Mitä mieltä ootte kaljupäisistä naisista?

Mitä mieltä ootte kaljupäisistä naisista? Onko ne mielestänne seksiksikkäitä vai mitä? Mä oon itse kaljupäinen nainen.. Aika monelta on tullut hyvää palautetta et sulle sopii toi kaljupäänuppi tosi hyvin. Siloin aikanaan, kun leikkasin ekan kerran pääni kaljuksi systerini ei hyväksynyt sitä silloin eikä oon oikeastaan hyväksynyt edelleenkään sitä et pidän pääni kaljuna. Sanoinhan mä systerilleni silloin et omapahan on pääni itse kannan sitä etkä sä.. Sen jälkeen hän rauhoittui vähäksi aikaa ja oli hiljaa mulle.
mä olen kanssa.. ja palaute on ollu tosi positiivista. tosin mutsi ja faija kuittaillee välillä vieläkin, mut on se mutsikin joutunu kommentoimaan et "kyl täytyy myöntää et toi sopii hiton hyvin sulle".
siskoja mulla ei ole ja kaikki veljet tykkää. :D
Mitä mun tykkäämiseen tulee kaljupäisistä naisista... noh, kyl mä tykkään et naisella on hiukset, itelläni en vaan niistä välitä.
Kalju nainen on tosin seksikän jos se sopii. :)
Mulle aikanaan yx kampaaja sano, että mulle sopii kalju tosi hyvin..
Kalju tai suurimman osan aikaa erittäin lyhythiuksinen olen minäkin. Pelkästään positiivista palautetta on tullut ihmisiltä ja jopa vieraat ihmiset ovat kehuneet kallon muotoa xD Tietenkin isovanhemmat hieman karsastavat, mutta ovat hekin lopulta myöstäneet, että kalju sopii minulle. Olen aina ollut laiska ja huono laittamaan hiuksiani, joten tämä kampaus on aivan nappivalinta siinäkin mielessä. Johan minulla ehti pitkät hiukset 28 vuotta olemaankin. Kaljustani huolimatta olen naisellinen nainen ja tykkään pukeutua nätisti ja laittautua. Monia tämä ulkonäkö vaan tuntuu pelottavan ja vähemmän ihmiset enää uskaltavat juttusille. Flaksi on siis huonontunut.
  • 5 / 87
  • FreakGirl
  • 4.3.2006 16:54
mie leikkasin ekan kerran kaljuksi 14 vuotiaana ja nyt kalju onpi ollut neljä vuotta minulla:) kehuja on tullut todella paljon:) kaljut naiset ovat miusta seksikkäitä:)
Itse suosin lyhyitä hiuksia, sillä aika harvalle sopii kalju pää. Ulkomailla olen nähnyt muutaman kauniin kaljun naisen. Naisten bileissä näkemäni kaljut naiset ovat olleet sen verran rekkakuskien näköisiä, että katse on yleensä kääntynyt muualle ja todella nopeasti.
Mulla oli kanssa pitkät hiukset noin 20 v ja sittten leikkasin hiukseni lyhyiksi ja sitten lopulta leikkasin kaikki pois eli kaljuksi. Kalju päänuppi mulla on ollut n. 7 vuotta..
  • 8 / 87
  • taskuruoho
  • 18.3.2006 20:41
Jos ihastun niin ihastun kyllä ihmiseen enkä tukkaan, mutta jos puhtaasti estetiikan kannalta kysytään, minusta kaljut naiset on aika rankan näköisiä. Minulle tulee mieleen vihainen ja kiukkuinen angstityyppi.
Eihän katso sitä onko nainen kalju vai ei.. Se on tosiaankin kiinni ihmisen luonteesta ja siitä miten itse ottaa huomioon myös muut naiset..

Onhan tosta kyllä tullut tosi paljon kiitettävää palautette nimittäin kaljusta päästä..
En nyt oikein ymmärrä. Minkä ihmeen takia on niin vaikeeta sanoa tykkään/en tykkää, vaan pitää aina turvautua kaikenlaiseen PC roskaan ettei vaan vahingossa sattuisi loukkaamaan jonkun tunteita. Jotenkin vaikeeta kuvitella, että loukkaantuisin jos joku kirjottaisi tällaiselle keskutelu palstalle, että kyllä lyhyet hiukset on mun mielestä seksikkäämmät, kun itselläni on pitkät. Kai ihmisillä on oikeus erilaisiin mieltymyksiin? Ei kai ihmiset nyt ole ihan niin tyhmiä, että joka keskustelussa tarttee tolkuttaa siitä kuinka "kun sen oikean kohtaa, niin ei kyllä haittaa vaikka kasvais ruohoa sieraimista".

Halloo! Asiat voi ottaa vähän rennomminkin, niin ehkä sitten saataisiin vähän värikkäämpää keskutelua aikaiseksi.

Terveisin eräs joka tykkää enemmän siitä että naisella on edes jonkun verran hiuksia:)
Ajattelin ihan samaa, että eihän tässä ollut kyse siitä seurustelisitko kaljun naisen kanssa vaan siitä, että onks kalju yleensä kiva.
Mun mielestä kalju on kauhea, en katso toista kertaa naista jolla on kalju - oli kallon muoto kuinka kaunis tahansa.
Kalju on kovan ja jo mainitunkin rankannäköinen. Tosin muutenkin kuolaan yleensä pitkähiuksisten naisten perään - naisessa pitää olla pehmeyttä, herkkyyttä ja sen sellaista - myös ulkoisesti:)
Karina77, en tarkoittanut kritiikkiä mitenkään erityisesti sua kohtaan, vaan yleisesti tämän foorumin Naiset palstan keskusteluja kohtaan. Jäi mainitsematta.
Ei se mua haittaa jos joku nainen ei pidä siitä, kun oon kaljupäinen.. Onhan se nainen siinä vaiheessa ainakin reheellinen jos sanoo ettei sitä kiinnosta kaljupäiset naiset.. Eihän tämä ole kuin keskustelua..
En mä loukkaannu jos joku nainen ei pidä siitä et toisella naisella naisella on kalju päänuppi.. Miksi pitäisi loukkaantua moisesta.. mielipiteitä on onneksi paljon erilaisia..
Mulla on tukkaa enää noin kaksi senttiä jäljellä ja ajattelin vapun kunniaksi ajaa kokonaan nämä pois. Alunperinhän idea lähti siitä, että halusin oman tukanvärini takaisin/vittuilla kaikille pieneksi homopojaksi haukkuville idiooteille, ja vetäisin sitten koneella tukan pois. Tykkään tästä lyhyestä mallista, voisi olla lyhyempikin.

Sitä en tiedä, onko tämä lyhyt siili vaikuttanut jotenkin mun "flaksiin" naisten suhteen, mulla on ollut tämä vasta vähän aikaa. Mutta positiivista palautetta on tullut... Kukaan ei ole pahaa sanaa sanonut.

Kalju voi näyttää naisella joko tosi hyvältä tai tosi kamalalta. Hirveintä on, jos ei omista takaraivoa. ;) Toinen turn off on se, jos päänahka on huonossa kunnossa. Se ei sytytä. Mutta kaljukin nainen voi olla todella naisellinen ja seksikäs. Pidän siitä, jos kalju korostaa naisellisia puolia kuten kauniita silmiä tai muuta vastaavaa. :) Kalju voi myös saada ihmisen näyttämään laatikolta........
Kun päänuppi on kalju niin se on ainakin helppo hoitoinen.. Kerro jossain vaiheessa sitten miltä tuntuu olla kaljupäinen?
En vetänyt ihan kaljuksi, millisiili riitti. Mukava tämä on kyllä. Vaikka mä hikoilenkin ihan yhtä paljon kuin sen pidemmän tukan kanssa... ;)
Kalju voi olla todella hyvän näköinen, tai sitten outo. Se tosiaankin riippuu niin paljon ihmisestä. Näini pari kesää sitten useamman kerran todella upean näköisen kaljupäisen naisen, ihan mielettömän hieno! Toisaalta taas vastaan on tullut myös pelottavan näköisiä kaljuja.. Vaikka saattoi myös johtua enemmän tuimasta ilmeestä kun siitä päästä! :D

Millisiili näyttää kyllä hyvältä. :) Itsekin saattaisin kokeilla jos ei olisi niin kaamean luonnonkiharat hiukset.. Toisaalta.. Mahtaakohan mulla olla takaraivoa? :D
Kalju on ei,ei,ei. Sänki on joillain ihan ok, aiemmin mainitusta kallon muodosta riippuen. Itse en pidä viehättävänä kumpaakaan...Eli en lähtisi pokailemaan kaljua/sänkipäistä tyttöä. Näyttääpä pahalta kirjoitettuna, huhhuh :)
Kyllä mun mielestä kaljut naiset on erittäin seksikkäitä... täytyy kyllä sanoo että kaikille se ei sovi,oon nähny tapauksia jotka on todella järkyn näköisiä!!! Ite haluisin mutta kuulun tuohon järkyt katekoriaan niin en voi leikata!!!!
Ittelläni on ollu millisiili aika montakin kertaa ja nyt kasvattelen poikatukkaa, mutta eipä sitä tiiä millon tähän kyllästyn ja surruttelen koneella takaisin siiliksi..
Täysin kaljua en voisi ottaa koska en pidä sitä hyvännäköisenä. Se että on edes milli hiuksia, näyttää ja tuntuu koskettaessa paljon paremmalta.
Anteeksi nyt vain, jos tätä ei saisi suoraan myöntää, mutta minusta kaljut naiset ovat hirveitä. Niille pitäisi määrätä päiväsaikainen ulkonaliikkumiskielto. Johan niitä lapsetkin pelkäävät.
Kaljusta tulee vain hyvin hyvin helposti sellainen assosiaatio, että on sairas ja parhaillaan läpikäymässä rankkoja hoitoja. Varsinkin jos kalju ei ns. sovi yhteen muun habituksen kanssa. Jos naama on täynnä lävistyksiä ja iho täynnä tatuointeja, niin ehkä se kalju ei sitten herätä niin paljon huomiota... Ja kai se on vähän ikäkysymyskin. Nuorillahan noita kaljuja näkee, mutta vanhemmilla naisilla se on kyllä harvinainen ja hyvin huomiotaherättävä.

Kyllä kaljut saavat minun puolestani ihan vapaasti "kaljuilla", vaikka olenkin sitä mieltä, että hiukset ovat naisen kruunu. Mitä enemmän hiuksia, sen parempi ;)
Ei nappaa alkuukaan.

En ole nähnyt kaunista kaljupäistä naista sitten Sinead o'Connorin.
Niinku jo onkin sanottu, ni joillekin se kalju sopii ja joillekin taas ei sitten yhtään.
Mutta voi, miusta olisi ihanaa silittää sellaista millisiiltä.<3

Olen kai joskus sanonutkin, että mitä lyhyemmät hiusket, sitä enempi miun pää kääntyy - tosin siis ei kaikkien kohdalla, mutta kaikkien niiden joille lyhyt tukka sopii.:D
no mä en niin välitä kaljuista naisista. kyllä naisella pitää edes vähän hiusta olla. mutta sit taas toisille se kalju sopii. itse en kyllä kaljuksi asti leikkaisi, vaikka nytkin hiukset ovat muutaman sentin pitkät. kaljupäissä ei siis ole mielestäni mitään seksikästä. En ole vielä koskaan pitänyt yhtään kaljua naista seksikkäänä.
Minusta kaljupäiset naiset on kivoja. Ehkä jollain tapaa enemmän maskuliinisia...? Minulle nyt ei niin ole väliä onko nainen kalju vai ei.. :)
Olen huomannut kiinnittäväni enemmän huomiota lyhyisiin kuin pitkiin hiuksiin. Kaljuihin naisiin en ole hirveästi törmäillyt, mutta ainakin millisiili on minusta ihan nätti. Itse en voi kumminkaan semmoista leikata, kun on pää tämmöinen kuin on. Mutta onneksi tyttöystävälläni on kauniit kallon muodot ja pääsen silittelemään hänen siiliään... ^^
Minä tykkään enemmän pidemmistä hiuksista tai edes poikatukasta :) Muutaman todella kauniin millisiilinaisen olen nähnyt, mutta kokonaan kalju vaikuttaa jotenkin aggressiiviselta. Ja usein tulee mieleen että mitä ihmettä tuon ihmisen hiuksille on tapahtunut... en minä oikein syty kaljulle miehilläkään.
Ei tykkää kaljuista. Mun mielestä naisen koristus on hiukset. Mutta ei se maata kaada jos mun joku ystävä leikkaisi itsensä kaljuksi.
Suhtaudun neutraalisti kaljuihin ja jotkut sopii paremmin kuin toiset.Muhun kolahtaa eniten"poikatukkaiset"eli lyhyet tummat hiukset naisella njam!Silmänruoaksi kelpaa mulle hyvin mutta jos tositark.niin pään sisältö merkitsee paljon enemmän olipa hiuksia tai ei!
mulla on ollu kalju joskus taannoin reilu vuosi sitten ja se oli ihan jees .tosin kasvatin suht pian takasin hiukset mutta oikeastaan vain sen takia että sitä joutu kokoajan leikkaamaan jos sen halus pitää tosiaanki kaljuna.Sellainen parin millin siili on aikas kamala mun mielestä.Ja oon kans sitä mieltä mitä joku tossa taisi sanoakkin et jollekkin sopii ja toisille ei.Mulle sopi ainakin omasta mielestäni ,mutta meikkiä sai kyllä olla ettei ihan pojalta näyttänyt :D
  • 36 / 87
  • Vääräsääri
  • 19.1.2007 18:55
Kaljut naiset nättejä, itelläni ollut millin sänki ja musta oli hyvä, nyt kasvanu vuoden vapaana...
Tykkään kyllä kaljuista tai muuten vaan ihan lyhyistä muilla, ne on aikas sexyjä.... Mut itselleni en osaisi ikinä kuvitella...
On tästä jokunen viikko, kun näin tosi söpön näköinen kaljupäisen naisen jolla oli läväreitä aika monessa paikassa.. Kuulin tästä asiasta yx päivä kaveriltani et hän olisi kiinnostunut musta, kun mulla on kanssa kaljupäänuppi.. Haluaisin saada hänetä lisää tietoa, mutta kun ei oikeastaan tiedä kuin sen et hän yhdessä kaupassa töissä.. Silloin ku kävin siellä kaupassa niin tunsin sen et hän katsoi mua aina silloin, kun olim selkä häneen päin..

Pari päivää sitten hän lähetti mulle tekstarin ja kun kysyinhäneltä kuka oot niin hän vastasi vain mulle, että oon salainen ihailijasi.. Sitten häneltä loppui saldo.. Hän oli nähnyt mut alku vuodesta dtm:ssä, kun olin siellä yhden ystäväni kanssa pitämässä hauskaa ja puhuimme asioita taivaan ja taivaan välilä..
NYt kuulin sellaisesta asiasta et tämä toinen kaljupäinen nainen joka on mun salainen ihailijani tekee aika ajoin katoamis temppuja.. Ton katoamis tempun sain kuulla tosi luotettavalta taholta ja nyt mua varoitettu sen naisen suhteen.. Tämän kertoi sellainen ihminen joka tuntee hänet tosi hyvin ja on viel hänelle sukulainen muty asiasta en kerro sen enempää ku en tiedä itsekkään..

Sain myös tältä naiselta yx päivä tekstiviestin jossa se sano et on ihastunut / rakastunut muhun.. Se viesti sai mut aluksi sanattomaksi. Itse en osaa sanoa mitään tähän asiaan, kun oon nähnyt tämän naisen yhden ainoan kerran tai oonhan mä voinut nähdäkkin hänet useamminkin kadulla mutta en kuitenkaan tunnista häntä.. Tai voisinkin oikeastaan sanoa sen et oon voinut nähdä hänet muutama vuosi takaperin koulun käytävällä.. Niin hän on ainakin sanonut mullle tekstiviestissään et on iskenyt silmänsä muhun jo vuosia sitten..
Miusta kaljupäiset naiset ovat todella seksikkäitä. Lävistykset ja tatuoinnit on sit viel plussaa. Itse olen hieman "poikamainen" ulkonäöltäni. Maskuliiniset naiset ovat upeita. Niitä ei vaan satu löytämään joka nurkalta. Osaisko kukaan neuvoa miten vois löytää kaltaisiaan omalta paikkakunnaltaan.(bi-seksuaaleja).
Kuulin tänään yhdeltä naiselta, että sulle sopii toi kaljupäänuppi tosi hyvin. Oot uskaltanut olla erilainen.
Kalju t. lyhyet hiukset naisella tosi hot. Itselleni en kaljua voisi kuvitella. Oma lettini on tällä hetkellä vihree ja puolipitkä...yleensä sekasin.
Kaljut naiset on mielestäni kyllä ihania. Itsekkin ajaisin tukan heti pois jos pääni ei olisi niin iso ja omituisen muotoinen.
  • 45 / 87
  • tyttötuollainen
  • 27.12.2007 17:48
Tähän on pakko laittaa oma henk.koht. mielipiteeni. Itse tykkään paljon naisilla just niistä hiuksista. Suloisimmat on semmoiset tuuheat ja pehmeät hiukset. ;) Meitä on moneen junaan.
Hiukset saa olla ja mieluiten vaikka pidemmätkin. Aika harvalle naiselle kyl sopii kalju, lyhyt tukka sopii, jos on laitettu jotenkin "muodikkaasti". Riippuu varmaan aika paljon persoonasta. (En pidä itseäni niin pinnallisena miltä vaikutan =))
Tyttöystäväni hankkiutui vähistä hiuksistaan eroon viime syksynä. Olin aikaisemmin ajatellut, että kalju näyttää kovalta ja sopii harvoille, mutta hänelle se sopii todella hyvin. Ikävä kyllä tyttis tuntuu tykkäävän enemmän sängen pitämisestä, vaikka olen pariin otteeseen pyytänyt kaljua takaisin. Mutta hyvältä se sekin näyttää, ei sen puoleen :)
On mullakin sänki varsinkin talvella, ettei päätäni vain palelisi.. kesällä taas yritän ajaa miltein joka toinen päivä..
Kalju tai ihan lyhyt tukka on naisella ihan älyttömän seksikäs, jos pää on hyvän muotoinen ja sopiva hiuksettomuudelle. Ei se kaikille sovi, mutta niille joille sopii se sopiikin huippuhyvin.
Kyllä kalju nainen on ihana! Joillekkin se vaan sopii todella hyvin. Myös semmonen lyhyt siili on kiva. Itsekkin olen kalju ollut ja pääasiassa tuli vain positiivista kommenttia (ja lisäksi kummeksuvia katseita). Olen todella laiska & taitamaton laittamaan hiuksiani, joten kalju oli siinäkin mielessä todella kätevä (nyt yritän tulla toimeen tämmöisen lyhyehkön tukan kanssa).
Pidän kaljua ja lyhyitä hiuksia naisella seksikkäämpänä kuin pitkiä, mutta omista suortuvistani en pysty luopumaan (koska en usko, että lyhyet hiukset sopis mulle). Eikä ole kyllä ainakaan vielä tähän mennessä tullut sellaista kaljua naista vastaan, jolle se ei olis sopinut.
Eipä ole vielä tullut sellaista kaljua naista vastaan joka olis saanu pään kääntymään..Vaikka täytyy kyllä sanoa että yhdellä ystävälläni on niin kauniit kasvonpiirteet (erityisesti silmän ja huulet) että on aivan sama vaikka hänen päästään kasvaisi matoja.. :D Mutta silti kyllä itse kallistun hiukset omaavien naisten puolelle..Tiedä sitten miksi..
mie olen myös kalju ja olen tosi tyytyväinen tähän. ja paljon enemmän olen saanut positiivista palautetta kaljuna kuin hiuksellisena. negatiivisuutta myös vähän, tosin netissä vain. olen myös jotenkin alkanut nähdä kaikki kaljupäiset tosi karismaattisina ja seksikkäinä. mutta ovat hiukselliset naisetkin todella ihania. :)
Ei kyllä nappaa. Se tuntuu ihan hauskalta kun kaverilla on ollut, mutta ei näytä hyvältä. Joskus joillakin harvoilla henkilöillä vain ja ainoastaan sopivan pienet piilokaljut. Mutta eipä ole mun makuuni poikamaiset naiset muutenkaan.
ihminen, jolle kalju sopii, näyttää todella hyvältä.
suurimalle osalle se ei sovi. riippuu hirveästi pään muodosta ja kasvonpiirteistä.
toki oma rakas on aina kaunis hiuksilla tai ilman :)
Ainakin kaljupää on helppo pitää puhtaana eikä kulu paljoa shampoota.. Itsellänikin on ainakin talvella pieni sänki päässäni ettei pääni palellu.. kesäisin on helppompi pitää pää kaljuna, kun ajan suurin piirtein 2 pvä:n välein.. talvisin ajan 1,5 vko:n ajoin joskus myös vasta 3 vkon:nkin välein.. Tai sitten miten aika antaa periksi..
Kaljut naiset on kauniita :) Jos se sopii ihmiselle. Minulle ei todellakaan sopisi, mutta tiedän useita todella ihania kaljuja naisia!
Siili ja keesi on eniten mun mieleen, ihan kalju ei niinkään. Mut nää onkin makuasioita :)
Itse en päätäni ajelisi, mutta mikäs siinä jos tykkää. On niitä erikoisempiakin hiustyylejä nähty!
tänään näin sellaisen irokeesi kampauksen joka oli väriltään vihreä.. Onhan noita hiusmalleja joka lähtöön.. Ei jokaisen tarvitsekkaan pitää kaljusta hiusmallista eikä sitä voi myöskään tuputtaa toiselle.. Itse tykkään jos naisella on lyhyet hiukset tai sitten pitkät.. Kaikki saavat olla mun mielestä sellaisia kuin haluavat olla..
Mä ainaki tykkään,jotkut ovat tosi hottei ,mut kaikkil se ei vaa sopii :) <33...
Kaljut ja hiukselliset... kummatkin käy minulle.
Pidän koskettamisesta, joten etenkin kun tielle sattuu joku jolla on täysi kalju/pientä sänkeä, en voi pitää näppejä erossa.
Itselläni mieltymys menee kai jo enemmänkin fetissin puolelle, koska vietän mielelläni pitkiäkin aikoja hivellen ja hieroen itselleni tärkeän ihmisen päänahkaa.

Anteeksi jos kuulostaa oudolta.
Eihän sillä ole väliä, mistä toinen ihmenen toista hyväilee jos myös hyväiltävä pitää asiasta. Olisin ainakin itse tyytyväinen siihen jos joku tekisi noin mulle. Se tuntuu muuten varmaankin hyvältä jos toinen hieroo lemmittynsä päätä jolla on kalju tai sänki päässä..

Voisihan se alkuun olla outoa, ku joku hyväilisi päätäni niin, mutta en kuitenkaan kieltäisi asiaa tekemästä.
Nyt oon taas kuullut sen, että oot tehnyt rohkean vedon ku sulla on kaljupäänuppi.. Eikä taida paljoa kulua pesuainetta hiuksiisi, kun oot kaljupää.. Oon vain vastanut siihen et kiitos ja ei tosiaankaan kulu pesuainetta paljoakaan..

Ainakin kuljen omia polkuja pitkin ja on myös omaa tahtoa asioiden suhteen.. Mun mielestä jokainen saa olla sellainen kuin haluaa olla.. Naiset ovat harvoin kaljupäisiä.. Mä katselen naisia kadulla niin ei sillä ole väliä onko heillä pitkät vai lyhyet hiukset.. Kunhan vain nainen on itseensä tyytyväinen ja pitää huolen ulkonäöstään..
Pidän kaljuista! Itse olen ollut useampaan otteeseen kalju, sen jälkeen kun kuustoista vuotiaana ekan kerran tukka sai kyytiä. Jostain kumman syystä tällä hetkellä tukkaa on hartioille asti, mutta eiköhän se taas jonkun ylitsepääsemättömän kampauskriisin yllättäessä katoa.
Kiinnitän kaljuun naiseen aina huomiota, mutta en karsaasti katso pitkääkään tukkaa. Ihan mikä kunkin päähän sopii.
  • 67 / 87
  • teletopaattisaurus
  • 2.3.2009 22:52
Taisin haluta joku vuosi sitten kaljun, koska se sänki olisi ollut niin nautinnollinen kopeloitava, mutta en mie ikinä sitä toteuttanut. En nyt ajelisi, koska nykyinen hobittipörröni on kiva ja helppohoitoinen.

Niin, jos omistaa kauniin kallon, mitä sitä karvoilla lähtee peittelemään.
siis ai saatana, pakko vaan mainita et kaljut naiset voi olla tosi kuumia.. niinku v for vendettan natalia portman.. ei se tietenkään kyl kaikil sovi..
Niinhän se menee et kaikille ei sovi kalju pää.. Toisille taas kuin nyrki silmään sanonnalla.. Ois mukava tavata myös muita naisia joilla on kaljupää nuppi ja vaihtaa ajatuksia..
En tykkää, siis seurustelumielessä en tykkää, mutta muuten jos kallon muoto on hieno ja tyyli sopii ihmisille niin miksei? Saattaa olla jonkun toisen mielestä melko kuumaa tavaraa.
Tuntuu oudolta ajatella naisella kaljua, kun olen tottunut siihen, että naisella "pitää" olla tukkaa. En pidä hienona kaljua päätä naisella enkä ottaisi itselleni kaljua. Näyttäisin täysin mieheltä, jos mulla ois kalju pää, mutta en naisellisen näköisenä tai vaikka mulle kalju käviskin, niin semmosta ottais. Tykkään tukasta.
Itselläni on taas iiiihan lyhyt siili, viimeksi oli pari vuotta sitten vähän pidempi sänkitukka. Mielestäni kaljut tai hyvin lyhyen tukan omistavat naiset ovat juuri kuumia, varsinkin jos lyhyestä tukasta "huolimatta" sitä naisellisuutta on korostettu vahvalla meikillä ja muulla vaatetuksella. Nam! Omalla tyttöystävälläni on kylläkin ihanan pitkät ja paksut hiukset, ja alan aina nurista jos niitä leikataan parikin senttiä. :B Itsellänikään ei siis mitään erityistä mieltymystä ole, mutta omalla kohdallani en vain pysty sietämään kovin pitkiä hiuksia...
Ei mua ainakaan haittaa jos naisilla on pitkät, lyhyet hiukset tai kalju.. kunhan vain naiselle sopii se.. Jokaisellahan on mielipiteensä ja hyvähän se on et niitä tulee tännekin luettavaksi..
Ainakin näin kesällä on parempi olla kaljupäisenä.. Saapahan pääkin aurinko silloin, kun ei ole lippistä tai hattua päässä.. Eikä ole myöskään niin kuuma silloin, kun aurinko paistaa..
  • 76 / 87
  • Cyoon Zirkov
  • 22.12.2009 4:59
ihanan raikas tunne kun ajaa hiukset pois, siihen jää koukkuun :)
kuulemma kalju mulle vieläpä sopii, joten mikäs siinä!
Näinhän se on.. Harmittaa vain, kun nyt on liian paljon pakkasta ettei jaksa ajaa kaljuksi niin usein kuin kesällä..
Kyllä musta kalju lesbolla voi olla hot. Kaikille se ei sovi, mutta niille joilla tiedän klani olevan, se näyttää, sanoisinko.. "damn good" ;)
Pidä ihmeessä kalju itelläs, paljon persoonallisempi se on kuin tää ihme kananperse-malli, joka monilla lesboilla tuntuu olevan kovaa huutoa..!
Ainakin oon omaperäinen ja ainut laatuinen.. Moni on kommentoinut mulle, että sopii hyvin toi malli sulle hyvin.. Oon ollut jo kaljupäinen 10 vuotta.. En osaisi olla enää kovin pitkillä hiuksilla jos pitäisi kasvattaa ne takaisin, mutta en kasvata kuitenkaan takaisin niitä.. Haluan kuitenkin poiketa jonkin verran massasta ja sen mä nyt teenkin kun oon kaljupäinen..
Siis todellakin kalju voi olla naisellaki hiton hyvännäköne :P ite tykkään enemmä niin sanotusti naisista joilla on lyhyet hiukset =)
Sinead O'Connor Nothing compares 2 u -videossa näyttää ihan törkeän hyvälle! <3
Tosin hän ei ole siinä aivan kalju...erittäin lyhyt tukka kumminkin. :)

Riippuu hlöstä. Jos on kauniin muotoinen luusto ja kauniit kasvot kalju tai erittäin lyhyt tukka voi jopa korostaa kauniita piirteitä. :)
Voeh..Mulla on ollut varmaan kaikki mahdolliset hiustyylit kaljua lukuun ottamatta... Hmmm... Pitäiskö järkyttää sukulaisia vähän tänä kesänä haha xD
Ainakin olisi kesällä helppo hoitoinen.. Muistaa vain kuitenkin suojata päänsä liialliselta auringolta ettei saa auringonpistosta.. :)
  • 84 / 87
  • Sitruunasiipi
  • 10.5.2010 16:55
Kalju on todella kaunis ja seksikäs, jos nainen on rakenteeltaan siro ja kasvojen piirteet hyvin esillä... tykkään ja saa pääni kääntymään perään!
Yx ystäväni ei halua, että ajan päätäni kaljuksi enää.. Ajan nykyisin pääni 1-2 mm mittaiseksi.. Hänen mielestään mulle sopisi paremmin lyhyet hiukset kuten naiselle yleensäkkin.. Onhan se mulle outo, kun mulla on ollut yli 10 vuotta kaljupäänuppi..
Nyt mulla on lyhyet hiukset taas päässäni ja onhan se mukava kuulla, että hiusmallini sopii ja väriäkin on päässä.. Joten se siitä kaljupäisyydestäni jota olin 10 v.. Nyt tunnen taas olevan nainen jolla on hiukset päässä..