- 1 / 4
- nightflyer
- 26.4.2006 13:06
Tuossa kerran aamuyöllä töistä tullessani satuin laittamaan MTV Finlandin päälle ja kas, mitäs sieltä tulikaan: Dallas Superstarsin uusi video! Hetken googlettamisen jälkeen kävi sitten ilmi, että pojat ovat julkaisseet uuden levyn jo maaliskuun aikana, nimeltään Higher State. Olin todella pettynyt, koska en ollut nähnyt minkään sortin mainoksia saati kuullut radiosta yhtään mitään uutisia tuosta levystä, mutta onneksi kaksikon kotisivultahttp://www.dallassuperstars.com voi kuunnella uuden levyn biisejä. On kyllä aivan mahtavan kuuloinen levy, vielä parempi kuin parin vuoden takainen Flash, joka on kohta jo puhkisoitettu soittimessani (okei, ei cd-levy kulu soitettaessa, mutta kuitenkin :oP). Uuden levyn lemppareita itselläni ovat ainakin Fiesta Loca, Higher ja Fine Day, josta on tosiaan siis tehty musavideokin
Löytyisikö muilta kommentteja? En varmaan ole ainoa ranneliikkeessä kävijä, joka poikien musiikista pitää... Oletteko kuulleet uutta tuotantoa tai joko on levy hankittuna? Itse joudun odottelemaan vielä ~päivän verran, kun paikalliseen levykauppaan tulee uusi erä. Siihen asti pitää varmaan käydä sitten tuolla kotisivulla soittamassa noita parinkymmenen sekunnin pätkiä tai kuunnella vanhaa levyä :D
Löytyisikö muilta kommentteja? En varmaan ole ainoa ranneliikkeessä kävijä, joka poikien musiikista pitää... Oletteko kuulleet uutta tuotantoa tai joko on levy hankittuna? Itse joudun odottelemaan vielä ~päivän verran, kun paikalliseen levykauppaan tulee uusi erä. Siihen asti pitää varmaan käydä sitten tuolla kotisivulla soittamassa noita parinkymmenen sekunnin pätkiä tai kuunnella vanhaa levyä :D