa riitaa tai iskemässä tai "iskemässä" vaan muuten naisia. Käyttävät miesten dödöjä, jopa partavesiä (ihan sama kasvaako parta vai ei, joillakin kasvaa...), alushousuna bokserit, tennissukat jalassa. Vaikka itsekkään mikään femme ole niin rajansa kaikella, hu. Tottakai jos rekoista tykkää niin onhan ne niii-iin ihania mutta jos ei tykkää niin aivan kauheita.

No, Niina selittikin asian ihan asiallisesti, ei mun mielestä termi rekka viittaa mihinkään muuhun kuin tuohon käyttäytymiseen tai pukeutumiseen. Yleiseen olemukseen ja elämäntapaan. Ei kyllä ainakaan siihen että kaksi naista olisi rekisteröityneet, mistä sellanen luulo on tullut?

Hieman provosoivalla päällä tänään (ok, mä olen maanut pari päivää flunssassa...) mutta siitäkin huolimatta rentoa viikonloppua kaikille!

Tuulia
niin no munkin käsitys rekkiksistä on ihan samanalinen kuin edellisellä kommentoijalla. Ne naiset ei ole millään tavalla viehättävii eikä kauniita. vaikika toiset ovatkin todella mukavia.en siis ala tuomitsemaan ketään ulkonäön perusteella. itse en kuitenkaan ole kiinnostunut rekkalesboista..
muokkasin oikeinkirjoitusta
  • 12 / 17
  • brown-eyed girl
  • 22.10.2006 16:35
minä tunnen kyllä muutaman rekkiksen, joiden ulkoinen olemus sopii näihin kuvauksiin, mutta jotka ei juo juuri lainkaan. ei siis pidä yleistää!

ja mitä sitten itse kukainenkin pitää "kohtuuttomana"...onko se siis enemmän kuin 4 olutta yhtenä iltana, vai onko sekin jo kohtuutonta?
Onneksi me emme ole enää missään tekemisissä tämän tyypin kanssa joka sanoi musta sen rekkalesbo jutun.. Nyt ku kuulenkin sen ihmisen nimen niin alan näkemään punaista koko asiasta ja siitä ihmisestä..
Mielestäni rekkakuski termi on ongelmallinen. Monista "rekoista" tulee mieleeni ennemminkin mönkijä tai korkeintaan Bob-Cat. Mut ei sentään 18- pyöräinen maantien kuningatar;-) Ne todelliset rekat usein kuitenkin on niitä femmejä jotka vie ja rekka vikisee :D
Minä taas pidän nimenomaan miesten dödöistä, vaikken olekaan rekkalesbo. Juuri nyt on Body-Shopin miesten deodorantti käytössä ja ihanan raikas tuoksu!! Tyylillisesti olen naisellinen. Eli ei dödö kerro paljon mitään ihmisestä...
Onhan ne miesten dödöt paremman tuoksuisia kuin naisten.. Anteeksi eilenkirjoitin väärin.. ku piti pistää viestiin et mulla yx dödö jota käytän aina silloin tällöin ja se on nimenomaan miesten tuoksu..